ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Dark Angels

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Codex: Dark Angels   Sro Gru 19, 2012 11:58 pm

No Kwaku i chyba Karol jak dobrze pamiętam, na święta pod choinkę życzcie sobie bony na zakupy w sklepach z figurkami:

Link do fotek ze styczniowego WD

Zajebiste modele, jacyś rycerze na bikach i w termitach, nowa latajka jak dla mnie super, land speeder platforma też super, nie ma modeli jakie by mi się nie podobały. Pytanie jak z zasadami, bo DA mają tendencje do słabości.
Patrząc na modele to zastanawiam się sam nad zbieraniem ich, aczkolwiek szkoda kasy na 2 armię.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 7:48 am

No to biedne chłopaki od DA - czekają ich spore wydatki Razz.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 7:57 am

MGM napisał:
No to biedne chłopaki od DA - czekają ich spore wydatki Razz.

patrząc co im wydali pewnie 75% tego towaru trza będzie kupić, w szczególności latajki chyba, że ktoś będzie się bardzo upierał jak MGM przed zakupem latajek i będzie chciał sprawdzać ostatnie stoły Very Happy
Land Speederowa platforma też pewnie będzie must have. Ciekawe czy da radę dobrze połączyć DA z GK Smile

foteczki kolejne łącznie z okładką codexu.

Wydanie lub pre order ciężko się rozczytać 12 stycznia, ale obstawiam, że wyjście.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 9:14 am

A więc to tutaj będą te nowe lightningi... W pytę, chociaż Belial jest trochę badzeiwny jak dal mnie. No i czy mi się wydaje nie czy nie ma TDA?
Powrót do góry Go down
wrubel
Ork
avatar

Liczba postów : 518
Join date : 08/05/2009

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 11:18 am

Figurki GW im nowsze tym bardziej zabawne. Wystające aniołki, figurki na pojazdach, marines obklejeni jak choinki - przestaje to wyglądać jak fajna gra, a przypomina mi schyłkowy czas WARZON'a - nawymyślane figsy, kosmiczne zasady itp.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 12:00 pm

Ten land speeder to jakaś pomyłka. pale

Latawki takie sobie - ale bywało gorzej.

Marnaty choinkowe jak SW. Ale w SW ma to lepszy smaczek. A tu najebali SEALów.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 12:28 pm

wrubel napisał:
Figurki GW im nowsze tym bardziej zabawne. Wystające aniołki, figurki na pojazdach, marines obklejeni jak choinki - przestaje to wyglądać jak fajna gra, a przypomina mi schyłkowy czas WARZON'a - nawymyślane figsy, kosmiczne zasady itp.

pamiętajmy, że rzeźbiarze Warzona/Chronopii w dużej ilości pracują teraz dla GW, szczególnie dało się odczuć na moim biednym WOCHu już w czasach wydania aktualnego podręcznika. Smile

Mówcie co chcecie mnie się podobają te figurki i to bardzo mocno, no może parę modeli (Belial z nie opróżnionym pęcherzem) jest po prostu przeciętne.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 12:55 pm

Nie no Belial spoko, ale mogli go troszkę bardziej dynamicznego zrobić. Mistrzami dynamiki są termosy ze Space Hulka ostatniego. Rozumiem ze DW Knights beda w troopsach - pewnie cos a'la GK.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 1:22 pm

Mariny choinki idealnie pod klimat swiąt.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 1:29 pm

Ja bym raczej strzelał że termosy będą w troopsach a knighci w elitach (jak paladyni w GK). Z resztą, za miesiąc się dowiemy.
Powrót do góry Go down
Tutek
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 947
Join date : 07/01/2010
Age : 21

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 1:32 pm

Mariany choinki idealne dla BT, może się skusze na DA do czasu wydania jedynych i prawdziwych marines, bo skoro dex pisze Jeremy to suaby nie będzie
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
avatar

Liczba postów : 1039
Join date : 23/06/2009
Age : 36
Skąd : Karak Kwak

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 5:53 pm

szkoda, że pierwszy link ma usunięte zdjęcia. reszta wygląda przyzwoicie i podoba mi się stylizacja. co do warzona - tak, zasady go zabiły. w 40k, że uszczegółowiły niedopowiedzenia poprzedniej edycji. szkoda, że kapsli nei mam.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Czw Gru 20, 2012 8:44 pm

W pierwszym linku były zdjęcia powtórzone w drugim, więc nic nie straciłeś, no może były odrobinę ostrzejsze.
W ogóle to wszędzie wyrzuciło zdjęcia, szkoda

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Gru 22, 2012 12:22 am

Dobra link do zdjęć oraz parę zasad na podstawie raportu z bitwy z white dwarfa.

link do zdjęć



Cytat :
Dark Talon: Rift cannnon (no rules sited), hurricane bolters and stasis bomb (one use only, dropped on an enemy for - 3 WS and - 3 I)

Niphilim fighter: heavy bolters, blacksword missiles (no rules sited, but the battle report later in the issue mentions that the fighter is supposed to be good at taking on enemy flyers, so I guess the missiles are for that), avenger mega bolter/lascannon.

Deathwing Command: multiple options incl. apothecary and standard bearer. A "Champion" wielding the "massive halberd of Caliban" is mentioned and there's a picture (no rules sited).

Deathwing Knights: Terminators with WS5, Storm Shields, power mauls and special rules, incl. Hammer of
Wrath and "Smite" which makes them strike at S10 AP2 for one round. BTW both DW terminators and the knights can be fielded in units of 10 now! Oh and the DW can take plasma cannon and they have USR "split fire"!!!!

Land Speeder Vengeance: AC/HB, plasma storm battery (mentioned in the battle report to be able to fire either 3 small blasts or 1 large blast, I'm guessing plasma stats).

Darkshroud: HB/AC, Shrouded USR and conferes Stealth to allies within 12", and it has a rule that gives units +1 to charge distance (as far as I can read - the picture is quite small and hard to read, so perhaps it's plus 1 to something else).

RW Black Knights: plasma talons (instead of bolters, no rules sited, and not being called twin-linked plasma gun/pistols leads me to believe the rules could be a bit different), corvus hammer (no rules sited, but I guess they are power mauls), they also have the option of a RW grenade launcher.

Sammael: pretty much the same as before, as far as I can tell, though with a 4+ inv.save (which is confered to the land speeder if he chooses that instead) - can't remember if that's new.

Dreadnaught: has option for dual twin-autocannons, venerable dreadnaught has "DW vehicle" rule
Rules mentioned:

DW knights and black knights have a rule called "Inner Circle" and in the battlereport it is mentioned as giving them some form of re-roll in close combat.

New rule calles DW Vehicle

DW assault rule is mentioned in the battle report as ensuring a DS in turns 1 or 2 with no dice roll needed, decided by the DA player before the game begins.

There are more special rules mentioned but no rules sited.
DW, DW command and knights are in the same box.
RW command and RW black knights are in the same box.

Cytat :
- In the battle report, the DA scouts are listed under Troops, so it looks like they have finally been moved to that section
- the DW terminators are still listed as Elite, so if the rumour that you don't need Belial to field a DW army is true, there must be another way of doing it (e.g. selecting a Comp. Master in TDA or something - there is (as far as I can tell from the small picture) no rule to make them Troops under their own entry.
- RW Knights and Sammael have the Skilled Rider USR
- DW Knight Champion (called Knight Master) is mentioned as wielding "the flail of the Unforgiven" (no rules sited), considering the name, perhaps it has special rules.
- in the battle report Adam Troke (playing DA) selects Flakk missiles for his tactical marine missile launcher, so it's not only Devastators, who can take that upgrade.
- LS Vengeance is listed as a Heavy Support entry.
- RW still have homing beacons.
- and in response to a comment I read: Yes, DA of course still has normal Land Speeders.


-In the battle report Adam's librarian I TDA has two mastery levels, so apparently you can buy more than the one.
-And his Chaplain is an HQ entry, so apparently no 3 for 1 Elite choice like the rumours said
- And the Dark Talon has hover mode

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Temat: Re: 6 edycja WH40K   Pią Sty 11, 2013 7:46 pm

Mam nowego White Dwarfa (crap jeśli chodzi o gazetę, kiedyś było lepiej)
To co Szczur wrzucił się zgadza ale ja mam jeszcze info(zdjęcia z dexu). Smile
Veterani za 90p bardzo małe zmiany.

DEATHWING TERMINATOR SQUAD - 220p

Sierżant z power swordem i storm bolter reszta z fistami i storm bolterami.

Special rules:
Deathwing Assault (z battle reportu wynika że deklaruje się czy wychodzą w 1 czy 2 turze i wychodzą bez rzucania)
Inner Circle (nie wiem)
Split Fire
Vengeful Strike (nie wiem)

Opcje:
kolejny Terminator - 44p ( do 5, 10 w squadzie max)
Lightnig Claw'y za darmo
Młotki i tarcze za 5p od łebka
Chainfist - 5p
Za każdych 5 gości:
heavy flamer - 10p
plasma cannon - 15p
assault cannon - 20p
cyclone missile launcher - 25p

Moga wziąć Landka jako Dedicated Transport i ówże Landek musi mieć Deathwing Vechicle za darmo (whatever that is)


DEATHWING KNIGHTS - 235p (goscie z maczugami i tarczami WS 5 reszta statów jak Termosi)

Sierżant z Flail of the Unforgiven i shieldem, reszta z mace of cośtam i shieldami.

Special rules:
Deathwing Assault
Fortress of shields (chyba toughness 5 jak są w kupie<kupą mościpanowie!>)
Hammer of Wrath ( Strenght 10 AP 2 chyba raz dunno)
Inner Circle
You Cannot Hide (nie wiem czy dobrze przeczytałem bo małe literki, nie wiem co to)

Opcje:
dodatkowi knightsi za 46p od gościa do 5 (10 w squadzie max)
May take a (cośtam na P) Relic of the Unforgiven - 10p

Moga wziąć Landka jako Dedicated Transport i ówże Landek musi mieć Deathwing Vechicle za darmo (whatever that is)

No i Dread za 100p reszta raczej niewiele zmian tylko że Venerable można kupić.


Statsy Land Speederów
Zwykły Land Speeder bez zmian.

Land Speeder Vengence - jak zwykły 10Armora 2 HP
heavy bolter i plasma storm battery (chyba 3 blasty lub 1 large blast)

Land Speeder Darkshroud - jak zwykły Land Speeder 10Armora 2 HP
Shrouded na 6" i jakiś bonus +1 na 12" dla unitów Dark Angelowych.


Sammael
WS-6 BS-5 S-4 T-5 W-3 I-5 A-3 Ld-10 SV-3+

Jetbike

bolt pistol, fragi, kraki, teleport homer

Warlord Trait - Rapid Maneuver

Special Rules: Hit & Run; Indep; Inner Circle; Scouts; Skilled Rider

Chapter Relics
Adamantite Mantle - Eternal Warrior
Corvex - jetbike with plasma cannon & linked storm bolter
Night Halo - 4+ inva na bike'u lub Speederze
Raven Sword Strenght-user Ap-2 Melee,Master-crafted

Upgrade do Land Speedera S-5 F-14 S-14 R-10 2 HP
linked heavy bolter i linked assault cannon; Deep Strike


Z Battle Reportu wynika, że Scouci są w Troopsach! I Tacticale. Chaplain w HQ.

Poza tym latajki sa ładne Smile Ale wyglądają jak Stormtalon ( oby nie 2 HP)

Over and Out
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Pią Sty 11, 2013 7:55 pm

Już wiadomo, że Belial i Samael dają Deathwing i ReavenWing, a ten szef szefów daje jedno i drugie jako troopsy.

Latajki są super, według mnie najładniejsze z aktualnie dostępnych od GW, co prawda skopiowali po jakimś marinsowkim lataczu z FW ale trudno też ładny, tylko szkoda, że 11 pancerza będzie szybko schodził.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 3:02 am

Szczur napisał:
Już wiadomo, że Belial i Samael dają Deathwing i ReavenWing, a ten szef szefów daje jedno i drugie jako troopsy.
skąd? nie widziałem.
Latajka z 11 armora i 2 HP słaba będzie słaba Stromraven wygrywa ale Dark Angelow latajka jest ciekawa.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 7:03 am

Latajka jeszcze nie wiadomo ile HP więc spokojnie, pytanie ile będzie kosztować. Pamiętaj, żę stormreaven kosztuje z bazy 205 punktów więc jest bardzo drogi.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 7:33 am

Storm Talon jest o połowę tańszy. Ale ma dookoła 1 mniej pancerza, 2 HP, nie ma ducha i mniej ciekawe opcje uzbrojenia. Na dodatek nie może przewozić oddziałów, więc jakbyś się nie uparł tak Storm Raven wychodzi lepiej, pomimo że jest droższy.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 2:07 pm

Powiem, że ze wstępnych oględzin (plotki+WD) sprawa ze speederami wygląda miękko.
Pewnie skończy się na jakiem wingu albo mieszance odpowiednio skomponowanej.
Termosy wyglądają na droższe. Trzeba by przekalkulować.

Jak nie będzie jakiegoś Tesco-price w armii to nie wiele się zmieni - ale może i dobrze.
W sumie to libra wymagał konkretnej poprawki.

Ale nie ma co gdybać jak nie mam papieru/pdf'a w rękach.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 3:07 pm

Powiem tak jak zobaczę tanie motorki w tropsach i dobrą tanią latajkę to możecie być pewni, że Koszalinie będzie o jednego DA więcej oczywiście w połączeniu z GK, przecież termitów nie wezmę z DA Smile

Gdyby GK mieli storm talony nie zobaczyłbyś u mnie ani jerdnego Storm Reavena, bo za cenę 2 mam 3 talony, wolę opcję więcej za tę samą cenę.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 221
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

PisanieTemat: Re: 6 edycja WH40K   Sob Sty 12, 2013 7:45 pm

Stormtalon za połowę ceny?? 130p z bazy plus 20p za lascannona... pff słabo trochę.
2 Stormraveny kontra 4 stormtalony chciałbym to zobaczyć w akcji Smile Stawiam na stormraveny, Blood Angelsów of course. Smile
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 8:32 pm

Chodzi o fakt, że talon koszt 150p x 3 = 450p za tę cenę mam 2 stormreaveny z czego oba z huricanami.
Ogólnie taka konfrontacja raczej zakończy się śmiercią SR niż talonów, ale to jest gdybanie. Tak naprawdę wszystko zależy od terenów, kto pierwszy ten gorszy itp.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 9:30 pm

Szczur, wybacz, ale gadasz bzdury. Talony są mniej wyporne niż Raveny. Za tą samą cenę dostajesz tyle samo hull pointów (czyli takie same szanse na zaglanowanie) i mniejsze o 1/6 szanse na penetrację (czyli takim heavy bolterem Ravenowi nic nie zrobisz, a dla talona to śmiertelne zagrożenie). Choćbyś się uparł to Raven wypada w każdym porównaniu lepiej niż Talon.

No, Talon ładniejszy jest Razz
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   Sob Sty 12, 2013 9:53 pm

Patent polega na tym, że talony są 3 więc musisz walić w 3 cele a nie 2.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Dark Angels   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Dark Angels
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 6Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: