ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Komiczni Marines

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Nie Cze 07, 2015 10:29 pm

Akurat patrząc co ludzie zamawiają to scena turniejowa jest powiedzmy jakimiś 30% naszego obrotu, reszta to dziwne rzeczy, które u nas siedzą na półkach Smile więc patrząc z ich perspektywy to może się opłacać Smile

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Wto Cze 09, 2015 6:01 pm

Banan ma racje, stary battleforce to był battleforce (mała armia, jakiś dobry początek) a to nowe to *** wie co, nikt nie będzie tego brał, chyba ze jakiś noob. Kapitana się nie używa, dreda tez nie.
Kolejny strzał w stopę GW.
Nowy Codex jakoś dupy nie urywa. Myślałem ze coś przegiętego wrzucą (dla wyrównania) a tu to samo tylko ze formacje i nerf zakonów. WTF!? Raven Guard już się nie opłaca wcale Crying or Very sad - shrouded w 1 turze i co z tym zrobię, kurka nic bo w 1 turze i tak mizerne strzelanie (i Night Fight) a na resztę gry nic nie maja.
Ultrasi nieźle i Iron handsi, jakiś boost Templarów. Centki ze scoutem?? A Raven Guard nie ma. -,-
Nie kupuję więcej booków pirat nie ma sensu skoro ciągle zmiany i nowości, tylko ciekawe kiedy graczom się pieniądze skończą...?
Ale swoją drogą to już nawet nie wiem o co chodzi w tej grze. Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 10, 2015 7:47 am

Chapter Tactics:
http://i.imgur.com/9sKOV0Z.jpg
http://i.imgur.com/g2OE3eB.jpg

Imperial Fistowy Bolter Drill w końcu działa na Sternów z ich specjalną amunicją.
Raven Guard jak byli do dupy, tak dalej są, tyle, że mają shrouded w 1 turze.
Ultrasi jacy byli, tacy w praktyce dalej są.
White Scars mają zwykły Skilled Rider (koniec pajaców WS w RCSie z 2+ jinkiem), za to teraz ich centki mają H&R.
Templarzy trochę ugrywalnieni.
Salamandry jakie były, takie są, z tym że teraz nie przerzucają Sv na woundy z palników a mają 4+ fnp na takowe.
I zwycięzcy tego rozdania: Iron Hands. Wszystko po staremu, poza drobnym szczegółem - ich CT daje im +1 do istniejącego fnp.
Moi Sanguinary Priest'ci już zacierają ręce na mysl o współpracy z SMashfuckerem i centurionami Smile

Chyba oczywistym dla was stało się w tej chwili, że znów będę grał Iron Handsami, tym razem z dodatkiem Blood Angels.
4+ fnp na centkach z bazy, TADAAAM!!! Pajace z 4+ fnp zawsze, TADAAAM! H&R wezmę z BA i z Cyphera/DA i sram na White Scarsów Razz
Ja pierniczę, wogóle to IH centki potraktowane endurance'm, mają Eternal Warriora i 3+ fnp. Gruuuubo!!!
Kuleczka będzie już całkowicie niezbędna, żeby z tym grać What a Face

Teraz znów Eldarzy mają przesrane. Np. Imperial Fisty na Centurionach są piękną kontrą na Wrathknight'y ORAZ na Imperial Knight'y.
Wystarczy, że 2 oddziałki wyposamymy w lascannony, a tylko 1 w gravy i BOOOM!
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 10, 2015 1:23 pm

Wiedziałem że takiego będzie ci chodzić po głowie. Obym z tobą nie grał. Razz
Raven Guard nie było do dupy, teraz jest. Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 10, 2015 1:41 pm

Karolku, o ile Shryke się nie zmienił, to da się nimi sensownie pograć. Stealth + Shroud na Command Squadzie z jump packami/death company/ 10 asfaltów, przy jednoczesnej infiltracji? Spoko.
Poziom ogólny armii się nie zmienił. Scouta i Stealtha które w praktyce działały były używane tylko na tacticalach, nie ma. Ale za to masz Shrouded (i większą szansę na night fight, a tym samym i na odzyskanie dodatkowo Stealtha ;P ) na wszystkim co nie jest pojazdem w tym na jumppackach, Centkach, Motorach itd. Dla mnie spoko deal. 1 turę masz przetrzymać a potem robisz "deszcz kwiatów", a resztą armii robisz maelstromy, ostrzeliwujesz się z daleka czy co tam chcesz Razz
Brak Scouta z kolei możesz łatwo nadrobić Inkwizytorem z książką na kluczowym (test na Ld 10 i masz scout move Razz ) albo Sammaelem.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 10, 2015 9:29 pm

Jakby kogoś interesowało:
http://bloodofkittens.com/blog/2015/06/09/rumor-it-tired-reading-german-space-marine-rules/

wszystko online Very Happy


I tarcza nadal jest no co za porażka Sad

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Czw Cze 11, 2015 5:53 am

Centurioni potanieli, tralalala. CO prawda z gravami wciąż tyle samo (ale nie, -10 pkt. bo sierżant zwykły z opcją ulepszenia za owe 10 pkt. Czyli 3 centki z gravami i omniscopem już tylko 250 pkt.) ale laski już są tańsze Smile
I hit sezonu jesli ktos nie zauważył - Land speeder storm ma BS4, z multimeltą kosztuje 50 pointsów. Mega-uber!!!
Ja pierdylę, bez jaj. Ichni "decurion" nie dosć, że ma Objective Secured na podstawowej formacji, to jeszcze całosć dedyki za darmo (że nie wspomnę o dodatkowej doktrynie)? Sorry ale to przebiło nawet formację Cultu ze Skitarii i Knight'em :/
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 12, 2015 3:23 am

Cytat :
Ja pierdylę, bez jaj. Ichni "decurion" nie dosć, że ma Objective Secured na podstawowej formacji, to jeszcze całosć dedyki za darmo (że nie wspomnę o dodatkowej doktrynie)? Sorry ale to przebiło nawet formację Cultu ze Skitarii i Knight'em :/
A czego się spodziewałeś po ukochanym dziecku GW ? Ech...Jeszcze mechanicum nie opisałem, a tu nowy codex do analizy Neutral . A pierwsze skany już w necie.
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 12, 2015 8:40 am

Storm teraz może strzelać z assault cannona. Very Happy aczkolwiek tego nie proponuję.
Terminatorzy za 175p? Shocked Assaultowi z młotkami i tak 225p ale strzelających może się zobaczy na stołach. Razz
W sumie się wiele nie zmieniło oprócz dodania formacji i drobne zmiany.
Czekam na przegiętą rozpiskę Falusa. Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 12, 2015 12:17 pm

We wszystkich dexach wprowadza formacje i wydaca nowy RB. Będzie tam, że nie ma już dawnego układu HQ+troops+reszta, a będzie zapis o konieczności formacji. I już Smile . Co moim zdaniem może być fajne.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 12, 2015 6:27 pm

Za dodatki się płaci do darmowych taksówek.
Gdzie masz napisane, że mają objective secure bo nie mogę znaleźć

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 12, 2015 7:19 pm

Objective Secured masz zapisane przy samej Demi Company.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sob Cze 13, 2015 9:40 am

Z przeglądnięcia tak na szybko :

- termosy tańsze (35 bazowo)
- chapter taktyki nieco silniejsze
- koszty relatywnie bez zmian
- większość pojazdów (dredy, predki, wirniki, vindyki) można brać szwadronami. Czasami są nawet ponusy za branie 3 (np. 3 predki dostają moster/tank huntera).
- Relikty jak sądzę kopiuj-wklej
- #formacje#formacje#formacje

Pełny przegląd machę, jak posiedzę trochę nad codexem i porównam z poprzednim, czyli pewnie we wtorek.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Wto Cze 16, 2015 11:08 am

Czasami aż chce się powiedzieć "śpieszmy się kochać codexy, tak szybko odchodzą" Crying or Very sad . Ile mineło od poprzedniego codexu marynarzy, dwa lata ? Chyba nawet mniej. Ech, GW i jego niezaspokojona żądza pieniądza Evil or Very Mad . Ale po kolei :

Warlordy :
1- fear, testowany na 3k6
2 - FC dla warlorda i jednostki
3 - FnP
4 - W każdej fazie strzelania nominujemy jedną jednostkę z tego samego zakonu w 12", dostaje ona rending w strzelaniu.
5 - Wszystkie modele w detachmencie warlorda mogą używać jego LD w miejsce swojej.
6 - Warlord i wszytskie przyjazne jednostki z Imperium w 12" muszą przerzycać nieudane morale, piniy i testy strachu.

Detachment zwie sie "Gladius Strike force" i jego bonusami jest możliwość użycia raz każdej z doktryn. Plus jeśli podwoimy bazowy składnik, demi-kompanię (samą mającą Objetive secured i doktrynę taktyczna raz na grę), to zyskujemy jeszcze transportery dedykowane (rhino/razor/drop pod) Rolling Eyes za darmo....

Taktyki zakonne :
Ultramarines - mogą użyć doktryny taktycznej, szturmowej lub dewastatorskiej, każdej raz na grę (np. demi-kompania daje doktrynę taktyczną do jednorazowego użycia nawet jak nie jest się ultrasami, a ci mogą jej wtedy użyć dwa razy). Dają one odpowiednio

taktyczna - przerzut 1 w strzelaniu i walce wręcz, dla taktycznych wszystkich nieudanych trafień

Szturmowa - przerzut 1 w walce wręcz, dla szturmowców, bicykli obu typów i centków szturmowych, wszystkich nieudanych trafień

Dewastatorska - przerzut 1 w strzelaniu, dla dewastatorów i dakka centków, wszystkich nieudanych trafień.

White Scarsi - skilled rider, hit&run dla każdego, +1 do siły hammer of wrath i jednostki w całości scarsowe przerzucają dystans biegu.

Imperial Fists - bez zmian, tylko przerzuty 1 na bolterach działają teraz też i na specialną amunicję sterników.

Black Templarsi - crusader, adamantium will, nie mogą brać librów. Oddziały które poniosą straty od strzelania, w tym i overwatch-a, zyskują kontr-atak i rage-a (imperialny mark of khorne Razz )

Iron Handsi - jak poprzednio, tylko 6+ fnP dodaje się do każdego już istniejacego.

Salamandry - przerzut sv przeciw palnikom zmieniono na 4+ FnP przeciwko palnikom (czytaj "chędoż się, smoku"), reszta bez zmian.

Raven Guard - scout i stealth zmieniono na pierwszoturowego shrouda, o ile jednostka nie jest pojazdem, lub nie zaczynała w takowym. Armia z chociaż jedną jednostką raven guardu moze dodać +1 do rzutu na noc w pierwszej turze gry. Reszta bez zmian.

HQ
Emperor's Champion - cena i saty po staremu, ale nie ma już róznych postaw, ani opcji dobycia miecza jedno lub dwu rącz. Musi rzucać i przyjmować czelki, ale przerzuca w nich trafienia, instantuje na 6 na ranienie, a miecz ma po prostu S+2, Ap2, master crafted. Tylko te 2A bazowo tak trochę kłują w oczy.

Capitan - 90 pkt po staremu, chapter master jest po prostu jego ulepszeniam za +40 pkt (130, tyle co poprzednio). Obaj staty bez zmian, opcje zasadniczo tez (doszła tylko możliwość wykupienia relic blade-a w terminatorce). Wyleciał za to terminator-kapitan jako oddzialny profil, terminatorka jest po prostu jedną z opcji.

Librarian - cena i opcje bez zmian, tylko wybór dyscyplin większy, bo do wszystkich starych (biomancja, piromancja, telepatia, telekineza) doszły dywinacja i demonologia (obie ?)
Chaplain - bez zmian

Techmarine - 65 pkt (+15), ale ma profil byłego master of the forge (który stał 90 pkt i wyleciał ), poza ciut niższą LD (9 miast 10, ale stary techmarine miał Cool. Opcje i zasady po staremu, tyle. że może brać relikty (co mógł robić mistrz, ale już nie zwykły techmarynata). Za to serwitory dokładnie tak samo jak były.

TR

Taktyczni - dokładnie tacy sami

Scouci - lata trenowania na półkach najwyraźniej dały efekt, bo nawet szeregowi wrócili do "nadludzkiego" standardu WS/BS 4, oczywiście bez zmianny w cenie, bo po co. Opcje po staremu.

Crusader squady - Tak jak byli

Elity

Command Squad - jest teraz normalną elitą i nie wymaga nikogo do wystawienia, ale też i normalnie zabiera slot ( nie żeby było to teraz jakimś wielkim problemem ). 90 pkt (10 mniej) za 5 luda, opcje i zasady bez zmian.

Vanguard weci - po staremu 19 pkt za model, jump pack na +3 pkt. Heroiczna interwencja pozwala zignorować karę za disordered charge, plus pozwala przerzucić jedną lub obie kostki na dystans szarży. Co ciekawe bronie "specialne" do klepania są u nich bardzo tanie, np. power weapon/claw tylko 5 pkt, a fist tylko 15 ( a młotek 20).

Assoult Centurion - 55 pkt za sztukę (-5), tańszy (bo bazowo słabszy) jest też ich sierżant. Ulepszono im też wiertarki, do Siły 10 (no, w zasadzie 5x2, w miesjce starej 9)

Honor guard - podobnie jak command squad, teraz to normalna elita. Cena i opcje bez zmian.
Sternguard wets - troszekczkę tańsi bazowo, 110 zamiast 120 pkt, reszta bez zmian.

Drednot - cena i opcje po staremu, acz można brać szwadrony po 1-3 ( acz tylko pojedyńcze mogą brać drop pody ) i podkręcili mu bazowe ataki do czterech ( z przypominam, dwóch) !

Venerable Dred - j/w

Ironclad dred - j/w

Legion - Cena i zasady bez zmian, choć ich DS jest jeszcze bezpieczniejszy, bo mogą przerzucać i scaterkę i dystansówkę. Nie mogą jednak brać grav-gunów, ani grav-cannonów.

Terminatorzy - 35(-5) za jednego (czyli 175 za 5), reszta bez zmian, dalej jedna broń specialna na 5 luda.

Terminatorzy szturmowi - 35 (-5) za jednego z szponami, 45 (czyli jak kiedyś ) za tarczownika z młotkiem.

FA

Assoult squad - 14 ptk za model, ale wtedy idą z buta. Z jump packiem już 17, czyli tyle co kiedyś. Jedyną nową opcją jest to że jeden model na 5 może zmienić obie swoje bronie na evisceratora (de facto chainfista ) za +25 pkt. Szaaaaał... Razz

Scout bikes - boost WS/BS do 4, reszta bez zmian.

Bike squad - nosz ja pier&^%@*. GW chyba naprawdę zakochało się bikach (albo piszący był w młodści psychofanem kreskówki "motomyszy z marsa" Rolling Eyes ). Cena (zupełnie nieadekwatna do możliwośći IMHO) jak była. Opcje - tak samo. Co więcej, teraz by przenosić je do TR potrzeba tylko dowolnego indepa na motorku w tym samym etachmencie. Fail, fail fail.

Attack bike - 40 (-5) za jednego, reszta bez zmian.

Razor, Rhino, Drop - jak były, tak są

Land Speeder - 45 pkt (5 mniej), plus opcje z podbrzusza potaniały o 5 pkt ( działko szturmowe nawet o 10). Szwadron 1-3, 3 sppedery dodają sobie 6" do zasięgu flat-outa.

Land Speeder Storm - 40 (-5) pkt, o 5 potaniało też działko, a rekietnica cerberus zancząco urosła w siłę (z 2 do 4, dalej mając duży blast z blindem ). Acha i BS 4.

Stormtalon gunship - 110 bazowo jaki kiedyś, ale opcje uzbrojenia tańsze - skyhammer 5 pkt(-10), lascannony 15 (-15), a tajfun 20 (-15) pkt. Wywalili mu zasadę eskortowca, ale ma teraz zwiększoną manwewrowość - +6" do flat outa w zoomie, lub +1 do jinka w hoverze. No i dalej ma strafing run-a.

HS

Dakka Centurioni - 55 za jednego (5 mniej), ale grav-cannon jest równie drogi jak był (+25, czyli 80 pkt jak kiedyś ). Podobnie jak swoja szturmowa wersja, tańsze teraz o sierżanta, który ma staty jak zwyklas, a opcja na lepszego sierżanta swoje kosztuje.

Dewastatorzy - cena i zasady właściwie bez zmian, doszła tylko opcja na cherubinka amunicyjnego ( raz na grę przerzuty trafień dla jednego modelu ) i branie grav-cannonów z wzmacniaczami, za drobne 35 pkt od sztuki (cięzkie palniki niestety dalej są zarezerwowane dla sterników i legionu).

Thunderfire cannon - bateria 1-3 dział, przy trzech działonowi zyskują +1 do BS (z 5 do 6). Reszta bez zmian.

Predator - cena i opcje bez zmian poza szwadronem 1-3 pojazdy. Pełen szwadron zyskuje monster/tank huntera.

Wirniki - j/w. Pełen szwadron zyskuje pinning i shred na rakietach.

Windyki - j/w. Pełen szwadron może strzelić profilem kombinowanym, z 10 calowym blastem z S10, Ap2 i ignore cover.

Hunter - j/w. Pełen szwadron przerzuca savant lock-a (tą zasadę, że rakieta która nie trafiła, goni cel).

Stalker - dzielenie ognia uproszczono - albo strzelamy w jeden cel z twin-linkiem, albo w dwa różne bez. Tylko ilość pestek z działek spadła do 3, czego nie nadrobi nawet dodanie interceptora. Pełen szwadron ma ignore cover na działkach.

Stormraven - bez zmian.

Land Rider, Crusader, Redeemer - jak były, tak są.

Lord of War

Calgar - ta, biedny, marny Calgar jako Sm-owy odpowiednik Stompy. Wybiera sobie traita z tabelki marynarzy plus raz na grę może odpalić dowolną z doktryn. Najciekawsza zmiana zaszła jednak w rękawiczkach, które są teraz dwoma power fistami bez unwieldy.

Relikty -pierwotnie miałem napisać, że jest kopiuj-wklej, ale nie, jest jedna zmiana Razz - sztandar (którego chyba nikt nie wystawiał ) został ulepszony, bo teraz daje posiadaczowi fear-a, a modelom z tego samego zakonu w 12" fearless i +1 atak.

#formacje#bo#formacje#teraz#muszą#być

AA defence force (1 jednoska hunterów, 1 jednostka 2+ stalkerów) - jak hunter trafi, to stalkery mają +1 do BS jeśli strzelają w ten sam cel.

1st company task force (3-5 oddziałów weteranów/termosów) - fear, fearless, prefered enemy na jeden wybarany oddział wroga, wróg w 12" od co namniej 3 oddziałów tej formacji odejmuje sobie 2 LD.

10th company task force - (3-5 scoutów/scout bików z minami, 0-1 telion ), percision shoty w 1 turze, stealth dla infiltujacych oddziałów do momentu ruchu.

recusiam command squad - (kapeć i command squad w razorze ) - crusader i hate na 6" od kapcia.

Strike force ultra - (kapitan w terminatorce, 2x zwykłe termosy, 2x szturmowe termosy, redeemer/crusader, veneryk i storm raven, wszystko musi zaczynać w pojazdach, albo w DS), jednostki z tej formacji mogą wychodzić z rezerw od 1 tury, termosy po pierwszej wysiadce/DS oddaja 1 strzał więcej z każdej broni do końca tury, termosy szturmowe po pierwszej wysaidce/DS dostają +1 atak do końca tury.

storm wing - 2 stormtalony, 1 stormraven - formacja wychodzi rezerw jednym rzutem, póki jest choć jeden stormtalon, to stormraven dostaje staring runa.

Sigebraker cohort - 2-4 centki szturowe, jedna jednostka ironcladów - omniscopy dodają tank huntera na budynki, jak formacja niszczy budynek/transport w walce wręcz, to wysiadajacy oddział dostaje dodatkowo 2k6 randomowych hitów z S6, Ap4, ignore cover.

Land raider spearhead - 3 dowolne landki - przerzuty zranień/penek przeciw gargantuanom, super ciężkim i potężnym fortyfikacjom, plus landki póki pozostają 2 6" od siebie, ignorują shake-a, stuna, immobila i urwaną broń.

Libarius concave - 3-5 librów (w tym jeden z nich moze być Tiguriusem ). Wybieramy jednego librę z formacji - reszta nie może czarować, ale wybrany zna wszystkie moce resztu, lus kostki mocy wchodzą mu na 3+, jeśli jest choć jeden wspomagacz, albo na 2+ jeśli jest 2 i więcej.

Armoured task force - 1 techmarin, 0-3 thunderfire cannony, 3-5 oddziałów windyków, predków lub wirników, 0-1 chronus - pojazdy w 6" od dowolngo techmarina formacji ignorują shake-a i stuna, plus techmarini dostają +1 do rzutów na naprawę.

Suppersion force - land sppeder i oddział 2+ wirników - wirniki w 18" od speedera mają a rakietach przerzuty trafień i nieograniczony zasięg.

Specialsi (machnę ich teraz, bo potem nie będzie mi się chciało )

Cassius - bez zmian
Tigurius - bez zmian
Sicarius - 175 pkt (-10), rozdwanie LD ma z traita, a nie z zasady specialnej.
Telion - tak, jest teraz normalnym indepem z HQ. Trait nr 4, ale może dołączać się tylko do zwykłych scoutów.
Chronus - też ponownie jest teraz normalnym HQ, tyle że wożącym się w czołgu. Dostal drugą ranę, by zmieszyć prawdopodobieństwo, że zejdzie razem z swoją limuzyną.
Khan - bez większych zmian, tylko dopisali, że instantująca 6 na ranienie, rani niezależnie od T celu, no i scout dotyczny rhino/razorów, ale już nie drop podów.
Vulkan - bez zmian.
Shrike - bez zmian
Lusander - trait nr 3, młotek jest S+6, zamiasn S10 (co będzie miało znaczenie raz na święto lasu gdy mu bazowa siła spadnie ), reszta bez zmian.
Don pedro - dostał wreszcie artificerkę i nie będzie już zchodził od jakichś randomowych rakiet na ryj. Reszta bez zmian.
Helbreht - bez zmian
Grimaldus - 150 pkt (35 mniej!). Zasady bez zmian, ale serwitory dają oddziałom black temparsów w 6" FnP.

Ogólnie, jestem nowymi SM srodze rozczarowany. Zmian jest malutko (a sensownych właściwie wcale), do tego wzmocniono u tak już wystarczająco mocny codex. De facto kupujący płaci drugi raz za praktycznie to samo co poprzednio.

I ciekawostaka na koniec - nie widzę przeszkód by nadal używać obu SM owych suplementów w całości.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Wto Cze 16, 2015 5:55 pm

Żuczki moje kochane, niech ktoś mnie oświeci bo wciąż nie kumam jak się teraz rozpiski składa. Mogę jako sojusz wziąć Kantora albo ciapę czy innego librę i którąś z formacji? Co teraz z dawnymi obowiązkowymi dwoma troopsami?
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2340
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Wto Cze 16, 2015 10:14 pm

@ Banan też tego w ogóle nie ogarniam i nawet w sumie już nie próbuję, możesz chyba wszystko z wszystkim ale nie możesz unbound chociaż nie wiem w sumie co za różnica skoro możesz wszystko z wszystkim ;P.

@ Czarek musisz podkręcić tempo bo DA już na zakręcie Razz

Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 17, 2015 2:00 pm

Cytat :
Żuczki moje kochane, niech ktoś mnie oświeci bo wciąż nie kumam jak się teraz rozpiski składa. Mogę jako sojusz wziąć Kantora albo ciapę czy innego librę i którąś z formacji? Co teraz z dawnymi obowiązkowymi dwoma troopsami?
Mówiąc w skrócie, w porównaniu z poprzednimi edycjami, system budowania armii przypomina teraz kwadraturę koła. Armię składasz sobie z detachmentów, czyli de facto mniejszych mini armii. Kazdy detachment ma swoje, sobie właściwe bonusy i swoje, sobie właściwe ograniczenia i kompozycję. Bazowy zwie się combined arms i wygląda zupełnie jak stary foc ( min 1 HQ i 2 TR ), ale istnieje masa inncyh. Detachmentów w jednej rozpisce może być teoretycznie ile tylko zechcesz, tak długo jak wystawiasz jednostki z obowiazkowych slotów i mieścisz się w pkt. Detachmentami są też formacje, i by było jeszcze zabawniej, istnieją też detachemnty złożone z kilku formacjii. Jeden z detachmentów musi być wybrany jako primary, i będzie to ten z którego bierze się swojego Warlorda ( dowódce, nie tytana Razz , choć FW ostatnio i temu zasady wypuścił ).

Dla przykładu więc, można zbudować sobie armię z motorady (eldarska formacja seer council) jako primary, dorzucić ryca (oathsword detachment), gwardię w sojusz (alied detachemnt) i jeszcze zabójcę (officio assasinorum detachment), i będzie to legalna armia z 4 detachmentów, tak długo jak spełnia w/w warunki ( wystawienie obowiązkowych oddziałów i zmiesczenie się w pkt).

Witamy w 7ed jocolor geek .
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2340
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sro Cze 17, 2015 2:33 pm

MGM napisał:
@ Banan też tego w ogóle nie ogarniam i nawet w sumie już nie próbuję, możesz chyba wszystko z wszystkim ale nie możesz unbound chociaż nie wiem w sumie co za różnica skoro możesz wszystko z wszystkim ;P.

@ Czarek musisz podkręcić tempo bo DA już na zakręcie Razz


No przecież tak pisałem Rolling Eyes .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 19, 2015 11:53 am

Jakoś to umknęło wszystkim albo nikt nie zauważył, ale w WD wyszły traity dla Crimson Fistów i Black Templarów:

CF
1. Fnp dla Warlorda.
2. W 3" od objectivu counter-attack i stubborn dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
3. Hate i prefer na orki dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
4. Jeżeli Warlord nie strzela ani nie biegnie, jeden model w 12" może skorzystać z jego BSa.
5. Eternal Warrior dla Warlorda.
6. Warlord i wszyscy Crimsoni w 12" od niego mają fearless.

Szczerze mówiąc, mocno takie se.

BT.
1. +1WS i +1A dla Warlorda.
2. Jeżeli Warlord obleje testmorale w fazie strzelania lub czarowania biegnie 2k6" w kierunku przeciwnika (musi się zatrzymać cal od niego).
3. Hate i prefer na psykerów.
4. Przerzut zasięgu szarży dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
5. Fearless i przerzut trafienia w challenge'u.
6. Przerzut morale, pinningu i feara (heh, dla marianów, którzy mają ATSKNF? lol! ) dla Warlorda i przyjaznych oddziałów (tak, niekoniecznie muszą to być Templariusze) w 12" od niego.

Też trochę bezjajeczne, ale lepiej to wygląda niż u CF Sad
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Pią Cze 19, 2015 6:49 pm

Jestem ciekaw w którym numerze WD?

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Sob Cze 20, 2015 9:10 am

72.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   

Powrót do góry Go down
 
Komiczni Marines
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 7 z 7Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: