ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Space Wolves

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:32 pm

faLus napisał:
Bez eternala ale da się ich wsadzić więcej niż fuckerów i będą tańsi o jakieś 40 pkt. Bójcie się bo będzie bolało Wink

Jeden placek z siłą 8 i po sprawie Razz, dobra 2 placki Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:43 pm

Przy T 5, mając za plecami 2 woundowe potworki z tym samym? Proszę cię...
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:46 pm

A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:48 pm

Z fistem Jarl składa świnię jednym strzałem.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:52 pm

faLus napisał:
Z fistem Jarl składa świnię jednym strzałem.

Jak dożyje do jego wypłaty  geek , chociaż teraz jak oddział wypłaca hity także w gościa w challengu...  scratch 


Nie chce mi się szukać: czy mogę się sojuszować ze swoim suplementem? Tzn. CSM z np. BL?
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 7:53 pm

Jeśli ofc. itemków w stylu talizmany itp. nie zmienili. Wtenczas jeden z najlepszych trzaskaczy na bohów (jesli nie naj).
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 8:04 pm

Nie chce mi się szukać: czy mogę się sojuszować ze swoim suplementem? Tzn. CSM z np. BL?
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Sie 08, 2014 8:34 pm

tja

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
SkullBoy
Snotling
avatar

Liczba postów : 38
Join date : 04/01/2014

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 8:30 am

Wczoraj przymierzyłem się trochę do złożenia takiego uber - wolflorda ( w nawiasie punkty )
- Wolf Lord ( 105 )
- Mount ( 50 )  
- Hełm Durfasta ( 20 ) ( Przerzut wszystkich to hitów , strzelanie ignoruje cover )
- Armor of Russ ( 35 ) ( 2+ , 4++ , redukcja inicjatywy w wyzwaniu o -5 )
- I tu jak to się mówi to masz 2 wyjścia z tą samą cenę albo Black Death S+2 AP 2 Rampage zawsze na +3 ataki ale inicjatywa 1 lub Fangsword S+1 Ap3 Rending z Hellfrostem ( Jeśli zada ranę i nie zda testu siły automatyczny wypad z gry co omija eternala ) Obydwa 25

Ogólnie Kaban za 255 z 7 atakami jeśli używamy miecza ( wliczam kontr-szarżę ) , lub 10 toporka
Oczywiście jeśli zabierzemy Wulfenstone ( 40 ) mamy rage a cały unit Furious Charge

Wniosek końcowy witamy następnego op pajaca Razz
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 8:54 am

Ten kask daje tez ignorowanie covera unitowi w ktorym siedzi gieroj?
Powrót do góry Go down
SkullBoy
Snotling
avatar

Liczba postów : 38
Join date : 04/01/2014

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 9:30 am

No właśnie nie kask daje ignore cover tylko pajacowi ale przerzut wszystkich to hit i tak jest bardzo ok Smile
Mam takie przemyślenie tak jak ten talizman co był poprzednio tylko 2.0
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 1:41 pm

faLus napisał:
A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p

Na szczęście siła 10 nie zabija ripków od razu Razz

Pisałeś, że mają t4 a nie t5 więc to zmienia postać rzeczy.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 1:43 pm

Brak FnP, IWND i inv na 4+ nie na 3+ czynią różnice imho, do tego taki niuans jak bombardowanie planetarne... ale test siły i na 5+ (w większości przypadków) zgon jest gruuuuube.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 1:50 pm

Takie pytanko to teraz po wilkach będą bloodzie??

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 435
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 1:54 pm

Link od Kuby nie działa, ma juz to ktoś na swoim chomiku??
Powrót do góry Go down
Malatyn
Ork
avatar

Liczba postów : 487
Join date : 19/09/2013
Skąd : JS1373

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 2:14 pm

Szczur napisał:
Takie pytanko to teraz po wilkach będą bloodzie??

chyba GK
Powrót do góry Go down
SkullBoy
Snotling
avatar

Liczba postów : 38
Join date : 04/01/2014

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 2:24 pm

PB Space Wolves 7th

Link działa ...
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 435
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 2:31 pm

ale cokolwiek nie klikne wywala sie strona i nic sie nie da zrobić
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 2:39 pm

Szczur napisał:
faLus napisał:
A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p

Na szczęście siła 10 nie zabija ripków od razu Razz
Dlatego napisałem, że to robi siekę siedząc w RCSie. Miałem tu na myśli Ravenwing Command Squad gdzie normą jest wzięcie granatnika obniżającego toughnes ;P
Właściwie wystarczy nawet 3 zwykłych Black Knightów by mieć dobre kulochwyty i taki granatnik.

Szczur napisał:
Pisałeś, że mają t4 a nie t5 więc to zmienia postać rzeczy.

A gdzie ja niby napisałem, że HQ na psie ma 4 toughnes'a?
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Nie Sie 10, 2014 3:40 pm

Nobbynobbs.83 zaprasza do chomiczej jamy przejechać się turbosankami Wink
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 6:23 am

Dobra kolejny detachment jak u orków co troopsy nie mają zasady super scorowania, wiem, że 6 slotów HQ kusi ale nie wiem czy tak bardzo da to przewagę, z drugiej strony armia w dużej mierze z opcją na Outflank niestety rzuca się kostkami jakie oddziały ( każdy oddział bazowa na 6+ ale jak masz troops i idepa w nim to na 4+ ).

Latające żelazko w wersji transportowej ma niezłą silę ognia

Twin Linked hellfrost cannon (24 cale, S6, AP 3 blast, hellfrost lub 24 cale S8 AP1 heavy 1 hellfrost )
Hellfrost - model jak mu się zada ranę musi zdać test siły jak nie to ginie
twin linked lascannon
2 x twin linked heavy bolter ( za dopłatą 2 x twin linked multi melta lub skyhammer missile luncher )

oczywiście wozi zaledwie 16 modeli ( co to ma być ) i ma assault vehicle i ducha maszyny

Jeszcze nic nie wykombinowałem w rozpie, ale armia zdgredów też może być ciekawa z biornem na czele Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 6:44 am

UrWał oczko mi uciekło. Ile to kosztuje i ile ma pancerza (mniemam ze AV12 - bo inaczej to przegina)

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 6:51 am

12 pancerza wszędzie i koszt bazowy 215 za multimelty dopłata 20 zapomniałem dodać, że ma jak latająca cegła ceramiczne pancerze, multi melty już nie takie straszne. Cholercia 16 modeli to trochę dużo, wejdzie cała 8 termitów ( nie jest fajnie ) albo 16 kolesi co w walce wręcz wypłacają masę ataków.
Wersja transportowa jest w fastach, wersji niby mocniej strzelająca w heavy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 435
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 6:59 am

Duży wybór w jednostkach więc będzie więcej opcji grania
kawaleria może teraz mieć wszystko z meele wepon i rending na kazdej broni, speedery w wersji typhon tansze, taniutkie motory na WG i jumppacki więc wreszcie będzie można zagrać na prawdziwym gangu motocyklowym i sensownych jumppackach, dobrze że coś mnie tknęło i kupiłem dodatkowych gości z jumpami tylko czeka mnie dużo magnesowania znowu:D
ogólnie nie jest źle da się grać tym co mam bez wydawania fortuny na nowe modele
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Sie 11, 2014 7:04 am

Amittus napisał:

ogólnie nie jest źle da się grać tym co mam bez wydawania fortuny na nowe modele

Spoko fortunę i tak wydasz, jedno żelazko, nie wiem czy masz kawalerię ale ona teraz dużo zyskała, więc pociągnie też. z podręcznikiem to lekko trza liczyć 500 PLNów na nowe zabawki nie wiem czy mało.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Space Wolves
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» GRA - zmiany w przestrzeni twórczej (serwer angielski)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: