ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Space Wolves

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorWiadomość
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 7:49 am

kawalerii mam 6 sztuk więc zakup odpada, ale jeszce ze 3 musze dokupić
stormlatajki bede potrzebował ze dwie, ale to dopiero na fista, da sie grać bez nich narazie Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 10:33 am

Coś nie ogarniam.

Mam pytanie. Czy tylko lord będąc terminatorce może wziąć SS? Czy może w każdym wypadku za 15 pts?
Wtedy URWAŁ. Kto liczył punkty? 15 pts za inva 3++.

No i Battle Leader. 50 pts? za 2 W I5 ? Kogoś tu pogło.

Wolf Guardzi mają JP za 3? I 2A w statystyce? czyli 21 pts za gośćia z 2A i JP. Nieeeee no spoko.

troszkę mi oczko odpadło.
Witamy wilki ponownie na stołach.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.


Ostatnio zmieniony przez łosiu dnia Pon Sie 11, 2014 10:55 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 10:55 am

jeżeli ma dostęp do zbrojowni typu meele to wtedy moze w każdym przypadku, jezeli ma terminatorke to wtedy moze za friko Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 10:56 am

spoooooooooko.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 11:19 am

ja to chromolę. przerzucam się na wilki. to co czytam w podręczniku to mit hit i legenda. DA odpada już na starcie bijatyki.  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad 
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 12:07 pm

ale nie ma wulfena, sztandary jeden na całą armię, fangi maja zwykły split fire zamioast dzielenia ognia, zwiad stracił swoją specjalną zdolność i nie wychodzi już gdzie chce, za to jak gram na czystych wilkach mam rerol warlord traita i tropsy dostaja outflanka n a 4+ a reszta na 6+
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 12:23 pm

no rzeczywiście smutek i nostalgia.

Przyjmę te minusy na klatę Smile

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 12:49 pm

By Leman Russ... u can't pimp my chariot  Razz Laughing 
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 1:03 pm

Mnie zastanawia, czy ta relict-zbroja może obniżać inicjatywę do 0 Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 2:40 pm

Inicjatywa nie może wynosić mniej niż jeden.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 7:18 pm

Hehe, przejrzałem dex i mam mega kminę bez samolotów Smile
Do tego prawdziwie wilczą!
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 8:50 pm

ja bym widzial cos takiego Herald z dwoma runkami na motorach moce w zaleznosci od przeciwnika oczywiscie z drugim levelem i runiciem, lord na wypasie na wilku, w elitach WG na motorach i jumppackach, w fascie kawaleria i dwa oddziały gh w stormfangach jeden ze sztandarem zeby lepiej rozdawac bonus od niego
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 5:52 am

Co za kretyn dał pojazdy dedykowane jako sloty Fast Attack?? teraz wilki będą bardzo popularnym sojuszem Very Happy
I czemu dedykowanym transportem jest żelako?? Flayer z opcją SUPER SCOROWANIE, super

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 6:13 am

Samoloty śmierdzą. Tfu tfu.
Przynajmniej nie mogą jumppackowców przewozić.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 6:29 am

Moja rozpa GK + SW zaczyna nabierać kształtów Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 8:16 am

Jakby co to mam trochę ichnich termich i tak z 10-15 Grey Hunterów w praktycznie dowolnej opcji (Skyclawy, Swiftclawy, Bloodclawy, Long Fang Clawy, Scaut Clawy, Anal Clawy, Loser Clawy, Burko Clawy...) + jakieś inne wilcze badziewie ;D.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 1:55 pm

Cytat :
Co za kretyn dał pojazdy dedykowane jako sloty Fast Attack?? teraz wilki będą bardzo popularnym sojuszem Very Happy
I czemu dedykowanym transportem jest żelako?? Flayer z opcją SUPER SCOROWANIE, super
U orków też są trukki w FA  Razz . Jeśli powtórzyli to jeszcze raz, no to mamy nowy trend  Smile .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 3:06 pm

To ja w nowych GK poproszę dedykowane cegły, będę zajmował objectivy dużo łatwiej.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
avatar

Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 24
Skąd : Ex-wieś Jamno

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 4:33 pm

Co do tego nic nie wiem, ale masz Nemesis Strike Force detachment. 2 HQ, 4 Troopsy, 4 Elity, 2 FA, 2 HS, 1 LoW, 1 Fortyfikacja. Tylko jednostki GK albo bez frakcji. Jednostki które mogą Głęboko Strajkować, mogą zrobić to w pierwszej turze i mogą w niej biec i strzelać w dowolnej kolejności. Dodatkowo, jeżeli detachment jest wybrany jako główny, to przerzucasz traita z tabelki GK.

Also, będzie dataslate z Officio Assasinorum zawierający 4 główne wydziały i zasady do ich wystawiania.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 4:36 pm

Cytat :
Also, będzie dataslate z Officio Assasinorum zawierający 4 główne wydziały i zasady do ich wystawiania.

Radocha  cheers  Jeżeli będzie kosztował jak inne do 5 funciorów to aż kupię z tej radości Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 5:50 pm

Sorki ale ja już odpadam  Mad , za dużo tego i już w ogóle nie ogarniam co wychodzi, gdzie wychodzi i jak wychodzi... dziesiątki dataslate'ów, formacji, mini kodeksy, zwykłe kodeksy i to w odstępach 1-2 miesięcy + parę innych zmian które następują w takim tempie że chyba tylko Czarek ma czas to wszystko ogarniać.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 7:33 pm

Ba, nawet Czarek nie nadąża Wink
Od dawna nic nie wrzucił xD
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 7:46 pm

Cezar utknął w okopach gdzieś pod Sonną. albo się jeszcze nie obudził ze swojego snu o Wszechczterdziestce.

nie zmienia to sytuacji tryliona dataniewolników pędzących co nie miara. ostatnio po necie się rozeszła plota o odejściu jednego z gównopiszących te badziewia po 5 ojro. wszyscy wstajemy i żegnamy Matta Ward-a.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 12, 2014 7:59 pm

Pochylmy głowę nad naczelnym gwałcicielem fluffu...

Patrzę i patrzę i jakoś dziwnie napisałem "poskaczmy po jego głowie w glanach". To na pewno Polska?
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Sie 13, 2014 8:29 am

Cytat :
To na pewno Polska?
Zależy za którą opcją polityczną stoisz  Razz . Są takie co uważają, że Polski nie ma.

Cytat :
Ba, nawet Czarek nie nadąża Wink
Od dawna nic nie wrzucił xD
Jaśnie jam był ostatnio zajęty szukaniem pracy. Którą zresztą znalazł i której to poświęca na razie gros sił by się w niej utrzymać.

Ale chwilę na recenzję dexu wilkonów chyba wygospodaruję  Smile . By było szybciej, tym razem od razu z specialami, w końcu to armia bohaterów.

Po staremu zasadami ogólnoarmijnymi są acute senses, kontratak i ATSKNF. Prawie każdy character może też wykupić sobie przyboczne wilczki, które działają trochę jak dronki Tau - nie zabraniają dołączania się, ale poza tym, sa normalnymi modelami ( i jako bestie, uniemożliwiają wejście do transporterów i budynków ).

Frost blady i axy są po staremu - jak power weapony, tylko z extra +1 do siły ( czyli toporek +2 łącznie ).

HQ

Wolf lord - 105 pkt (+5), ale dostał pas Russa, czyli ichnie Iron halo. Staty niezmienione, acz sporo pozmieniało się w cenach osprzetu - np. storm shield potaniał z 30 do 15 pkt.

Ragnar czarnołebcy - wielkie potanienie do 195 (-45!) pkt. Też dostał własne pole siłowe, więc reflex pozwala mu już "tylko" przerzucac 1 niezdany dowolny save na fazę walki wręcz. Musi rzucac i przyjmować czelki, ma rage i daje sobie i swojemu oddziałowi furious charge, choć nie moze już jednorazowo rozciągnąć tego na 12" jak kiedyś. Plus mc-frost sword z rendingiem.

Harald Deathwolf - Nowy osobnik, 190 pkt. Pomyka na wielkim wilku, ma frost axa, tarczę i outflanka. Plus przyjazne wilcze oddziały w całości z kawalerii i bestii w 12" mogą używać jego LD. Płasz z truchła króla Trolii ( niestety nie internetowych ) daje mu niewrażliwość na piromancję i flamery ( innymi słowy - wal się, smoku  lol! ).

Canis - cena po staremu, tylko zamiast tego swojego śmiesznego ataki=ilośc wrogów w styku, ma po prostu rampage. Dalej bez inv-a, dalej z parą wolf-clawów, plus on i wilki (i cyber wilki ) w jego drużynie, mają przerzuty nieudanych trafień w szarży.

Rune priest - 60 pkt (-40), 2lvl za +25. Ma runic weapon ( force weapon dający adamantium willa ), no i nareszcie może też dokupić sobie psychic hooda, czyniąc z gościa świetnego buffera obrony magicznej.

Njal Burzoprzyzywacz - 3lvl psionik, dostał tez 3 ranę. 180 (-60) pkt, ale nie zna już całej wilczej dziedziny mocy, choć ma przerzut jednego testu psioniki jak z niej czaruje. Jego kruczek to k6 strzałowy lasgun, a jego kijek to runic staff dający przerzut jednego DtW posiadacza. Runic lub terminator armour wedle wyboru, wymiana jest darmowa.

Wolf Priest -110 pkt (+10), daje 6+ FnP oddziałowi. Po staremu feraless, ale zamiast SM-owego zealota daje prefer na jeden wybrany typ jednostki ( monstra/piechota/bestie/kawaleria i td.)

Ulrik the Slayer - 145 pkt. Nie jest już mentorem, a wilczy łeb który nosi daje po prostu stubborna na 12". Wzbudza strach, a przysięga zabójcy zamiast nakazywać mu ganianie po starym świecie w tę i nazad w poszukiwaniu chwalebnej śmierci pozwala mu rozdawać prefered enemy na wszystko dla wszystkich wilków w 6". Dostał też 3 W.

Wolf guard Battle leader - 50 (-20) pkt, poza tym bez wiekszych zmian poza cenami broni.

Bjorn - 220 (-50) pkt. Po staremu 5+ inv-a, 13/12/10 i weneryczność, a 9k lat doświadczenia pozwala jego armii mieć +1 do przejęcia inicjatywy. Jego drednotowa łapka ma stałą S10, mc i shred.

TR

Blood clawy - 12 pkt za model, rage, dalej BS/WS 3. Jedna broń specialna (2 przy 15 modelach ), jedna specialna do walki wręcz, wolf guard jest po prostu sierżantem. Mogą brać stormwolfa jako dedyka.

Lukas aka loki - 80(-60!) pkt. Jest indepem, ale nie zajmuje slotu jeśli mamy watachę blood clawów, do których tylko może się dołączać. Jego drużyna nigdy nie może używać LD innej niż jego 8, a ostatni śmiech działa już tylko w czelku, podobnie jak jego płasz który obniża wrogiemu adwersarzowi WS o k3.

G(r)ey hunterzy - Nareszcie naprawieni. 14 pkt za model, bolter + pistolet, ccw trzeba już dokupić za +2 pkt. Wilczy sztandar jest 1 na detachment, nie ma też darmowej drugiej broni specialnej. Które notabene są na każde 5 modeli, więc 9+wolf guard sierżant może brać dwie.

Elity

Iron priest - 55 (+5) pkt, zasady i wyposażenie bez zmian, za to został indepem.

Serwitorzy - są oddzielnym oddziałem, ale nie okupują slotu jeśli armia ma choć jednego iron priesta. 2 moze brać broń ciężką, niestety po dość sporych cenach.

Wolf scouci - 14 (-1) pkt za model, nie ma już tego skopanego BEL  cheers . Jest dalej oczywiście outflank z acute senses. No i scout + infiltracja i MtC. Mogą brac płaszcze za +2 pkt i snajperki za +1. 2 modele mogą brac plasma pistole/power weapony, jeden jeszcze broń specialną, albo ciężki bolter.

Lone wolf - cena po staremu, nigdy nie jest scoringiem, monster hunter i dalej nie wolno się doń dołaczać i przeszkadzać w samobójcej misji. Acz popularna konfiguracja chainfist+storm shield jest już nielegalna  Razz .

Drednot - 95 bazowo, upgrade do weneryka za +25 pkt. Weneryk może też brać za kolejne +25 pkt wielgachny topór ( master crafted dred CCW ) i tarczę, która nie dość że też jest bronią, to jeszcze daje 3+ inva na ataki w przód. Zwykły dred może też mieć za +5 wielki wilczy szpon - dred ccw z shredem.

Murderfang - było już tu wklejane kiedyś zdjęcie z jego zasadami, więc tego chyba znacie.

Wolf guardzi - po staremu 18 pkt za model, całą druzynę można posadzic na jump packi za +3 pkt/model, albo na motorki za +7 pkt/model. Reszta po staremu, poza terminatorkami.

Wolf guard terminators - 33 za jedego z power weaponem, młotek +tarcza, albo para wilczych szponów stoją 15 pkt/model ( trochę więcej niż lojaliści, no ale szpony są lepsze, no i pamiętajmy - wbudowany kontr-atak ). Naprawili też beton z broniami ciężkimi, jest 1 na pięciu. Landki, albo stormwolf jako dedyk.

Arjac Rockfist - Jest indepem, ale nie zajmuje slotu jeśli mamy drużynę wilczej gwardii dowolnego typu. 115 (-73!)pkt. Musi przyjmować i rzucać wyzwania, ale ma w nich przerzuty trafień. 3+ inv, eternal ( na 2W, wow), HoW. Młotek dalej z S10 dzięki bazowej sile 5, tylko w rzucie ma Ap2 zamiast 1.

FA

Swiftclaws - Zmiany jak u BC. 20(-5) pkt za model.

Rhino, razor, drop pod, land speeder - jak u marines

Stormwolf - jak w WD

Stormfang - jak w WD

Thunderwolf cavalary - 40 pkt (-10) za model, rending w cc zawsze, niezależnie od broni, a i część broni potaniało. Nie ma to jak buffować i tak już niezły oddział  Rolling Eyes .

Fenrisian wolfy - cyber wilk minimalnie droższy ( +10 miast +Cool, reszta bez zmian. Co zabawne, teraz są normalnym Scoringiem !

Skyclawy - 15(-3) pkt za model, dwie bronie specialne niezależnie od wielkości oddziału. Nieboszpony doczekały się nareszcie sierżanta. Reszta jak u BC.

HS

Long fangi - oddział 2(SIC!) do 5 modeli, cena bez zmian. Fire control to teraz zwykły splith fire, choć co zabawne nie ma już przymusu brania broni ciężkiej na każdym. Ceny tychże jak u SM-ów, czyli missla i bolec droższe, ale plasma i las cannon tańsze o 5 pkt.

Vindicator, predek, landek (wszystkie 3) - jak u SM-ów.

Lord of War :

Logan - dostał 4W, ternala, toporek jest albo S+2,Ap3, albo Sx2, Ap2, unvieldy, i po staremu można dzielić ataki między te dwa profile. Rakietowe sanki za +70 pkt mogą się ruszać 12, są chariotem, mają 4+ inv-a, ale penki automatycznie są glanami. 12/12/12 i 3HP. Wilki pociągowe dają 4 extra ataki z S5, iniciatywą 5 i dodają dzięki temu extra pile in.

Warlordy :

1 - przerzuty trafień w czelku
2 - Stubborn dla wszystkich bestii i kawalerii, FC dla w/w w 12"
3 - monster hunter
4 - FnP 6+ dla siebie i jednostki
5 - outflank i stealth
6 - przerzuty morale i pinów w 12"

Relikty

Armour of Russ - 2+/4++, -5 do iniciatywy wroga w czelku

bite of fenris - bolter, albo z helfrostem, albo z S5, Ap4, bez covera

Black death - frost axe, jeśli wróg przeważa liczebnie, daje +3 ataki

helm of durafest - przerzuty trafień i ignore cover dla posiadacza.

Fangsword of ice wolf - frostblade, helfrost i rending

Wulfenstone - rage dla posiadacza, FC dla posiadacza i oddziału.




Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Space Wolves
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 4 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» GRA - zmiany w przestrzeni twórczej (serwer angielski)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: