ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Gwardia Imperialna 6 ed

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 12:00 pm

Chimcia też ma iść w górę, sprzęt dla bloba w górę - jak na razie jak nie pojawi się jakieś uber combo to Czarek współczuję  Twisted Evil .
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 12:32 pm

Zobaczymy jeszcze jak wypadnie całość. Diablo tkwi w szczegółach  Razz . Jak wychodziły tyrki to też ludzie chromolili że dex beznadziejny, sromota i w ogóle  Razz . A potem pograli nieco i ich magicznie olśniło  Razz . Drobne neffy tu i tam jakoś wytrzymam. Do puki Gwardia nie wpadnie w syndrom codexu jeden rozpiski jak robale ( bądź jeszcze gorzej, codexu jednej jednostki, jak CSM-i ), nie powinno być aż tak źle.

Obaczymy panowie, obaczymy  Twisted Evil .
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 1:44 pm

Cezar napisał:
( bądź jeszcze gorzej, codexu jednej jednostki, jak CSM-i )

Jakiej  scratch ? Bo ja używam przynajmniej czterech ;p. A Kwaku nienawidzi najbardziej świni ;D.
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 4:37 pm

mam hejta na tą latająca maciorę  Evil or Very Mad 

Cezar napisał:
Do puki Gwardia nie wpadnie w syndrom codexu


co to jest "do puka" ??

Imperator widzi gwardzisto !!!
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 5:17 pm

Jakby to był ktoś inny to bym pomyślał że kogoś puka ;D.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 5:20 pm

Cytat :
Imperator widzi gwardzisto !!!
Niech patrzy, jest na co  Razz .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 6:28 pm

Cezar napisał:
Cytat :
Imperator widzi gwardzisto !!!
Niech patrzy, jest na co  Razz .

Właśnie zwymiotowałem kolacje.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
avatar

Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 24
Skąd : Ex-wieś Jamno

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 6:58 pm

Kwaku napisał:
mam hejta na latająca maciorę

"ę", bo to samo jest na końcu maciory.

Imperator patrzy. Na wszystkich.

@MGM (żeby offtopu nie napędzać): Ogólnie to chyba jest tak że w wymowie można "tą" i "tę" uskuteczniać, zaś w pisowni tylko "tę". Ale sam już do końca nie wiem, bo oczywiście wyjątki i inne takie.


Ostatnio zmieniony przez Mad Mike dnia Nie Kwi 06, 2014 7:42 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 7:06 pm

Bo Ci zacznę ten pseudo orkofy bełkot poprawiać ;p. Trzeba rozróżniać literówki od rażącej w oczy dysortografii.

Ale to z tym tą/tę to ciekawe, sprawdzę, bo nie wiedziałem  scratch .

A tak na marginesie to nie jest określone w regulaminie że czerwony kolor jest zarezerwowany dla modów?
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 7:30 pm

Że tak na Kwakowo odpowiem: "Jedynym regulaminem a zarazem prawem i wyznacznikiem moralnym jest wola Imperatora! Lepiej zginąć wypełniając ją niż żyć dla samego siebie!"

A co do orkowego języka to sam pełno literówek porobiłeś Wink Powinno być: tyn psyłudo łorkoffy beukot
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 8:01 pm

Cytat :
Właśnie zwymiotowałem kolacje.
Szczuras, jestem zniesmaczony twoją postawą  Neutral . Po kim, jak po kim, ale po tobie spodziewałem się większej odporności na moje czerstwe suchary  tongue .

Cytat :
Że tak na Kwakowo odpowiem: "Jedynym regulaminem a zarazem prawem i wyznacznikiem moralnym jest wola Imperatora! Lepiej zginąć wypełniając ją niż żyć dla samego siebie!"
Właśnie. Kwaku ma moment wielkości jako gramatyczny nazista Imperatora. Dajmy się mu w tej roli wyszaleć  Smile .
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 9:23 pm

Czarek się chyba tasował bo ma za dobry humor. zupełnie jak nie czarek.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Nie Kwi 06, 2014 9:37 pm

On jeździ na ręcznym pewnie od dawna, w końcu dostał na raz 2 podręczniki do gwardii więc na bank jest szczęśliwy Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Pon Kwi 07, 2014 7:05 am

Cytat :
ma za dobry humor. zupełnie jak nie czarek.
This isn't even my final form  Twisted Evil .
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Pon Kwi 07, 2014 7:09 am

Czarek SSJ ? A myślałem że po 4dchanowych fanficach widziałem już wszystko...
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Wto Kwi 08, 2014 6:35 am

Tym którzy myśleli, że RR wylecą z codex-u :


Ha ha  Razz .
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Wto Kwi 08, 2014 7:17 pm

ahahahahahahahaha... oohh... Nie wiem czy jest się z czego cieszyć bo dalej gunwiaści niemożebnie. I ten rysunek wieśniaka w oberwanym sombrero Very Happy
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 8:45 am

Bo to attilianie, ich wzory pamiętają jeszcze 2 edycję  Razz .

Anyłej, udało mi się nareszcie dokonać wglądu w dex tempestusów. Sądząc po generalnym Bs4, nie są powiązani z ichnim star warsowym odpowiednikiem  Razz .

Rozkazy - rzuca się je tak samo jak w gwardii imperialnej. Niestety nie można ich rzucać na zwykłą gwardię.

Directed firestorm sanctioned - twin-link. Na wszystko  Very Happy !
Autonomus fire sanctioned - prefered enemy. Na wszystko  Very Happy !
Close Assoult doctrine sactioned - crusader
Advance on target - fleet
Suppresion doctrine sanctioned - hot shot lasguny i laspistole mogą oddać tylko 1 strzał, ale z zasadą sniper i pinning. Nie można po tym szarżować.
Elimination protocol sanctioned - (tylko na monstra i pojazdy). Rending w strzelaniu.

Zajefajne są te rozkazy. Tylko ten ostatni odrobinę z zadka, bo praktycznie wszystkie monstra i tak hot shoty ranią na 6+, a potwór z 2+ sv jest raptem jeden, a i to rzadko wystawiany. Ale na pojazdy się przyda zawsze  Razz .

Warlordy :
1 - Warlord jest fearless
2 - twin-link na fragach i krakach, tank hunter w walce wręcz przy użyciu kraków lub meltabomb
3 - Stubborn na 12" dla tempestusów
4 - Oddziały z tego dexu wchodzące DS przerzucają niedane rezerwy. Warlord i jego pluton scateruje w DS tylko o k6
5 - Warlord i inni tempestusi w 12" dodają 6" do zasięgu strzelania hot-shot lasgunami i laspistolami o ile się nie ruszali.
6 - +1 do LD warlorda.

Dziwne trochę te warlordy. Dwa świetne, trzy dość średnie i jeden totalnie z czapy  Razz .

Sojusze - sojusze tempestusów są nieco oryginalne, do ba się ich wystawić dwojako. Albo jako normalny detachment ( w tym i jako sojusz na normalnych zasadach ), albo jako formację, która sojuszu nie zajmuje. I co ciekawe dalej jest (za WD) opcja na wystawienie ich plutonu z 1-3 siconsów i 0-1 command squadu jako normalnej elity w gwardii  Very Happy . I zwykłego tauroxa zamiast chimery, jeśli ktoś byłby chętny  Razz .

BB - wszystkie armie imperialne ( w tym i szaraki, inkwizycja i rycerze. Co ciekawe na liście jest już astra militarum,  )
AoC - Eldarzy
DA - Dark eldarzy, tau
CtA - chaos, blaszaki, orki, tyranidzi ( co było do przwidzenia  Razz )

A ichnia army lista wyglada tak :

HQ

Komisarz - profile bez zmian, mały stoi 25 pkt, duży 65 ( Nadal za dużo  Evil or Very Mad ! ). Oboje są indepami, zmieniono za to na lepsze zasady egzekucji  Smile . Po niezdanym teście morale, pina lub strachu, i dopiero po ew. przerzucie, możemy dokonać egzekucji na 3+ dowolnego wybranego modelu ( poza samym komisarzem ofc ). Haczyk jest w tym, że na 1-2, cel wybiera przeciwnik  Razz . Tak czy inaczej, model ginie, a test jest uważany za zdany.

Tempestus command squad - 85 pkt za oficera ( który ma staty jak mały oficer gwardii, poza Ld 9 i co ciekawe, 4 inicjatywy  Razz ) i jego 4 wafli. Wszyscy BS4, 4+ save, fragi, kraki, Deep Strike, move throgh cover. Oficer rozdaje LD innym tempestusom na 18". Nie mają uber gripa. Oddział może brać vox-castera, sztandar plutonu, albo medyka ( 15 pkt. W końcu  Rolling Eyes ), lub zamiast tego do 4 broni specjalnych ( granatnik, flamer po 5, volley gun, metla po 10 i plazma po 15 pkt. ). taurox prime jako dedyk.

TR

Tempestus sicons - 70 za 5 luda, po 12 za kolejnych 5. Bs4, LD7/8, save 4+, fragi kraki, Deep Strike, move throgh cover. 2 bronie specialne, taurox prime jako dedyk.

FA

Taurox prime -  11/10/10, fast, Bs 4, 3Hp, pojemność 10 modeli, 2 fire pointy z każdej strony i 3 wejscia ( 2 po boku, 1 z tyłu ). Może przerzucać nieudane dangerousy i ma linkowany hot-shot volley gun ( salvo 2/4 S4, Ap3 ) z opcją darmowej zamiany na linkowany autocannon , oraz taurox battale cannon ( S7, Ap4, Heavy 1, blast - straszna cienizna ), z opcją zamiany na "cyklona" za 20 pkt, bądź linkowanego gatling guna ( r24", S4, Ap-, heavy 10 ) za 10 pkt. 80 pkt.

Valkiria - 125 bazowo, pody są za 10 pkt, takoż i wymiana multi-lasera na lascannon. Szwadron 1-3, dostała wbudowany extra-armour. Hellstrieki balej niestety są bezblastowym ordynancem, ergo, są bezużyteczne. Bs3.

Formacje :

Airborne assoult formation - 1 komisarz, 1 command squad, 3 siconsy i 4 walkirie. Oddziały muszą zaczynać w walkiriach ( a więc i w rezerwie ), ale mają przerzut DS przy wyskakiwaniu, splith fire i twin-linka w turze wysiadki ( dowolnym sposobem ). Cała formacja wychodzi też z rezerw jednym rzutem z przerzutem.

Ground assoult formation - identyczna z powyższym, tylko zamiast valkirii są tauroxy i nie ma przymusu zaczynania w rezerwach ( choć wciąż trzeba zaczynać w transporterach ), a wysiadla daje pinning zamiast splith fire ( no i twin-linka )



Zbrojownia.

Nie ma reliktów. A to coś nowego  Razz .

Jest za to kilka nowych przedmiotów dla pojazdów, które co wysoce prawdopodobne, będą też w gwardii :

Argury array - Ds nie scateruje w 6" od pojazdu. 25 pkt, nie warto
cammo netting - 6+ cover zawsze lub +1 do każdego istniejącego. By było zabawniej, nie ma zapisu o konieczności stania w miejscu. Tylko nigdzie w dexie nie ma kosztu  Razz 
fire barrels - pierwsza szarżna na pojazd obrywa k6 hitów z S4, Ap5 z randomową alokacją ran. 10 pkt
Recovery gear - naprawa jak w rhinosie. 5 pkt
relic plating - adamanitium will. 3 pkt

I niestety są też i wtopy :

Fist 25 pkt, power weapon ( tyle dobrego, że dowolny ) 15
Hot-shot lasgun dalej jest S3, Ap3, R18" Rf. Innymi słowy, element najbardziej wymagający naprawy dalej jest s%#@&^*%@y po całości  Rolling Eyes  Rolling Eyes  Rolling Eyes  Rolling Eyes 
A hot-shot laspistol z 6" zasięgu to już w ogóle kiepski żart.


Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw Kwi 10, 2014 7:45 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 9:29 am

Kiepski żart to jest inferno pistol za 15 punktów, kiedy multi-meltao cztery raz dłuższym zasięgu jest o pięć punktów tańsza Razz

Nie jestem pewny czy dobrze zrozumiałem-szturmowców możesz wystawiać tak jak Inkwizycję (sojusz nie zajmujący slotu sojuszu)? Czy po prostu tak jak formacje (które w większości nie są dopuszczane, więc niestety odpada mi inkwizycyjne ZOMO)?
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 10:20 am

Cytat :
Nie jestem pewny czy dobrze zrozumiałem-szturmowców możesz wystawiać tak jak Inkwizycję (sojusz nie zajmujący slotu sojuszu)? Czy po prostu tak jak formacje (które w większości nie są dopuszczane, więc niestety odpada mi inkwizycyjne ZOMO)?
de facto na 4 sposoby :

- Jako primary detachment
- Jako secondary (alied) detachment normalnie.
- Jako formację
- I pluton jako slot elit w Gwardii/Astra Mulitarum
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 10:55 am

Chętnych do obejrzenia podręcznika do Szturmowców zapraszam na swojego gryzonia Wink
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1040
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 12:05 pm

już paczę.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 12:12 pm

Bananovitch napisał:
Kiepski żart to jest inferno pistol za 15 punktów, kiedy multi-meltao cztery raz dłuższym zasięgu jest o pięć punktów tańsza Razz

Nie wziąłeś pod uwagę, że ów Inferno jest PISTOLETEM, a co za tym idzie masz +1 A. Co nie jest słabym bonusem.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 12:42 pm

Nom. Szczególnie że jeżeli kupujesz ów pistolet to albo:
1. masz do niego specialist weapon (fista, eviscerator) albo
2. jesteś martwy ze swoim 3T i 3 woundami (z reguły bez inva).

Świetny deal, nie ma co afro 
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   Czw Kwi 10, 2014 1:20 pm

mówię o samych możliwościach broni - a nie armii. jedno z drugim nie musi iść w parze

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Gwardia Imperialna 6 ed   

Powrót do góry Go down
 
Gwardia Imperialna 6 ed
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 4 z 6Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: