ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Blood Angels

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 12:04 pm

Ładnie, teraz łatwiej jest wskazać w czym BA są tacy sami jak SM, niż wskazać w czym są różni Razz . Taktyczni jak w SM, drop pody jak u SM, landki jak u SM, relikty i traity wrzucone, ech nie ma o czym pisać Wink .

Mamy kolejny 7-edycja style. Składny, ale jakoś wyprany z charakteru. Choć z drugiej strony "odwardowano" w końcu ten codex pozbywając się masy różnorakich bzdurek i głupotek.

Z takich pomniejszych uwag :
- Mefistaszek nie jest już wielkim demonem imperatora i nauczył się bratać z kolegami.
- A Sanqinior dalej lata solo Razz . I jego aura działa teraz wprost na modele, nie oddziały.
- Priesci stracili ten absurdalny bąbel FnP + FC dookoła siebie. Z drugiej strony zyskali drugą ranę, no i nareticum działa po prostu na oddział. Coś czuję, że będą poszukiwani jako zródło FnP dla np. Blobów, czy centurionstarów.
- Dante jako LoW jest głupi. Seth jako LoW jest po prostu bzdurny.
- Seth jest chyba moim ulubionym specialem. Od marinsów się może odbić, ale oddziały z 4+ i mniej będzie wcinał na śniadanie jak chciał. No i każda 6 na trafienie w cc liczy mu się podwójnie.
- Death company, ech.... Rolling Eyes . Nie ma to jak kolejny "genialy" pomysł by buffować i tak już bardzo mocny oddział.
- pojazdy na bazie rhino mogą ( a niektóre już mają wbudowany) mieć fasta za +10 pkt.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 12:16 pm

BA dają mi to, co potrzebne, już wiem, z czym będzie sojusz Smile
Ciekawi mnie czy Veritas Vitae daje dodatkowy trait nawet jak koleś go noszący nie jest warlordem.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 12:18 pm

na prawde fajna opcja w postaci DC na specjalnym detachmencie. Niewielkie oddziały 7-8 gości na packach lub w transporcie. Można ich przyspieszyć mocami. Można fajnie kopać tyłki charakterami po booscie z czarów.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 12:28 pm

Cytat :
Ciekawi mnie czy Veritas Vitae daje dodatkowy trait nawet jak koleś go noszący nie jest warlordem.
Niet. Jest adnotacja :
Cytat :
May only be taken by your Warlord.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 3:57 pm

Szału nie ma, 0 nowych jednostek, generalnie odgrzewane kotlety. Pewnie dostaną jakiś potem dataslate lub suplement to będzie dobrze. Generalnie ich specjalny detachment ma fajną zasadę +1I ale wiadomo trza dość do przeciwnika, a z tym może być ciężko. Kolejna armia potrzebująca solidnego wsparcia od innych armii.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 4:19 pm

Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.

Ja tam uważam że aktualnie to GW robi świetną robotę i czasy potworków typu TAU/ELDARÓW/SM minęły a jedynym bólem jest to że powyższe jeszcze nie zostały spiłowane... Na razie uważam ze jest coraz lepiej, nowe dexy nie łamią balansu a do pełni szczęścia brakuje mi tylko zrównoważenie konkurencji wewnątrz deksów i wtedy byłoby super.

Jestem jak najbardziej za tym aby zmiany w dexach były tylko kosmetyczne i ukierunkowane na ugrywalnienie jak największej ilości jednostek co ma akurat sens również komercyjnie ;D.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 5:24 pm

Wiesz jak to jest zawsze Polakowi cos nie pasuje. Osobiście mi des pasuje. Brakuje mi tylko możliwości wymiany bolterow na ccw na taktycznych. To tak dla klimatu. Do fluffu tez bardziej pasował by speeder transportowy do scoutów. Mega mocny nie jest a juz bybylo smaczniej.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Pon Gru 15, 2014 7:36 pm

MGM napisał:
Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.

Spoko rewolucji lepiej aby nie było Smile Czasów taudarów itp nie chce, chodzi mi tylko oto aby wprowadzili jakąś nową jednostkę, nawet takie sanki Logana. Odgrzewane kotlety - jak dex GK, brak nowości. Nawet nie wysilili się w zasadach psychic powerów - większość to czary z innych dyscyplin zebrane razem, to samo z Tactical Objective doliczając te z GK prawie nie mają nowych poza jednym, poświęceniem Warlorda.


MGM napisał:

Jestem jak najbardziej za tym aby zmiany w dexach były tylko kosmetyczne i ukierunkowane na ugrywalnienie jak największej ilości jednostek co ma akurat sens również komercyjnie ;D.

No raczej nie widzę szans na to, to co było dobre jest dobre i nawet lepsze, to co lubili tylko klimaciarze nadal będzie się kurzyć na półkach. Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   Wto Gru 16, 2014 7:37 pm

MGM napisał:
Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.
Wiesz MGM-ie, ból jest w tym, że GW (rzadko bo rzadko, ale jednak) pokazało że potrafi zrobić codexy które ciekawie i w miarę z sensem rozwijają koncepcję danej armii, dodają do niej nowe opcje i utrzymują w miarę sensowny balans wewnętrzny tak by niebyło dobijającej monorozpiskowości. Przykładami ( nie idealnymi, bo idealnych nie ma ) mogą być np. 5 ed codex Dark Eldarów, 5 (i w miejszym stopniu 6)ed codex Gwardii, czy 6 ed Marines.

Skoro udało im się raz i drugi, czemu nie moga trzeci i czwarty Mad ?

MGM napisał:
Ja tam uważam że aktualnie to GW robi świetną robotę i czasy potworków typu TAU/ELDARÓW/SM minęły a jedynym bólem jest to że powyższe jeszcze nie zostały spiłowane... Na razie uważam ze jest coraz lepiej, nowe dexy nie łamią balansu a do pełni szczęścia brakuje mi tylko zrównoważenie konkurencji wewnątrz deksów i wtedy byłoby super.
Poczekaj aż dostaniesz trzeci niedorobiony codex Chaosiarzy z rzędu, inaczej będziesz mówił Razz .
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Blood Angels   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Blood Angels
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Blood Moon

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: