ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Szara strefa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Szara strefa   Czw Sie 14, 2014 7:26 pm

G(r)ey knighci nadciągają wraz z 3 częścią sanctus reacha. Na dowód :

Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Czw Sie 14, 2014 7:51 pm

Lol, Czarek, weź się ogarnij i przestań wrzucać rzeczy o których już wszyscy wiedzą od tak dawna, że zapomnieli. Przecież Szczur już u quinsa zamówił podręcznik na przyszłą sobotę  afro 
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Czw Sie 14, 2014 8:02 pm

To mu się chwali  Smile . Acz, jak już pisałem - mam obecnie status zaginionego w osnowie. I niestety ( mam wręcz na to nadzieję  Razz ) za szybko się to nie zmieni.
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Czw Sie 14, 2014 8:17 pm

jak czytam Cezarego to mam wrażenie, że ten koleś tasuje się lewą ręką odwrotnie do kierunku ruchu Ziemi.

Czarku zajmij się pracą to na dobre tobie wyjdzie. dziękuję.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Czw Sie 14, 2014 8:23 pm

Cytat :
Czarku zajmij się pracą to na dobre tobie wyjdzie
Tak też czuję  Smile . Na razie dostałem grafik po 10 i 11 godzin na najbliższą sobotę i niedzielę, więc ilość mojej forumowej aktywności wyraźnie spadnie.

Co, jak znam życie, niektórych ucieszy  Razz .

Cóż, można rzec, zostałem zworkzonowany  Wink .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Sob Sie 23, 2014 11:39 am

Ktoś ma wersję odpowiednią do szybkiego przejrzenia, do Quinsa nie zdążyła przesyłka dojść Sad

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Sob Sie 23, 2014 12:11 pm

poszperam w necie może się coś znajdzie
Powrót do góry Go down
SkullBoy
Snotling
avatar

Liczba postów : 38
Join date : 04/01/2014

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Sob Sie 23, 2014 6:49 pm

Sam szukam od rana dobrego samarytanina który to wrzuci ale nie ma nawet na zagrabanicznych serwisach które zwykle mają dexy kilka godzin po premierze , co mogę powiedzieć od rana szukam Officio Assassinorum - Data Slate i też nie ma .
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 10:45 am

Cóż, udało mi się wreszcie przejrzeć nieco na nowy codex szarakusów. Ta armia, nie trzeba chyba mówić, ma za sobą niezłą historię, od bycia "dla fanboyów" jako DH do bycia dalibóg chyba najbardziej przegiętą ( choć IMHO nekroni w czasach 3/4 ed byli jeszcze gorsi ) armią tego systemu , by spaść w 6ed do poziomu armii "tylko" dobrej. Nowy codex tkwi tak jakby w czasach gdy GK wymagali potężnego przywalenia nerfhammerem, i w sumie nie wiem, czy chwalić GW za niezrobienie kolejnej przesadzonej armii, czy załamywac się na ten jednak pewien anachronizm. Z codexu, co zawsze boli, wylecieli wszyscy bez modelu – jak Mordrak czy Thawn, ale też cała inkwizycja i asasyni. I jest to pierwszy odkąd pamiętam przypadek gdzie nowy codex nie dodaje żadnego nowego oddziału czy pojazdu....Nawet WD siostry coś dostały....

Zasady ogólno armijne :

Combat squads – jak u SM-ów

Prefered enemy(deamons) – co było do przewidzenia

Aegis – jak w FAQ, przerzuty 1 na DtW.

Purity of spirit – jak w RB, nie można generowac mocy z malefica, ale sanctica czaruje się normalnie jak każdą inną dyscyplinę, bez perili na wszystkich dubletach tylko na 2+ x6.

Warlordy :
1 – Warlord nienawidzi demonów, i jak rzuca banishmenta, sukces wchodzi na kostce na 2+ zamiast 4+
2 – Warlord i jego jednostka mają hammer of wrath
3 – Warlord i przyjazne szaraki w 12" mają stubborna
4 – Warlord i jego jednostka wstawiona do DS, automatycznie wychodzi w 1 turze i ma przerzut scatera
5 – Counterattack
6 – Warlord zna jedna extra moc z Sanctica, choć nie podnosi to jego mastery LvL-u.

HQ

Brother Capitan – brat Plewa kosztuje tyle samo co kiedyś (150 pkt), acz może być za +35 ulepszony do Grand mastera. Marszałek stracił BS6 ( którego i tak rzadko używał ), ale zyskał czwarty atak bazowy jak kiedyś. GM ma tez 2 lvl psioniki. Obaj generują moce z sanctica, telepatii, telekinezy, piromancji i dywinacji.

Brotherhood Champion – 150 (+50!) pkt, ale zyskał drugą ranę. Ma master-crafted miecz, musi rzucać i przyjmować wyzwania, ale walcząc w czelku może sobie dobrać albo smasha, albo przerzuty nieudanych sv. Po staremu 2+/4++, heroiczne poświęcenie pozwala mu zaatakować raz nawet jak padł, ale 2 ataki bazowo to tak trochę mało jak na kogoś kto nosi tytuł perfekcyjnego wojownika. No i Ws spadł z 7 do 6. Moce – banishment i hammerhand ( co się zresztą będzie powtarzało kilka razy ).

Librarian – 110 (-40!) pkt. A trzeci poziom za kolejne +25 pkt. Dyscypliny jak u Grand mastera/kapitana.

Techmarine – 90 ( jak kiedyś ) pkt, czyli dalej całkiem sporo jak na gościa z 1 raną. Moce – banishment i hammerhand, zamiast rekonstrukcji. Naprawia na 4+, bo bazowo ma serwo harness ( 5+ bez niego ). Można brać jedenego na każde inne HQ poza techmarinami i nie zajmuje slotów.

Brother-capitan Stern – 185 (-15) pkt, 2lvl, jego banishment bije wszystkie demony w 12" zamiast jednego oddziału w 24", zachował też starą zasadę, że może sobie przerzucać jeden rzut na trafianie, ranienie, lub sv na fazę, ale użycie takiego upoważnia przeciwnika do przerzucenia jednego z w/w u siebie kiedy chce potem, nie więcej razy niż pan sternik użył swojej zdolności. Warlord nr 3.

Castellan Crowe – 175 (+25) pkt, ale nareszcie nauczył się statusu indepa. Warlord nr 2, 2lvl, ale zna te same moce co jego purifiersi ( których już nie przenosi do TR ). Jest bardziej perfekcyjny niż perfekcyjny wojownik i może w czelku korzystać i z smasha i z przerzutów sv. Imponujący Ws8 i nieco mniej imponujące 3A i 2W bazowo.

TR

SS-mani – 110 za bazową 4+sierżant ( 10 więcej ), ale kolejni już po starej cenie 20 za model. Moce – banishment i hammerhand, Deep strike z bazy, poza tym, bez większych zmian.

Terminatorzy – Potanieli i to niemało ! Z 40 do 33 za model, i sierżant jest najwyraźniej darmowy. Ok, mieczyki nie dają już premii do Inv-a, a i niektóre bronie działają słabiej, ale za taki rabat ? Naprawdę fajni są teraz. Moce – banishment i hammerhand. Stracili też sztandar bractwa.

Elity

Purifires – 25 za model (+1), ale mają 2 lvl, znając banishment, hammerhand i clensing flamea. Ich kombatowe ataki mają soul blaza. Po staremu 2 bronie specialne na każde 5 luda. Pamiętajcie, oni tu tylko sprzątają.

Paladyni – o ile nie ma juz opcji na draigostara, palanci dalej maja niezgorsze 2W i WS5. Moce – banishment i hammerhand, dodatkowo aptekarz potaniał znacząco, z 75 do 20 (sic!) pkt. Z drugiej strony, to ze GW pogieło z dawaniem FnP (marinsom, i nikomu innemu) za psie pkt, to wiadomo juz od dawna, nie Rolling Eyes ? No i minimalny oddział to teraz 3 modele, nie jeden. Jedyny oddział jaki może nosić sztandary, albo zwykłą szmatkę bractwa, albo ( jeden oddział na armię ) nemesis bannera.

Drednoty – straciły wzmocniony aegis, mają tylko zwykły. 125 bazowo ( 30 więcej niż marinsowy !), wersja z 2x linkowanymi autodziałkami stoi 145 pkt i nie ma już tych po$#@^&%ch psyboltów. Moce – banishment i sanctuary.

FA

Rhino/Razor – jak u Sm-ów, nie są już pojazdami psychicznymi.

Interceptor squad – bazowo 130, tyle co kiedyś, ale kolejne do 5 modeli już 24, czyli 2 pkt taniej. Osprzęt, zasady i opcje bez większych zmian. Moce – banishment i hammerhand. Teleporter dalej pozwala jednorazowo na skok na 30", choć nie można po tym szarżować.

Stormraven – 200 (-5) pkt, ale nie jest już pojazdem psychicznym.

HS

Purgation squad – 110 (+10) bazowo, ale kolejne modele już po starej cenie 20 pkt. 4 bronie specialne, dostali też night vision !

Nemesis Dredknight – rycerz straszliwy powraca ! Staty i cena bazowa bez zmian, ale sporop opcji potaniało nieźle. Teleporter z 75 do 30 pkt, bronie ciężkie potaniały ( nadal nie można brac 2x takiej samej ) o 5, palnik o 10. Save 2+/5++, Moce – banishment i sanctuary. Dwa power fisty bazowo. Młotek kosztuje tylko 5 pkt ( daje tyle co upgrade fista do młotka, który tu zresztą de facto zachodzi ), miecz stoi 10 pkt, ale daje tylko master crafted ( cóż, po TAK WIELKIM kawale żelastwa można by oczekiwać nieco więcej... ).

Landek, Crusader, Redeemer – jak u SM-ów ( nie są już pojazdami psychicznymi ).

LoW

Draigo – 245 (-30) pkt, ale statami spadł mocno, i nie jest już większym demonem Imperatora. S/T4 zamiast 5, oraz Ws6, Bs5, oba o 1 mniej niż niedawno. Nie TR paladynów, ale jak na 2lvl, zna całkiem sporo mocy – banishment, hammerhand, gate of infinity i purge soul. Warlord nr 1, na pocieszenie jego miecz jest teraz S+3, Ap2, force, deamonbane. No i dalej Eternal warrior.

Zbrojownia – tu się trochę pozmieniało.

Psybolty – NIE MA Very Happy ! Podobnie jak rad i psycho granatów !

Wszystkie nemesis bronie z zasadą deamonbane mogą przerzucać nieudane rany i penki przeciw modelom z zasadą demon jeśli są pod wpływem aktywnej mocy force.

Halabardy dodaja +1 do siły, straciwszy bonus do iniciatywy.
Miecze nie dodają już premii do Inv-a
Warding Stave jest force pałką z deamonbane-m i daje adamantium willa, koniec dzikiego 2+ inva w CC.

Psycannon jest teraz R24", salvo 2/4, rending, co mocno uszczupla jego użyteczność na nie-termosach ( tylko 2 strzały na 12", i to bez szarży ). Ciężki psycannon dredknighta jest R24", salvo 3/6, rending lub jeden strzał dużym blastem, rending. Wszystkie jak kiedyś S7, Ap4.

Psilancery straciły ranienie demonów na 4+, ale stały się chyba pierwszym w historii zasięgowym forceweaponem ! Czyli jeśli aktywuje się stosowną moc, zadają instanty !

Incineratory dostały soul-blaze-a.

Psyk-out granaty - specialne granaty które działają jak obronne plus można nimi rzucać na 8" małym blastem z S2, ale trafienie wymusza perila na psioniku w atakowanym oddziale ( losowym psioniku jeśli jest więcej niż jeden ).

Relikty :

Bone shard of Solor (10 pkt !) – daje 3+ inv-a jeśli posiadacz jest 12" od demona, lub 2+ (SIC!) inva jeśli w tych 12" jest demon khorna, których to posiadacz dodatkowo nienawidzi.

The fury of Deimos (10 pkt ) - Storm bolter z master crafted, 3 strzałami, zasięgiem 36"i precision shotami.

Cuirass of Sacrefice (15pkt) – terminatorka, IwnD i FnP.

Soul Glave (20 pkt) – Halabarda, posiadacz moze przerzucać nieudane psychic testy by aktywować forceweapony, i jeśli ta moc działa na posiadacza ( niekoniecznie rzucona przez niego ), ten może przerzucać wszystkie nieudane trafienia, zranienia i penki (na każdy cel) .

Domina Liber Demonica (25pkt ) - posiadacz zna jedną extra moc z sanctica, choć nie podnosi to jego lvlu. Posiadacz i przyjazne szaraki w 6" przerzucają 1 przy czarowaniu mocy z sanctica.

Nemesis banner (35 pkt, tylko paladyni ) - fearless dla szaraków w 12", +1 atak dla oddziału posiadacza, dodatkowo wszystkie demony w 12" traktują stół jako teren niebezpieczny.

Detachment szaraków – 0-4 elit, 0-2 FA i HS, 1-4 TR, przerzut warlorda generowanego z tabelki szaraków, DS wchodzą już od pierwszej tury (na 3+ ), i jednostki które tak pojawiły się na stole, mogą i biegać i strzelać w turze deep stike-a.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 12:36 pm

Chciałem zaznaczyć, że bardzo fajny i klimatyczny detachment dostali.

Minimum:
1 HQ
1 troops
Max (+powyższe)
0-4 elity
0-2 FA
0-2 HS
0-3 troops

0-1 umocnień
0-1 lord of war

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 3:55 pm

W razie czego to w pewnej powszechnie znanej norze futrzaka już jest, więc Szczur-czekam do jutra na Twoją rozpiskę.
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 5:24 pm

lubię zaglądać do futrzanych norek lol!
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 7:12 pm

Przekwalifikowałeś się na ginekologa? lol!
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Wto Sie 26, 2014 7:30 pm

Nie, Krzysiu został proktologiem pirat
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Szara strefa   Sro Sie 27, 2014 10:26 am

Cytat :
Nie, Krzysiu został proktologiem
A co gorsza obawiam się, że na tym nie poprzestanie Razz .

Cytat :
Chciałem zaznaczyć, że bardzo fajny i klimatyczny detachment dostali.
Przecież napisałem i o tym Razz . Jest na końcu, owszem, ale jest Razz .


Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Szara strefa   

Powrót do góry Go down
 
Szara strefa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Jak zrobic stronę na strefa.pl ?
» Co się dzieje? (strefa.pl)
» Podstrony od Chantell
» Spółka graficzna Magiczna Strefa (Nabór do spółki!!!)
» Prezentacja na strefa.pl

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: