ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Imperialny Rycerz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2331
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Wto Lut 25, 2014 4:51 pm

Malatyn napisał:
Okej, masz rację co do wyżyłowanych rozpisek jako jedynych słusznych na turniejach. A to dlatego, że sama istota ligi to wymusza. Liga to termin ze sportu i jeśli spojrzymy na to w kategoriach sportu to oczywiście dlaczego nie, tylko zwycięstwo się liczy. Spinamy poślady i co 0,5 edycji zmieniamy armię bo teraz to jest najlepsze.

ale moim zdaniem to spłyca zabawę, ale ja tam nie wiem, może gram w to za krótko Razz




Hej, ja jestem graczem od dwóch lat, nie spinam się specjalnie dla zwycięstwa ale i przegrywać nie lubię. Z super heavy grałem raz (Czarkowy BB) i uważam, że w takiej grze jest kto pierwszy ten lepszy - albo mój SH rozwali Twojego albo odwrotnie. Czarek nie rozegrał wtedy tej bitwy za dobrze, ale przy średnio doświadczonym graczu SH zabija grę.

Co z tego ze Knight nie jest aż tak przesadzony jak SHW Eldarów który jest trafiany tylko na 4+ (Hollow Field) i jak się rozkręci rozjeżdża Ci cały stół? A no nic bo są modele SH które są przeciętne i są takie co gną na potęgę.

A co do opinii z Ligowej to może i nie są przeciwne, natomiast na Glorii już na pewno tak.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Wto Lut 25, 2014 6:18 pm

No wiesz, jak się rzuciłeś na mojego benka jak wygłodniały dziki pies, to trudno o lepsze efekty  Razz . Super-ciężkie w większości nie są jakoś straszne. Są wielkie, ciężko się nimi manewruje i przyciągają nieproporcjonalnie dużo ognia i uwagi na siebie, nawet w stosunku do swoich niemałych możliwości. Te bez siły D jeszcze IMHO ujdą na spokojnie, ale te lepsze ( szczególnie takie z paroma blastami z taką siłą ) już mogą i tak kulawym balansem zachwiać jeszcze bardziej. A ten eldarski tytan i gargantuany to już ekstrema totalne.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Wto Lut 25, 2014 8:12 pm

Ja tam jestem z dużymi zabawkami. Oczywiście nie takimi co strzelają wzornikami po X kółek albo większymi niż 5-calowe ani takimi z siłą D.
Ale ja gram a nie zajmuję się wygrywaniem Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2331
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Wto Lut 25, 2014 8:17 pm

Cezar napisał:
No wiesz, jak się rzuciłeś na mojego benka jak wygłodniały dziki pies, to trudno o lepsze efekty  Razz . Super-ciężkie w większości nie są jakoś straszne.

Czarek wsadzasz tego swojego BB w środek bloba, tak że nie można do CC wejść i życzę powodzenia w graniu normalną rozpiską z takim czymś ;D. A jako bonus techmarynarz albo libra (czyli albo naprawiamy albo inwujemy 4+, przerzucamy hity czy ch..uj wie co tam jeszcze ;/).

Zresztą mało co nie zarżnąłeś mi wybuchając 450 punktów - uratowało mnie tylko zniesienie blasta.

Moim zdaniem tak jak było do tej pory tzn. podział na Apo i 40-stkę był spoko - a tylko chciwość GW powoduje połączenie systemów. Gdyby tak wszyscy chcieli grać SH pojazdami to by nie zdechł śmiercią naturalną warszawski turniej na tych zasadach, a i pojazdy by się lepiej sprzedawały.
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
avatar

Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Sro Lut 26, 2014 9:16 am

Wjechała gazetka WHITE DWARF z imperialnym rycerzem - do pooglądania w rctrax Smile
Rycerzyki powinien przyjść około 15-20 marca Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Sob Mar 22, 2014 8:04 pm

Będąc na pyrkonie dokonałem małego freelooka w kodex ( tak, Polski  Razz ) ryców i oto wrażenia :

Ryce mają takie zasady jak WD. Jest też interesująca plotka, że FW wyda conversion kity i zasady do innych wariantów ryców ( Warden, Castellan, Lancer. Wszystkie trzy zresztą wspominane w dexie ).

Opcionalną zasadą jest, że razem z rzucaniem na warlorda można polosowwać rangi rycom. Warlord jest zawsze weteranem  Smile, czy losujemy, czy nie.

Kulasz wtedy k6 za każdego innego ryca.

1- nowiciusz. WS/BS 3, tarcze dają 5+ inv.
2-5 - standardowy rycerz
6 - weteran. WS/BS 5. tarcze dają 3+ inv.

Warlord :
1 - +1" do biegu/szarży dla ryców w 12"
2 - Wrogowie w 12" używają najniższej LD
3 - Warlord ma przerzuty nieudanych trafień w szarży
4 - Warlord i do k3 ryców może outflankować
5 - Warlord i ryce w 12" dodają +1 do uszkodzeń budynków
6 - Warlord ma IWND

Sojusze :

Battle Brothers: wszyscy Imperialni ( poza Szarakami).
Allies of Convenience: Eldar i Grey Knights.
Desperate Allies: Dark Eldar i Tau
Came the Apocalypse: Chaos Space Marines, Daemons, Necron, Orks, Tyranids

Co ciekawe, Inkwizycji nie ma na liście  Razz .
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
avatar

Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Wto Mar 25, 2014 6:30 am

W następnym tygodniu powinien trafić na nasz sklep Imperial Knight. Inbox będzie do pooglądania lub nabycia w sklepie modelarskim Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
quins
Maneater
avatar

Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Pią Mar 28, 2014 11:33 am

Imperial Knight do "pomacania" na sklepie Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Czw Maj 14, 2015 12:48 pm

Mamy chyba dzień nekromancji, bo przywracam temat o rycerzach by opisać ich nowy codex Razz . Przynajmniej będzie (w miarę) krótko Wink .

Detachment - 3-5 lord of war, bonusy to Objetive Secured, przerzut warlorda z tabelki ryców, a warlord jest characterem, ma +1 do WS/BS i może wziąć jeden relikt. Jest też mniejsza wersja 1-3 sloty lord of war, ale bez żadnych bonusów.

Relikty (tak, ryce też je mają ) :

Banner of macharius triumphant (10pkt) - przerzuty nieudanych morale, strachu i pinów dla wszystkich przyjaznych oddziałów z frakcji imperium w 12".
Paragon Gaunlet (15 pkt, nie dla crusadera, wymienia chainsworda/rękawicę) - rękawica z master crafted
Sanctuary (15 pkt) - 6+ inva na każdy facing niechroniony tarczą, poza close combatem.
Ravager (25 pkt, nie dla crusadera, wymienia chainsworda/rękawicę) - reaper chainsword z Ap1 i przerzutami 1 na trafienie.
Helm of the nameless warrior (30 pkt ) - rampage
Mark of Omissiash (30 pkt ) - IWnD

I rycerze po kolei :

Errant - 370 pkt, Stubbera można podmienić na meltaguna, miecz na rękawicę, plus do wyboru (i zakupu ) jedna z 3 broni na plecach ( identyczne dla wszystkich odmian ).

Paladyn - 375 pkt, reszta jak wyżej.

Warden - 375 pkt, jego bronią jest avenger gattling cannon (R36", S6, Ap3, heavy 12, rending) plus ciężki palnik, stubber, i miecz łańcuchowy. Reszta jak wyżej.

Gallant - 325 pkt, ryc czystko kombatowy. Ma i miecz i rękawicę, a do strzelania bazowo tylko jednego stubbera ( + ew. bronie na plecach jak dokupimy).

Cursader - 425 pkt, odwrotność powyższego, ryc czysto strzelecki. Ma uzbrojenie takie jak warden, tylko zamiast chainsworda ma errantowego thermal cannona ( z opcją zamiany na paladynowego battle cannona z drugim stubberem za +5 pkt ). Reszta jak wyzej.

Formacje :

Exalted court - 5 ryców, wszystkie dostają +1 do WS/BS, jeden nawet +2, oraz +1 do inv-a z tarczy ( no i relikty). Wszystkie są characterami i można przerzucać warlorda z tabelki ryców.

Baronial court - 3-5 ryców, jeden to baron (podbity WS/BS, character,może przerzucać warlorda z tabelki ryców i nieudane trafienia w czelkach). Ryce w 12" od barona mogą robić overwatcha i dostają kontr-atak, plus jesli trzymają się w 6" od innych rycerzy w formacji, dostają +1 do inv-a tarcz na ataki z przodu.

Tripartite Lance - warden, gallant i crusader, jako jeden oddział, plus każdy z nich, tak długo jak żyje, daje formacji określony bonus - warden -1 dla wrogiego covera, gallant k3 HoW, a crusader twin linka dla blastów.

Gallant Lance - 3 gallanty, rage, crusader i przerzut dystansu szarży.

Skyreaper lance - 3 ryce z ikarusami, tank hunter na latacze i shred na latające monstra.

Warlordy ( i nie można losować z innych tabelek !) :
1 - warlord i ryce w 12" dodają +1 do biegu
2 - Jedna broń, nie relikt, dostaje master-crafted.
3 - przerzuty trafień w szarży
4 - warord i k3 ryce mają outflank
5 - przerzuty 1 na inv-y
6 - +1 atak

Zbrojownia :
Bronie na plery :
ironstrom missile pod - R72", S5, Ap4, Duży blast, barrage
stormspear rocket pod - R48", S8, Ap3, heavy 3
twin icarus autocannon - R48", S7, Ap4, heavy 2, interceptor, skyfire, twin-linked

Thunderstrike gaunlet - rękawica jest tak wielka, że nawet rycerz bije nią z inicjatywą 1. Ma siłę D, Ap2 i jeśli zabije pojazd albo monstrum ( choć nie budunek, albo super wielkie odmiany poprzednich), to można zabity rzucić. Ew wybuch/wysiadkę rozpatruje się przed rzutem. Pocisk ten ma siłę różną T/połowie przedniego pancerza, zasięg 12" i bije dużym blastem. O model się nie matrwcie, bo i tak jest usuwany z gry  Razz .

W wersji Tl:dr, codex jest w zacnej jakości tam gdzie zazwyczaj.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Czw Maj 14, 2015 5:46 pm

No i ładnie, w Szczecinie mam nadzieje potestować te trójki ryców Twisted Evil

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Pią Maj 15, 2015 11:19 am

Testuj, testuj Smile . BTW jest to pierwszy 7ed codex o którym mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest lepszy od poprzednika. Ba, i chyba pierwszy który ma więcej jednostek niż odpowiednik z poprzedniej edycji. Skok z 2 do 5 to 150% wzrostu, ponad podwojenie Razz .
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   

Powrót do góry Go down
 
Imperialny Rycerz
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: