ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorWiadomość
R0gal
Ork
avatar

Liczba postów : 536
Join date : 06/05/2009
Age : 28
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Wto Gru 10, 2013 9:12 pm

zawsze byłem za tau ale jak zobaczyłem to foto foto to tyranidzi jakoś mnie zaczeli zastanawiać. co u nich słychac ?
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Wto Gru 10, 2013 9:42 pm

Tyranidzi, hmm niedługo nowy podręcznik więc pewnie będą silne albo min mocno średnie Smile

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sro Gru 11, 2013 4:59 pm

nowe tyrki mogą być wesołe.

jeżeli szybka armia to może nowi iron fiści na pojazdach z wajt skarsami.
Powrót do góry Go down
Iwoszki
Goblin
avatar

Liczba postów : 91
Join date : 11/11/2009

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sro Gru 11, 2013 6:05 pm

Dzięki serdeczne, na razie będę zamawiał w opór harleyowców i potem zobaczymy.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 3:03 pm

najtaniej wyjda puppetswar.eu

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Malatyn
Ork
avatar

Liczba postów : 487
Join date : 19/09/2013
Skąd : JS1373

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 4:59 pm

łosiu napisał:
najtaniej wyjda puppetswar.eu

mógłbyś rozwinąć ? o jakie konkretnie modele Ci chodzi ?
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 9:20 pm


_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Malatyn
Ork
avatar

Liczba postów : 487
Join date : 19/09/2013
Skąd : JS1373

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 9:25 pm

a mamy tam jakaś zniżkę ;> ?
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 10:59 pm

chyba dałoby sie cos zalatwic Smile

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pią Gru 13, 2013 11:20 pm

nie za bardzo ciekawe te bajki. nie jestem przekonany czy na żywo wyglądają dużo lepiej  scratch 
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sob Gru 14, 2013 10:28 am

ja widziałem na żywo i mi się podobały ale to zawsze kwestia gustu.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sob Gru 14, 2013 12:16 pm

http://puppetswar.eu/product.php?id_product=212

Samael ;P ?

Mam parę Bike'ów na sprzedaż, wrzucę dziś może jutro fotki do giełdy!

Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sob Gru 14, 2013 12:42 pm

cenowo są tańsze. wykonanie nie jest najgorsze. jednak mija się z klimatem 40k. ale to moje zdanie.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Sob Gru 14, 2013 2:08 pm

Kwaku napisał:
cenowo są tańsze. wykonanie nie jest najgorsze. jednak mija się z klimatem 40k. ale to moje zdanie.



No o bike'ach myślę tak jak Ty ale uważam ze Jetbike po wymianie kierowcy jest fpytę.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Codex: Tyranids   Nie Sty 12, 2014 11:59 pm

Mimo iż tyrkami mało kto u nas się interesuje, to wypadało by znać z czym się przyjdzie nam potykać, choćby z bratem Amiętusa, więc jako że mam już stosowny plik, to podzielę się nieco z wami wrażeniami :

Zasady armijne :

Instinctive bahavoiur - test LD na początku tury, jak jest się poza synapsą, poza ofc kombatem, pinem, ucieczką, czy w turze w której wyszło się z rezerw. Są trzy tabelki przypisane do każdego z 3 zachowań :

Lurk :
1-3 - Jednostka ucieka jak po niezdanym morale
4-5 - Jednostke nie jest spowalniana przez trudny teren, ale może strzelać tylko z budynku, lub w bedąc w area terrain ( jeśli część jest poza, ta część nie strzela ). Nie może też szarżować
6- j/w + stealth

Hunt :
1-3 - Jednostka robi GtG, jeśli jest fearless, używa zamiast tego 2 rezultatu
4-5 - Jednostka nie może szarżować, ani biegać, musi zaś strzelać w najbliższy dostępny cel.
6 - j/w + prefered enemy.

Feed :
1-3 - Jednostka dosteje tyle hitów z większościową siłą i Ap-, ile ma modeli. Covery od tego są nie są dozwolone. Jednosobowe oddziały używają rezultatu nr 2
4-5 - Jednostka nie może biegać ani strzelać, ale musi szarżować na najbliższy dostępny cel.
6 - j/w + rage

Synapsa - fearless na 12", w tej materii się nic nie zmieniło.

Shadow in the warp - -3 do LD dla psioników wszelkiego rodzaju w 12"

Warlord :
1 - w fazie ruchu można zmienić jeden teren leśny w carnivorus jungle ( taki mysterious terrain )
2 - warlord i fiendly w 12" mają night vision
3 - Synapsa na 18"
4 - Indepi zabici przez warlorda w czelku ( poza sweeping advancem ) dają 2VP
5 - Jeden teren w strefie rozstawania przeciwnika ma -1 do covera. Nie działa na fortyfikacje
6 - Warlord dostaje FnP jak straci jedną lub wiecej ran

HQ

Tyran - Staty jak do tej pory, acz BS4, i 2 poziom psioniki, bez dostępu do RB mocy ( duh, w końcu ktoś się zorientował jak gięta była biomancja na tyranie ). Dostępne upgrady zostały nieco zmienione, np. prefer jest tylko na tyrana ( i to tylko w cc ),a nie na wszystko w 6". Dalej jest outflank dla 1 TR, tylko fear na 3k6 ( z odrzuceniem najniższej ) jest dalej trochę kichowaty, bo z WS8 to i tak bardzo dużo. Skrzydła 35 pkt, nie może już mieć 2+ pancerza. 165 bazowo ( 5 taniej ).

Wojownik Prime - taki lepszy wojownik, Ma S/T 5, 3+ sv. Do tego Ws 6, BS4 ( z których to oddział wojowników do którego jest dołączony korzysta ). Indep. 125 bazowo (45 drożej !).

Tyran guardzi - profil bez zmian. Tyrani ( w tym i swarmlord ) mogą się do nich dołaczać jak indepi. Siedząc w swojej gwardii automatycznie zdają też look outy. Po śmierci dołączonego tyrana dostają FC + rage. IB-feed. 50 za jednego, oddział 1-3. Mogą też kupić crushing clawy za 20 pkt od modelu.

Tervigon - stracił biomancję  Very Happy . Za to dostał +1 do inicjatywy ( łał, teraz ma 2  Razz ). Kontr-atak na 12" dla termagautów, dalej spamuje je bez opamiętania, z paroma drobnymi zmianami. Produkcja następuje na koniec fazy ruchu ( można po wyjściu z rezerw  Question  ), oddział musi się zmieścić w 6" od matki ( co nie może, to przepada ), nie może ruszać się, ani szarżować w turze w której się pojawił, ale może strzelać i biegać. Zabity tevigon zadaje 3k6 hitów z Siłą 3, Ap-, bez covera, w wszystkie oddziały termagautów w 12", tak jakby on sam strzelał. 195 bazowo ( 35 drożej )

Elity :

Venomtropki - profil bez zmian, shoruded na modele w 6". Poison 2+ w cc, lash wip, IB-lurk. 45 za jedną ( 10 taniej ).

Hive guardzi - dalej absolutny "must have". Bs3 zamiast 4, ale ich bazowe pukawki nie dość, że nie wymagają LoS, to jeszcze ignorują covera  Rolling Eyes i mają S8, Ap4 i 2 strzały. A 24" zasięgu to nie tak mało, biorąc pod uwagę, że można ich bezproblemowo schować za jakimś dużym los blockerem. Mają też opcję drugiego działka o profilu R18", S5, AP5, haywire, blast za +5 pkt. IB-hunt. 55 pkt ( 5 drożej ) za jednego, 1-3 modele.

Zantroporki, aka plemniki - tym panom rozmnożenia w rozpiskach nie przepowiadam, mimo potanienia o 10 pkt, do 50. Są 2lvl Brotherhood of psykers z automatyczną mocą warp lancy/blasta. Ilość modeli w oddziale (1-3) to ilość strzałów z mocy ( oddział 3 ma więc warp-blasta jako assoult 3, a nie 1 ). Warp-field dalej daje 3+ inv.

Liktor - oddział 1-3, DS ( bez scatera, oddziały w 6" też, o ile liktor był przed DS na stole ), stealth  lol! , fear, fleet, H&R, infiltracja, MtC. IB -lurk, 50 pkt ( tyle co w 4 ed, 15 mniej niż w 5 ed. ). Prawdopodobnie bezużyteczny.

Haruspex - nowy potworek, to ten z wielką zmutowaną paszczą. Monster, z T6, S6(7), 5W, 3+ sv, niby tylko 3A, ale leczy się zadanymi ranami + zadane rany generują mu dodatkowe ataki ( acz nie w nieskończoność. Instanty generują tylko 1A, i oczywiście HoW, acid blood i td się nie liczą ). IB-feed.

Pyrovore - prawdopodobnie zachowają tytuł jeden z najbardziej bezużytecznych oddziałów w całym 40k. Profil bez zmian, dalej wybuchają na instancie, dalej mają IB-feed, moze i potaniały o 5 pkt, do 40, ale dalej mają tylko ciężki palnik bez torrenta.

TR :

Wojownicy - Dalej T4, więc instanty welcome to. 30 za jednego, oddział 3-9 modeli.

Genokradzieje - 14 za jednego, oddział 5-20. Broodlord kosztuje 60 pkt, i jest 1 lvl psionikeim z mocą horror z telepatii. Infiltracja, MtC, fleet

Termagaunty - 4 pkt za jednego ( 1 taniej ), opcje broni zasięgowej też potaniały o 1 pkt ( spike rifle i spinefist są darmowe, pożeracze 4 pkt miast 5 ), 10-30 w oddziale. IB-lurk, MtC, Tervigony w TR są dalej ale dopiero przy 30 modelowych oddziałach  lol! .

Hormagaunty - pkt tańsze (5 pkt), +3 do biegu, fleet, MtC, IB-feed, toxic scansy 3pkt za model ( +1 wiecej niż wcześniej ). 10-30 modeli

Ripper swarmy - 13 pkt za bazę ( 3 więcej ), ale straciły samopożeranie. IB -feed

FA :

Shrieks - wojownicy, tylko ze skrzydełkami, 5+ pancerz zamiast 4+ w zamian za bycie jump infantry. 30 za jednego, czyli 5 taniej. Widzieliście chociaż jednego w rozpisce kiedyś  Razz ?

Ravengers - niemal bez zmian - spinefist potaniał z 5 do 3 pkt.

Sky-slashers - 18 za bazę, ( 3 więcej ), ale straciły samopożeranie. IB -feed.

Gargulce - blinding venom przeszedł z pseudo-batlowego poisona na dodatkowy atak z S3, melee, blind, poison 6+.

Harpia - potaniała o 25 pkt, zyskując przy okazji 5W i +1A  cyclops . Tylko dalej mają t5 i 4+ sv każde sensowne AA ją tyra jak szmatę. IB-hunt, soniczny wrzask obniża inicjatywę o -5.

Hive crone - organiczny sterowiec mogacy latać w kosmosie  Laughing . Profil jak harpia, 155 pkt, ma dość dziwne uzbrojenie - templatę ( be torrenta ) z S6, Ap4 i 4 robaczki z R36", S5, AP5 i przerzutami na latacze ( nie zapatrzyli się nieco za bardzo na starcrafta niechcący ? ). Robi vectory z S8.  


HS :

Kartoflex - zyskał 1 do inicjatywy ( łał, ma 2  Razz ), stracił 1 atak bazowo ( zyskał za to za 2 bronie ), k3 hity z HoW, fearless, IB-feed. 120 bazowo ( 40 taniej !), dalej brood 1-3. IB-feed. Wariant dakka fexa z 12 pestkami z S6 za 150 pkt może być dość grywalny.

Bioworki - 5 pkt tańsze, reszta bez większych zmian.

Trygon - 190 bazowo, 230 za prime-a ( 10 mniej w obu przypadkach ). Miło, że w końcu wyjaśnili ile pestek ma mały (6), a ile duży (12) z bio-elektrycznosci. Dalej zostawia tunele z których mogą wychodzić rezerwy, acz jest to trochę średnia taktyka, bo skorzysać z nich można najwcześniej w turze 3.

Mawlock - no z tym to trochę przegieli  Rolling Eyes . Cena nie dość, że zeszła do 140 z 170 pkt, do tego znacznie ulepszyli mu zasady wychodzenia. By było śmieszniej - dużo bardziej opłaca się wystawić go od razu, skitranego gdzieś ( zresztą z T6 3+ sv, i 6W ubić to z dystansu w cholerę ciężko ) i zakopywać się w swojej turze, bo wtedy wchodzi DS z ongoing reserves. Natomiast samy wykopywanie się wygląda tak - w pkt gdzie chcemy się wystawić ( po scaterze, a może być to również środek oddziału przeciwnika ) kładziemy duży blast S6, AP2, ignore cover  Rolling Eyes  Suspect  confused , z obrażeniami od środka blasta ( snajpowanie modeli  Rolling Eyes ? ) i po ściagnięciu ofiar kładziemy tam mawlocka. BY było jeszcze bardziej kretyńsko, jeśli po pierwszym takim ataku nie ma dość miejsca, to placek rozpatruje się tam jeszcze raz  Suspect. I dopiero jak po tym nie będzie dość miejsca, to rozpatruje się misshapa...

Exocrine - ma profil identyczny jak haruspex, z tym, ze jest bestią strzelecką. Działo to albo R24" duży blast z S7, AP2, albo R'24 Assoult 6, S7, AP2. Jeśli się nie ruszała to mozę dodać sobie +1BS, acz nie moze wtedy szarżować. 170 pkt.

Tyranofex - największa obniżka - z 250 do 175 pkt ( 75 mniej  Shocked ). I też dostał 1 do inicjatywy ( tak do 2  Razz  ). Ib-hunt, bazowa broń to templata z torrentem S6, Ap4, z opcją wymiany na 20 strzałowy bolter za 5 pkt, lub rapture cannon ( S10, Ap4  Razz , assoult 2, R48" ) za 30.

Zbrojownia ( tak, tyrki doczekały się własnych bio-artefaktów  Razz  )

Maw-claws of thyrax - 10 pkt - melee, S user, Ap5, rending, za zabicie kogokolwiek dostajesz posiadaczem prefera ( który i tak się przenosi  Razz  ) na cały codex denata.

the norn crown - 40 pkt - +6" do zasięgu synapsy ( czyli nawet 30" z odpowiednim traitem i mocą)

Miasma cannon - 25 pkt - poison 2+, albo w formie blasta z AP4 na 36", albo templaty z AP4.

The ymgarl factor - 40 pkt - model w każdej fazie assoultu wybiera sobie jeden bonus z listy poniżej, który musi zmieniać co turę :
+1 siły
+1 atak
+1 do pancerza

the reaper of obliteratex - 45 pkt - melee, S+1, Ap3, instanty na 6 na ranieniu, shred, +3 od inicjatywy

Zwykła zbrojownia - bronie dają dodatkowy atak jak są używane 2 lub więcej parach.

Regeneracja - 30 pkt, ale mamy efektywnie IWnD na 4+, z którym się zresztą kumuluje Rolling Eyes ( rzucamy raz na 5+ i raz na 4+ )...

Bone sword - instant przy 6 na ranieniu.

Lash wip - +3 do inijcjatywy, acz ma S-user, AP-, o ile nie jest uzywane w parze z boneswordem

Rending clawy - AP5, rending

Scyting talony - Ap6


Psychic powery :

0 - Blessing na psionika, +6" do synapsy
1 - blessing na oddział w 12", FnP
2 - Malediction z 24", pining test z karą -2 ( cokolwiek słabe  Neutral )
3 - blessing na oddział w 24", cel może strzelać po biegu
4 - Melediction a 24", kara -k3 do WS i BS
5 - nova z 6", 2k6+2 - LD celu, tyle ran z no armour, no cover
6 - Albo R24", mały blast, S5, AP3, albo R18", S10, Ap2, lanca. Bazowa moc zantroporek, wymaga 2 WC.

Suma sumarum, to jednak raczej neff tyrków, szczególnie ich najpopularniejszego buildu na nieśmiertelnych biomantach. Kilka sensownych zmian ( wywalii malantaja, poprawili carnifexy, tervigony, psychic powery, nie dodali z dupy wziętego eternala na synapsie, co się przewijało w plotkach ), ale niemało też bezsensownych - z codexu nie wiedzieć czemu wyleciał tyranidzki drop-pod, połowa charakterów specialnych ( wróciło za to kilku starych ), ymgalskie genokrady, a kilka rzeczy i tak uważanych za przeciętne albo podrożało, albo nawet jak nie, to swoją użyteczność zmieniło niewiele, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Hive guardzi dalej są niekwestionowanymi królami elit - o ile sami w sobie dostali drobnego neffa ceny i BS-a, to ich broń się polepszyła  Suspect .
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 7:35 am

Zapomniałeś dodać że revengery straciły 1 atak, biovora dostała +1W, ten dodatkowy punkt na inicjatywie nie jest taki bez sensu bo pozwala zdawac monsterom kreski na 3+ teraz a to juz dosyc duzo, malantaia szkoda i nie rozumiem czemu tyrki stracily swoje pody, ciekawe jak teraz dostac sie do przeciwnika, wychodzi na to ze w pierwszej turze w nocy trzeba bedzie leciec w strone przeciwnika na zlamanie paly wspieranym przez venomorpha, zresztą ten venomorph jest teraz calkiem fajna opcją, wykupujemy aegisa, kitramy tam tyranofexy z duzymi dzialamy i dajemy venomorphy, dzieki czemu mamy covera na 3+, na ryboglowych i elfy moze to szalu nie robi ale pozwala sporo przetrzymac dodatkowych pestek,
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 8:11 am

Miętus już jakąś rozpę robiłeś? Możesz się podzielić tak z czystej ciekawości co byś Ty lub Twój brat wstawił?

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 9:36 am

Malataia rzeczywiści szkoda, a przecież wystarczyło mu podnieść T do 6 coby się go zinstanować nie dało i byłoby ok.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 9:58 am

Cytat :
Zapomniałeś dodać że revengery straciły 1 atak
Straciły w profilu, ale zyskały za 2 bronie  Razz .

Cytat :
zresztą ten venomorph jest teraz calkiem fajna opcją, wykupujemy aegisa, kitramy tam tyranofexy z duzymi dzialamy i dajemy venomorphy, dzieki czemu mamy covera na 3+
Tak, ale pestki i tak odbijasz zazwyczaj pancerzem na 3+/2+. Poza tym, venomki konkurują o miejsce z hive guardami w elitach.

Cytat :
Malataia rzeczywiści szkoda, a przecież wystarczyło mu podnieść T do 6 coby się go zinstanować nie dało i byłoby ok.
Jakby mu zabrali to z dupy wzięte działanie w turze przeciwika i podbli koszt do tak 150 pkt to byłbym nawet za  Razz .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 10:05 am

Według mnie to wszystkie synapsy powinny mieć eternal warriora albo wszystkie wielkie monstra. Aktualnie jest tyle broni używanych z instant deathem, że ta armia może szybko wyparować.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 10:17 am

Bez przesady, przerabialiśmy to już w 4 edycji i wiadomo jak było. Ploty mówiły, że coś takiego pojawi sie jako upgrade ( -6" do synapsy, ale w zamian EW ), ale podobnie jak kilka innych plot ( upgrady do terrvigona albo na 4k6 spamu, albo na ignorowanie dubletów ) nie sprawdziły się.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 10:41 am

zauważyłem pewien znaczący problem.
oprócz grubasów ze smashem i lorda z mieczami - to AP2 a nawet 3 jest ciezko. ratują rendingi ewentualne.
tyrki znowu przechodzą do ofensywy strzeleckiej z plazmami tym razem.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 12:48 pm

Wiesz generalnie to w większości armii jest ten problem, dużo jest AP3 lub mniejsze a AP2 mało razy występuje.
Jestem ciekaw jak będzie się przedstawiała nowa meta tyrków i ile w ogóle ktoś będzie występował tym na turniejach, nawet Vlad wielbiciel tyrków wypowiedział się, że nawet nie kupi podręcznika bo jest słaby i turniejowo kompletnie do luftu.
Zawsze podobał mi się w tyranidach armia na samych dużych potworkach, chyba teraz będzie ich mega wysyp.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 1:02 pm

tylko już nie masz już tak twardych grubasów. już nie wyciśniesz 2+ sv.
ale prawdą jest że dex jest słabiutki.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   Pon Sty 13, 2014 1:22 pm

Cytat :
Vlad wielbiciel tyrków wypowiedział się, że nawet nie kupi podręcznika bo jest słaby i turniejowo kompletnie do luftu.
Vlad to osoba z gatunku tych co narzekają, że nie mogą wystawiać smoków 1-5 na slot bez szwadronu Razz , ale poniekąd go rozumiem. Tyrkom brakuje dobrego zasięgowego p-pancu ( jedyne z siłą 10 to armata tyranofexa która ma AP4, i warp-lance zantroporek - a tu wiadomo, trafi się peril i jest dtw ) i zabawek na latacze. Zasady skyfire jak patrzyłem nie ma w codexie nic ( poza FMC które mogą ją sobie dodać jeśli chcą ), a same vectory mogą nie wystarczyć, tym bardziej, ze tylko hive crone ma je z siłą większą niż 6.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE   

Powrót do góry Go down
 
TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 6Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Jak pisać kolorem w temacie
» Temat do zamknięcia.
» Kto lubi serial Tajemnice Domu Anubisa ?
» Moje hobby
» oglądamy "spadające gwiazdy"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: