ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Space Wolves

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AutorWiadomość
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Sie 13, 2014 9:19 am

Super, ale wiesz że wszyscy zainteresowani już mają dostęp do deksu? Razz
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Sie 13, 2014 9:24 am

Bananovitch napisał:
Super, ale wiesz że wszyscy zainteresowani już mają dostęp do deksu? Razz

Nie wszyscy zainteresowani dawno go przeczytali i kombinują jak można tym grać Smile

Patrząc na kolejny DEX 7ed odnoszę wrażenie, że wydali edycję z nową fazą czarowania, ale dexy wydane raczej idą w kierunku mechanicznego zabijania psykerów 6ed Smile
Jakoś teraz ten runek nie jest takim dobrym wyborem, może max 1, ale patrząc na kowbojów (Wolf Leaderzy ) za ile można ich zrobić to raczej Runek odpada.
Podoba mi się różnorodność w slotach i opcja grania na wszystkim, tam nie ma jednostek nie użytecznych, wilki oparte na strzelaniu i lekkiej kontrze nie ma problemu HS wypchany sami taki rzeczami, szybki atak outflank itp sloty Fast Attaku dają wszystko, Elity bardzo uniwersalne z uwagi na możliwości konfiguracyjne. HQ tutaj jest wszystko co chcesz, nie mówiąc już o mojej kombinacji Mechowej armii, jedynie 2 troopsy w żelazkach jako zwykli śmiertelnicy reszta w maszynach i jest to mocno grywalne.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Sie 13, 2014 11:01 am

Mniemam, że Wolf Detachment zajmuje normalnie miejsce zamiast CAD?

I tak warto Very Happy

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Sie 13, 2014 5:32 pm

No nie wiem nie masz zasady super scoring więc na znaczniki z armiami bikowymi przegrywasz prawie na starcie.
Eldarzy mówią na to poczekamy podjedziemy i armię zajmiemy Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Czw Sie 14, 2014 7:06 am

zniknął zakaz dublowania broni na pamperkach, dodakowo LW mozna brać bez slotu za każdego troopsa i pare innych rzeczy więc nie zajmują już slotu elit, po tym jak potanili motory można sobie zrobić super wilczy gang motocyklowy który może całkiem sporo nabroic i okazuje się relatywnie lepszy i tanszy niz dedykowane switchclawy D:
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Czw Sie 14, 2014 10:05 am

Mnie najbardziej zdumiewa to, że ta armia nie jest już potęgą wśród Drop army. Teraz to tylko fasty i ew. jakiś mały deszczyk do 4 podów.
Ale dla mnie spoko, mniej podów będę potrzebował Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Sie 26, 2014 10:38 am

Poszczęściło mi się i przyszedł czas na reckę wilczego suplementu, który niestety nie traktuje o wulfenach, tylko o elicie wilkowyjów, jaką jest wilcza gwardia Logana Grimnara. Podobnie jak u Gacka, dostajemy głównie nowe warlordy, nowe relikty i parę nowych formacji. No, ale po kolei :

Charactery muszą rzucać i przyjmować wyzwania, ale wolf guardzi (pod wszelkimi postaciami) i sierżanci thunderwolfów dostają w czelkach "prefered enemy (characters)".

Warlordy ( można dalej losować wilkowe)
1 – Warlord może przerzucać 1 nieudany sv dowolnego typu na turę
2 – Warlord ma shred wlacząc w chellengu
3 – Jedna broń (nie-relikt) warlorda dostaje master-crafted
4 – Warlord i jego jednostka dostają outflank
5 - Fearless
6 – Prefered enemy dla warlorda

Relikty (zastępują wilkowe) :

Armour of Asvald Stormwrack (50 pkt) – "Terminatorka" z IWND i 4+ invem ( który wilczy lord ma już z Belt of Russ tak czy inaczej ).

Frostfury (15 pkt ) - 4 strzałowy storm bolter z helfrostem

Krakenbone sword (35 pkt ) - Master-crafted frostblade z Ap2 ( lub jak kto woli, MC power axe bez unwieldy )

Morkai Claws (45 pkt ) - zabierają 2 bronie, ale to para wilczych szponów z rendingiem i dających co turę +k3 ataki za kombinację zamiast +1.

The pelt of Balewolf (10 pkt) – fear, dodatkowo wraże bestie, kawalerie i monstra automatycznie oblewają wymuszone przez posiadacza testy strachu, chyba że mają ATSKNF.

Fellclaw teeth (15 pkt) – posiadacz może przerzucać nieudane trafienia w close combacie.

Company of the great wolf detachment – 1-4 HQ, 2-8 Elit, 0-3 TR, reszta normalnie. Może przerzucać warlordy losowane z tabeli powyżej i wszyscy wolf guardzi i thunderwolfy dostają +1 do WS.

Formacje :

King's Guard stormforce – Logan, watacha 5+ terminatorów, Landek jako ich dedyk i stormfang. Wolf guardzi mają FC i przerzut dystansu szarży przy wysiadce z landka, a puki Logan żyje, możemy automatycznie zdawać lub nie rezerwy na stormfanga formacji.

Brethren of Fell-handed – Bjorn i 2 veneryki. Adamantium will. Dredy mają 5+ inva w 6" od Bjorna, a dopuki w/w żyje, cała formacja ma przerzuty trafień w cc.

Void Claws – jedna watacha 5+ terminatorów, każdy z parą wolf clawów. Pozwala armii przerzucać rezerwy ( udane lub nie ), a sama formacja spada DS automatycznie w 1 turze i może przerzucać scatera.

War Council – Ulryk, Njal, Iron i Rune priest. Fearless, +2 do przejęcia inicjatywy, można też zebrać ich w jeden oddział, tracą wtedy status indepów i mogą się doń dołączać jedynie Logan i Arjac, ale z Loganem zyskują zealota.

Shieldbrothers - Arjac, watacha termonatorów ( każdy z młotkiem/tarczą) i crusader jako ich dedyk. Hammer of wrath, fearless ( zealot jeśli Logan zginie ), plus modele z tej formacji jeśli stoją w BtB z innym modelem z tej formacji, to zyskują +1T ( dokładnie tak, jak rycerze deathwingu ). 6 na invy w CC generują losowo alokowane autohity z S8, Ap2, concusive w przeciwnika.

Thunderstrike – watacha 10 wolf guardów, watacha terminatorów i drop pod. Całość wychodzi jednym rzutem z rezerw, i ma ( poza drop-podem ) twin-linka w turze desantu.

Champions of Fenris – Wszystkie w/w formacje razem wzięte ! Ile pkt to musi pożerać to nawet nie śmiem liczyć. Całość ma fear, fearless, przerzuty trafień w cc puki żyje Logan, Adamantium will puki żyje Njal, Prefered Enemy puki żyje Ulrik i IwnD na pojazdach puki żyje Iron Priest.
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Nowe Wilki   Czw Sty 28, 2016 6:41 pm

parę informacji o nowych wilkach, zapowiadają się całkiem ciekawie
zasady specjalne
sprzęcior
staty
jaram się jak ruski czołg zapowiada się naprawde zacnie a jak jeszce wejdą obiecane formacje dające kopa innym jednostkom to znowu pojawi sie cała masa ukrytych wilczych fanów
ps. czy już wiadomo kiedy mój ulubiony sklep będzie miał nowy kodeks i modele??
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sob Lut 06, 2016 10:02 am

opłacało się naprodukować runków
w jednej z formacji uzywają mocy na 3+, wreszcie dostały cos fajnego Very Happy

New Space Wolves Formations HOOOOOOOoooooo!!

To be clear, you NEED to buy Curse of the Wulfen for all these new rules and Formations.

GREAT PACK:
- For every unit in the formation roll a D6 at the beginning of the game. Add +2 to the roll for the troop units that have an IC joined. For every 6+, that unit gets flanking. Additionally, if a the leader is a Wolf Lord, a single unit in Reserves can enter the battlefield automatically instead of rolling.
Reroll warlord trait

WYRDSTORM RUNEPRIESTS
2-5 Runepriests
Harness Warp Charges with 3+ when using Tempestas discipline.
Every turn choose a Rune Priest of the formation. That one gets the following power:

- Living storm (WC3)
24", S7, AP- Assault 2D6, Shock (For every 6 you get +2 hits). Add +1D6 attacks to the power for every Runepriest in the formation beyond the 1st.


THE BLACKMANES:
Ragnar Blackmane or Wolf Guard Battle Leader
1 unit of Wolf guard, Terminators or Thunderwolves
3-5 units of Blood Claws, Skyclaws or Swiftclaws
0-1 Lukas
4-6 Grey Hunters, Land Speeders
1-2 Long Fangs
1 Wolf scouts
0-2 Lone Wolves

Units disembarking from a Drop Pod get Fearless and FnP6+ that turn.
If Ragnar is on the battlefield, all "Claw" units reroll to hit in combat
All unit that normally can purchase a Drop Pod, can get it for free. Have to pay the upgrades. All Drop Pods of this formation enter the battlefield in turn 1.

WULFEN MURDERPACK:
2-5 units of Wulfen
Add +1 to the curse of the wulfen roll for every unit on the battlefield.
There is a 7+ result.
- Hunt: Affected units can move twice this turn.
- Kill: Affected units get +1A
The Wulfen units that get an additional attack for every 6 to hit in combat
1 additional A for every 6 to hit.

Spear of Russ:
1-3 Iron priests
1-3 Units of: Predators, Whirlwinds or Vindicators
1-3 Units of Land Raiders of any type

One vehicle at 6" of one of the Iron Priests gets one of the following rules: Tank Hunter, Monster hunter, Precision shots, Preferred enemy
All vehicles get the Power of the Machine Spirit rule if at 12" of one Land Raider


If you squint carefully at this photo, you can see many more rules.

https://3.bp.blogspot.com/…/…/-dxwMXBTxrw/s1600/IMG_3948.JPG

Also the following LEGENDARY GREATPACKS are mentioned:
The Firehowlers
The Ironwolves
The Drakeslayers
The Deathwolves
The Blackmanes
The Champions of Fenris

bit.ly 1SStpYH
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sob Lut 06, 2016 11:32 am

Runepriesci - niezły deal. Znacznie tańsi od conclave, zastosowanie się znajdzie.

Blackmanes - żenada. Drogie to to i bez obseca, darmowosc droppodow jest nieodczuwalna. Zwykły CAD znacznie lepszy.

Wulfeni - dla klimaciarzy

Spear of Russ - niby wszystko fajnie ale zamiast precision shotow lepsza byłaby odporność na shake'i i stuny. Bez tego sobie nie postrzelaja.
Słabe to to. Wymog landka ssie.

Jeśli to wszystko to jestem bardzo rozczarowany.
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Lut 08, 2016 8:44 am

zostałem zepchnięty w macki chaosu Fenris został zaatakowany przez dark angels, ultramarines, iron hands i grejów, ale za to powróciłe Leman Russ
Wulfen return in a bow wave of daemonic incursions within the Fenrisian systems.

· SWs track the incursions and dispatch all but one of the great companies to bring their lost brothers home. Grey Knights track them all too.

· Hints at their return being pre-ordained before the 13th went missing and their return being a precursor to the “end times” and the return of Russ.

· The pattern of incursions is in the shape of a sigil used by the sorcerers of Prospero meaning “Vengeance”

· Dark Angel scouts are slaughtered during the first incursion and vid-caps of Wulfen retained, investigations and suspicions of heresy and mutation within the Wolves abound
The_Fang_schematics

· Flames are fanned by the Changeling and eventually the bulk of the Dark Angels fleet including THE ROCK arrive supported by a dozen other chapters including the Ultramarines and Iron Hands.

· Book ends with the bombardment of Fenris commencing

There is a fairly quick escalation to it within the story but not as instantaneous as I fear I made it look. The DA, spurred on by the Changeling, believe that the Fenrisian systems have fallen to a daemonic incursion brought about by the fall of the Wolves. The implication is that they and their allies are rocking up to purge everyone, not just the Wolves.

The Wolves don’t do themselves any favours by treating the Wulfen with the same secrecy as the Dark angels treat the Fallen. The hypocrisy is not lost on me. The Grey Knights, well Stern really, seem to be the arbiters of reason is this.

Bjorn is mentioned a fair bit but in the end Ulrik simply says he can not be roused

Alpha Legion is indeed there but in a smaller role than I would have thought.
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Lut 08, 2016 5:24 pm

O nieźle. Co się dzieje!? Suspect
Nie sądziłem że tak grubo przerobią fluff i zaatakowana będzie planeta loyalistów choć na Blood Angelsów też był atak w sumie.
Mam nadzieję że te "End of Times" nie zmieni się w Battlowego i nie rozwalą kolejnego systemu. (Zmienić podstawki na kwadratowe i 4 strony zasad.) ;d
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Lut 08, 2016 9:00 pm

Iron priest doatał 5ws 2w i 9 ld do tego moze dokupic za 20 pts icepistol s8 apchyba 1 i helrost oraz zamienic zwykly mlotek na mlotek z helfrostem sx2 ap2 za 5 pts
czyli z wilkiem bedzie bardziej oplacalny od malego lorda czasami bo ma wbudowany pancerz 2+
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pon Lut 08, 2016 10:37 pm

Nadal brak tarczy dyskwalifikuje go, jedynie ratuje go nadal to, że jest w elitach.
A ten Iron Priest poza tym to nie tylko upgrade starego czy kompletnie nowa jednostka tylko do wystawienia z nowym detachmentem?
Koszt punkty w górę poszedł czy bez zmian??

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Wto Lut 09, 2016 8:03 am

Priest podrozal, gdzies ktoś wrzucił o ile ale nie pamiętam dokladnie. Tak czy inacczej, jest wyraźnie droższy od techmarine'a SMów. Pytanie brzmi czy ten dodatek nie przesunie go do HQ. Skoro i tak juz ingeruja ostro w profile to bym tego nie wykluczył.
EDIT:
Już wiem. Teraz kosztuje 75 pkt bazowo i jest HQ. Juz go na stolach nie zobaczymy, no, moze male pkt.
Czyli z piesełem to już 125. Nie jest taki zły bo nie trzeba mu nic więcej dosypywać a to jednak taki kapitan na motoru za jakieś 30-40 pkt mniej. W oddziale dunderwilkow wciąż może działać. Jeśli dostaną w tym dodatku jakiś relikt dający przyzwoity inv to będzie syty.
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Lut 10, 2016 2:40 pm

Wg mnie najlepsza ormacja dla wilków
Wyrdstorm Brotherhood

2-5 Rune Priests

Harness Warp Charges with 3+ when using Tempestas discipline.

Every turn choose a Rune Priest of the formation. That one gets the following power:

- Living Storm (WC3)
24", S7, AP- Assault 2D6, Shock (For every 6 you get +2 hits). Add +1D6 attacks to the power for every Rune Priest in the formation beyond the 1st.

This formation is all about the Tempestus powers and the free Living Storm Power.

If you had 5 Rune Priests in this formation, that would result in 6D6 shots.

That's an average of 21 shots, resulting in 14 hits (+3 extra for rolling 6s). So that's 17 Strength 7 hits.

Want more accurate shots? Take The Helm of Durfast on the Rune Priest who will be your 'eye of the storm' for re-rolls to hit. You can ignore Cover Saves while you're at it too.

There are other powers they could cast as well.

The Wyrdstorm Brotherhood does not have to remain as a single unit. So you can spread these Rune Priests throughout your army.

nastąpi koniec dominacji jinków i innego tałatajstwa które daje covera na 2+, musze jeszce stworzyć sobie dwóch runków do kompletu Very Happy
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Sro Lut 10, 2016 3:52 pm

Nie no spoko 440 pkt (uwzglednilem max lvl i ignore cover) za od 6 do 36 hitów z S7 bez ap. Masz 10 lvli, szukasz misfortuny a oprocz tego do 5 zerowek z Tempestas. To oznacza 15 + 6D6 takich strzałów z obcjonalnym rendingiem. Obawiam się ze zaden SH/GC raczej tego nie przeżyje. Nawet WK gdyby biegaly w szwadronach mogłyby nie przezyc, podobnie jak obecne deathstary.
Jeśli ta formacja uwzględnia Njala, to chyba go sobie kupię (przerzut psychic testa na tempestas, 3 Lvl i BS 5) Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2331
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Pią Lut 12, 2016 8:53 pm

Najzupełniej przypadkiem mam Njala w wersji PA i Termi ;D.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Space Wolves
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 5 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» GRA - zmiany w przestrzeni twórczej (serwer angielski)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: