ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Tau Empire

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Wto Kwi 02, 2013 5:27 pm

E tam język inkwizycji jest w miarę prosty do odszyfrowania na logikę, nawet nie musiałem sięgać po tłumka.

Patrząc po statsach to są tylko nieeeco mniej ważywni. No ale to samo było z chaosem, wszystko zależy co robią special rulesy i jakie zabijackie EQ dostaną. (bo chaos bez artefaktów [Pałka i Palnik I love you ] i reszty stuffu też byłby słaby)
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 6:11 am

GrimgorIronhide napisał:
E tam język inkwizycji jest w miarę prosty do odszyfrowania na logikę, nawet nie musiałem sięgać po tłumka.(...)ważywni.(...)

Tobie słownik polskiego, a nie hiszpańskiego. A jak się zasłonisz dysleksją to Cię wyśmieję.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 8:20 am

Ejjjj, się czepiasz - po prostu autokorekta się wyłączyła ;P.

Jak czytam o nowym Tau to po prostu mega pestkownica będzie - jakaś aura dająca dodatkowy strzał, dron zwiększający zasięg broni, suity wypalające po 8 (sic!) strzałów na turę itp.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 8:31 am

Będzie po prostu czterdziestkowy odpowiednik lizardmanów zapluwajacych przeciwnika. Kolor skóry się nawet zgadza Razz .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 8:46 am

Spokojnie, patrząc na podział na sloty na stronie GW nie mają mobilnych troopsów więc nie będą aż tak mocni, chyba, że będzie opcja na scorujące inne sloty, bo na razie szału nie widzę.
Jedyna rzecz która mnie przeraża to ilość pestek większa niż u mnie, a to nie dobrze.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Nowy codex Tau   Sro Kwi 03, 2013 8:57 am

Zmiatanie przeciwnika z powierzchni ziemi z daleka, lepiej niż wcześniej. Very nice.
Deep strike i Pody bo landki już chyba jadą na złom.
Furioso Dreadnought back to the fight! Cool
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 10:35 am

Czyżbyś już kupował Blood Red coby DA na BA przemalować;P!
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 12:06 pm

Carolus napisał:
Furioso Dreadnought back to the fight! Cool

FACE-PALM

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 03, 2013 8:28 pm

Możecie mi wytłumaczyć ten zachwyt Drop Podami, ale tak z sensem, bo jak na razie to jeszcze nikomu u nas w klubie jakoś ten drop pod nic nie przyniósł poza stratami. Zgredy w podach to dopiero hicior ja chce u przeciwnika min ze 3 aby mieć szybko je z głowy Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Nowy codex Tau   Sro Kwi 03, 2013 11:13 pm

Nie wiem o co wam chodzi. A dread w podzie po prostu mi się podoba, a Furioso jest najlepszy i nie raz mnie zaskoczył. Smile
Pod'y jak dla mnie lepsze niż Rhinosy. Smile Tyle że z użyciem ich w bitwie już gorzej. Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Czw Kwi 04, 2013 7:00 am

To czy nie lepiej wsadzić tego furiata do Krwawego Kruka ? Możesz wtedy szarżować po tym jak wysiądziesz.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Czw Kwi 04, 2013 11:33 am

łosiu napisał:
To czy nie lepiej wsadzić tego furiata do Krwawego Kruka ? Możesz wtedy szarżować po tym jak wysiądziesz.

Jeszcze lepsza opcja niż Drop Pod, bo od razu tracisz SR za 200 puntów. To już wolę w drop podzie.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Czw Kwi 04, 2013 11:41 am

Drop jest wporzo - uważam że to teraz praktycznie najlepszy transport dla piechoty. W pierwszej turze masz ich tam gdzie chcesz, nie interesują Cię praktycznie rozrzuty bo i tka jeszcze masz 6 cali ruchu przy wysiadce, byle nie wyleciała poza stół. Do tego ma 12 z każdej strony i zasłania pięknie LOS. Do tego możesz Dreda tam wrzucić lub termosy.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Czw Kwi 04, 2013 7:39 pm

Takie rzeczy jak termosy w dropie to tylko w erze, znaczy się wilkach chciałem powiedzieć Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Czw Kwi 04, 2013 11:39 pm

Bananovitch napisał:
Takie rzeczy jak termosy w dropie to tylko w erze, znaczy się wilkach chciałem powiedzieć Wink


No niekoniecznie, np. w walce ze mną zrzut dakka termosów w zasięgu oblitów to samobójstwo (albo strzelasz albo się rozbiegasz) z dropa rozstawiasz się 6 cali i walisz, zresztą nawet termosy do CC mają raz że pewny zrzut a dwa 7-12 cali (zależnie od biegu bliżej przeciwnika. I nie mówię że to kiler combo tylko że czasami może się zdarzyć że będzie sensowne.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 6:48 am

Biedni Tau. Olali ich w dyskusji Smile

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 10:43 am

MGM napisał:
Bananovitch napisał:
Takie rzeczy jak termosy w dropie to tylko w erze, znaczy się wilkach chciałem powiedzieć Wink


No niekoniecznie, np. w walce ze mną zrzut dakka termosów w zasięgu oblitów to samobójstwo (albo strzelasz albo się rozbiegasz) z dropa rozstawiasz się 6 cali i walisz, zresztą nawet termosy do CC mają raz że pewny zrzut a dwa 7-12 cali (zależnie od biegu bliżej przeciwnika. I nie mówię że to kiler combo tylko że czasami może się zdarzyć że będzie sensowne.

Hehe,rozumiem założenia taktyczne ale chodziło mi raczej o to że tylko wilcze termosy mogą kupić dropa jako transport dedykowany ;-)
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 1:09 pm

łosiu napisał:
To czy nie lepiej wsadzić tego furiata do Krwawego Kruka ? Możesz wtedy szarżować po tym jak wysiądziesz.

A ja miałem tu na myśli ewentualne odwody - a nie suicide Smile

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 2:38 pm

Wiesz dla nich to naturalny środek transportu odkąd landki boją się wjechać na pole bitwy ;DD. Co do Tau to pierwsze kodeksy już odebrane więc świat już przestawia się na pestkowanie w imię większego dobra. Myślę że ogólnie to będzie pierwszy przesadzony dex w tej edycji. Jak słyszę o commanderze z czterema marker dronami powiekszającymi zasięg, zwiększającymi BS, do tego ethereal dodający jeden strzał zasięgu aury itd. Jak na razie Tau wydają siębardziej rewolucyjni niż CSM,DA i CD razem wzięci ;/.
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1039
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 3:59 pm

podręczniki już dostępne czy jeszcze w przedsprzedaży?
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 4:18 pm

Kwaku napisał:
podręczniki już dostępne czy jeszcze w przedsprzedaży?

No ludzie piszą że już odebrali oraz pojawia się masa szczegółowych informacji.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Pią Kwi 05, 2013 7:52 pm

Pożyjemy zobaczymy jeszcze po wersji PDF będę się wypowiadał Smile
Najlepiej spotkać to na polu bitwy wtedy będzie pełen pogląd czy wygięte czy nie. Co z tego, że tam będzie zwiększał pierdział i jeszcze znosił złote jaja jak będzie kosztował masę punktów, Greyów Grandmaster też daje scorowanie, dodatkowe umiejętności i co widzi ktoś go na polach bitew?? Hmm nie bo jest drogi

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Wto Kwi 09, 2013 8:13 pm

Czy coś już dokładnie wiemy o niebieskich??

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 10, 2013 11:33 am

Jest już PDF na pewnym serwisie z pewnym gryzoniem w nazwie, więc coś zapewne tak Smile.

Edit :

Przejrzałem co nieco pirat i... w sumie nie jest ( przynajmniej na pierwszy rzut oka ) źle ( z pkt. widzenia przeciwnika ofc Cool ). Dalej armia polega baaaaaardzo na markerlightach, bo bez nich ma dość przeciętną celność ( praktycznie wszystko ma BS 3 poza dowódcami i niektórymi pojazdami ), choć ilość pestek jaką kosmo-komuchy wypluwają jest zaiste imponująca Shocked .

Ale po kolei (pomijając speciali ):

Większość jednostek ( jak FW, suty, a nawet niektóre pojazdy ) mogą robić kombinowanego overwatcha i opluwać przeciwnika szarżującego na ich kolegów w 6".

A SMSy ignorują LoS i covera Evil or Very Mad .

HQ

Etheral - może co turę dawać jeden z 4 pasywnych buffów na siebie i wszystkich tau w 12". Bonusy są różne, od trochę śmiechowego strzelania po biegu (snapami Razz ), przez FnP 6+, stubborna, po extra strzał z pulse rife na połowę zasięgu. Rozdaje LD (10) w 12", ale zabity daje dodatkowego VP. Można im też dalej dać jakieś śmiechowe bronie do walki. Buffy się sumują ( poza dodatkowymi strzałami ). 50 pkt. bazowo.

Cadre Fireblade- frajej warrior z BS 5, 3W, może ( jeśli stał i jego oddział też ) dać dodatkowy strzał z pule rifli i karabinów. Sumowany z powyższym ^. 60 pkt. bazowo.

Commandir - zasadniczo niezmieniony. Jego gwardia (2-3 suty, farsight dalej może 2-7 ) daje mu automatycznego look-outa. 85 bazowo

TR

FW - 9 pkt. za model, oddział 6-12 modeli. Wbudowane granaty obronne, a te EMP można wykupić.

Devilryba - zasadniczo niezmieniona

Krootcy - 6 pkt. za model ( oddział 10-20, + ew. krootoxy i houndy ), ale stracili 4 S i 2 bronie ( w zamian maja AP 5 w cc ). Moga sobie za 1pkt kupić pociski zmieniające ich karabiny w snajperki.

Elity

Cirisy - wychodzi na to, ze mogą w końcu brać 2 rożne bronie. 22 bazowo bez uzbrojenia.

Stealth - 30 bazowo, niewidzialność to stelth i shroud, BS3, ale 4 pestki z 5S Twisted Evil Question . Melta ma 18 zasięgu, ale jest 1 na trzech.

Riptide - 180 bazowo, 6T, 5W, sv 2+, inv 5+ (można podbić nova reaktorem do 3+). Super silnik działa na 3+ (1 i 2 to rana bez sava ) i pozwala na akcje w stylu skakanie po 4k6, wzmocnienie broni, czy strzelanie 2 razy.

FA

Pathfinders - 11 za model, nie musza brać transportu. Scout, 5+ sv, główne źródło markerow w armii jak dotąd. Rail rifle są za to kozackie. 6S, AP1 i rapid.

Vespidzi - 18 za jednego. 4T ( Question)

drony - 14 za sztukę. BS2, 4T i 4+ sv, mozna je zmieniać na shield drony i marker drony za darmo.

Piranie - szwadrony po 1-5 pojazdów Laughing . 40 z działkiem, 50 z F blasterem.

Sun shark -Latacz, IMHO taki se. 160 pkt, 11/10/10, 3HP, bomba z dużym blastem z 5S, AP5, wyczerpująca się jak kulniesz 1 na k6.

Razorshark - lepszy latacz. Pancerz taki sam, ale ma w miarę niezłe działko do AA. No i 145 pkt.

HS

Borysy - 65 bazowo, railgun z 8S. Z rakietami + SMSy niezła pestkosiejka, ale bez szaleństwa.

Hammerhead - BS4, prawdziwy railgun z 10S. 125 bazowo, SMSy darmowe do wszystkich sieci Razz . BTW, Disruption pod daje po prostu stealth.

Skyray - Skyfire tylko ze stania Laughing . 115 pkt.

Sniper drony - snajperki z 48 zasięgu. Drony z BS2, ale mogą używać BS5 dowódcy Razz . 13 za drone, 15 za operatora.

Suma sumarum, bardzo fajny codex. Jestem bardzo ciekaw co wymyślą z Imperialnymi cheers .
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   Sro Kwi 10, 2013 4:36 pm

Thx za wiesz co;D.


Skoro mówisz że nie będzie przegięcia to ja mam trochę inne zdanie - według mnie aktualne rozpy na 72 FW i do tego Krzysie/Brudasy itp jako support fire powodują ze nie będzie jak się do tego do combatu zbliżyć a w strzelaniu zasięgowym ciężko się będzie z nimi przerzucać, do tego MASA w porównaniu z innymi kodeksami skyfire/interceptor. Myślę że to może być dex detronizujący Nekrofili.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Tau Empire   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Tau Empire
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: