ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 chaos - dyskusja generalna

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AutorWiadomość
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 8:29 am

Również, ale nie tylko.
Lord z odpowiednim markiem - pomijając 1000S. 1000S wchodzi w troopsy jak sorcerer jest w armi z MoT.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 1:52 pm

tak pokrótce:
1)HS:
- havocy (juz wczesniej wspominani) maja pociski flakk za +10(nikt inny nie ma) 75 +13/model
- oblity moga miec marki (nie są fearless) - do wyposazenia doszedł assault cannon - nie moga wziąć dwa razy pod rząd tego samego wyposażenia - no i PF do walki wręcz - 70 pts/model (wydaje się być kuszący mark tzeentzha za +Cool
- defiler 195 pts Evil or Very Mad baj baj defajlerku - włąsnie opuściłeś na dobre nasz army list. 45 pts za daemon forge i It will not die ?? wydaje się drogo, ale z drugiej strony demon - pomyślimy - na razie skreślam
- forge fiend - 175 pts - dred z 2 hadesami ?? wydaje sie byc duzo
- mauler fiend - 125 pts - za 10 pts - modele w styku maja -2 ataki. mamy zwycięzcę - Denver ostatni dinozaur. No i jest bestią.
- land rider - 230 pts
- vindycator 120 pts
- predator 75 pts - ale tu uwaga. para laserów za jedyne 40 pts, a na wierzy za 25. mysle ze sponsony wystarcza. ZWYCIĘZCA NR 2 w zestawieniu HS.

2) FA:
- heldrake - 170 pts generalnie oprócz tego, że lata to obsysa - ma jednego hadesa, którego może wymienić na flamer S6Ap3.
- warp talony - 160 +30/model. dużo? ale są demonami (5++, fear); dwa pazury; jak wejdą w deepie to modele wroga w 6" dostają Blinde (co szału nie robi); jak do tego podejść? nie wiem
- raptorsy - 95 + 17/model (czyli dużo taniej niż było); ale nie ma hit&run; za to mogą mieć dwie bronie specjalne
- spawn - 30 pts (25% w dół)
- bajki - 70 + 20/model - jak dla mnie Tesco.

3) elity
- CSM kultów - jak już pisałem
- choseni - jedyni z nielicznych, którzy mają 2A. 90 + 18/model (przyzwoicie jak na ten dex)
- possesed - 130 pts+26/model; S5; 2A; Demon (5++); fleet; nie maja specjalnych broni; na tabelke rzucaj aprzed kazda tura walki wrecz - d3 (trzay różne efekty np. ataki z Ap3. niby fajne ale drogo imho
- termosy - 95 za 3 +31/model; wyposzenie bez wiekszych zmian
- helbrut - 105 ; dred - nie wiele mówiąc. na tabelkę rzuca jak dostaje glana albo penkę. ale nie strzela i nie bije już swoich.
- mutilatory (oblity h2h) - 55/model - szkoda gadać - jakie modele taka jednostka. lepiej wyjdą termosy.

4) troopsy:
- csm - wiadomo już pisałem
- kultyści - wiadomo MGM pisał

5) HQ:
- DP 145 pts + obowiązkowy mark (minimum 10 pts za MoS); skrzydła za +40; Power Armour za +20; magia 25/level DUUUUUUUUUUUUUUUUUŻO; 215 na start ? może nie strasznie dużo jak na skille, ale nie do tego się przyzwycziliśmy
- sorcek - już pisałem 60 pts + wyposażenie.
- warp smith 110 _ wyp ; już pisałem o nim
- dark apostol 105 + wyp; taki czapla
- lord 65 + wyp;

To na razie tyle.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 2:28 pm

Ogólnie ja tu jakiegoś mega comba nie widzę, nie ma również jednostek przegiętych. Flyer jeden, taki poganiacz na niebo niby nic ale myślę że to będzie jedyna alternatywa do walki w powietrzu.


Fajny jest Palanquin Nurgle'a +2 Wound +1 Attack.


Nie wiem może taki układ jak w tyrkach, parę mega napakowanych kreatur plus stadka kultystów ??

Fajni mogą być bohaterowie imienni - Ahriman z ML 4, Kharn z Denay na 2+, trafianiem na 2+, Typhus zmieniający kultystów w zombie z feel no pain.... ale nie na każdym turnieju można nimi grać;/.

I chyba nie ma już deamonów w dexie Sad. Pozostaje sojusz.
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 4:16 pm

No tak, battle brothers - takie tam Laughing
Qrde, mocne. Specjale tak w Battlu jak i w 40 tce są teraz chlebem powszednim więc jak najbardziej do armii,
może się na chaos przerzucić ? (naprawdę trza CSM z półki odkurzyć),
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 4:46 pm

Widzę, że genaralnie chaos dostał neffa Razz . Bez tego pogiętego lasha to już nie ta sama armia, z czego się zresztą całkiem cieszę Twisted Evil . Zyskali jak widzę CSm-i [ 13 za model ? codex creep pełną parą Smile ], sorce i lordowie.Kultyści też są fani, do tego baaardzo klimatyczni. Stracił DP [ z tego co czytam na warseerze nie ma już odporności na instanty ], no i lasher, ale jemu to akurat się to zdrowo należało.

Do przenoszenia cultów [plagusy/berki i td] rozumiem wystarczy zwykły bohater z markiem ? Jesli tak, to baaardzo sensowna zmiana.

I jak sądzę Abbadon daje w TR chosenów, nie termosy, więc nie będzie Abbadonwingu Razz ?

Cytat :
- defiler 195 pts baj baj defajlerku - włąsnie opuściłeś na dobre nasz army list. 45 pts za daemon forge i It will not die ?? wydaje się drogo, ale z drugiej strony demon - pomyślimy - na razie skreślam
No nie wiem. Regeneracja HP kiedy się ma ich 4 to super sprawa. Do tego inv, i defiler jest nomen omen nie do zdaracia Razz .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 5:12 pm

MGM napisał:


Fajni mogą być bohaterowie imienni - Ahriman z ML 4, Kharn z Denay na 2+, trafianiem na 2+, Typhus zmieniający kultystów w zombie z feel no pain.... ale nie na każdym turnieju można nimi grać;/.

.

Spokojnie od początku 6 ed. nie było turnieju bez specjali,

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 5:43 pm

Na razie przed oczami staje mi horda CSM na dopingu.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Pon Paź 08, 2012 6:40 pm

Jak teraz wyglądają zasady to 1000??

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 5:21 am

1000s?
- 4++
- slow and purepusfull
- nie wariują bez maga
- inferno bolts bez zmian
- 1W

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 8:31 am

bilans zyskow i strat

1)berki
- jest za 105 +19/model (było 120 +21/model) - na plus
- jest -1 AiLd - na minus
- mogą wziąć chainaxy z Ap4 za +3 - tak sobie = na zero
- z pomocą przychodzi MoK (rage+counter-attack) = zawsze +2 do ataku czyli na plus.
- banner, który pozwala przerzucić odległość szarży

Podsumowując mamy TAŃSZĄ. Goście mają ZAWSZE w pierwszej turze +3 A(rage+broń). W ich wypadku chyba wskazane jest danie skilla Veterans of the Long War (+1Ld i Hate na SM) - Łatwiej zdają wtedy Ld co C-A i przerzuty na trafienie w SM.

2)nojsi
- jest 95+17/model (było 115+20/model) - na plus
- -1 Ld (mogą mieć VotLW za +1 pkt) - na minus (ale nie duży)
- nie są już Rambo (CCW za +1 pkt) - na minus (nie duży)
- blastery za +3 (było za +5) - na plus
- balst master za +30 (było +40) ponadto co miał ignoruje covery - na plus

Podsumowując. TAŃSI za, a +2 pts (CCW+VotLW) mamy identycznych jak byli i nadal o 1 punkt tańsi, a z Hate'em na SM. Blastery tańsze co może spowodować, że będzie to silna jednostka strzelecka.

3)1000S
- 150+26/model (było 92(4)+60(sorc)+10(najtańsza obowiązkowa moc=162+23/model) - powiem, że na 0 (bo im więcej ich tym mniej opłacalne - wstosunku do poprzedniego dexu
- inferno bolts bez zmian
- force weapon nadal na sorcu
- nie mają minusów jeśli sorc zginie - na plus
- mogą mieć ikonę, która daje ich strzałom SoulBlaze (SB sam w sobie jest, średni) - na 0

Ja bym powiedział, że 1000S zostali w miejscu. Nie ma wielkich zmian. Moce na sorcu są losowane. Podstawowa jest w miarę (blast z SD6+1, a każdy model który zginie generuje kolejne d3 hity z S3).

4) plagusy
- jest 120 +24/model (było 130+23/model) - na 0
- dostali w standardzie Plague Knife (poison 4+), czyli są jedynymi RAMBO - na plus
- blight granades - bez zmian, dostały dodatkowo umiejętności
- wbrew plotką FnP jest bez zmian czyli na 5+

Czyli w sumie patrząc na koszt(10 ziutków kosztuje 240 pts, a kosztowało 245) lekko do przodu, reszta bez zmian, a nawet na plus (knife). MOgą mieć ikonę, która wzbudza strach.

Jak spojrzeć na chłodno to albo na plus, albo na 0. Więc generalnie na plus.

Poza jednym malutkim szczególikiem - NIE SĄ TROOPS. Evil or Very Mad

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 11:16 am

Dobra a co może lądować w tropsach, biorąc coś tam np.jakiegoś HQ?

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 2:49 pm

Cytat :
Goście mają ZAWSZE w pierwszej turze +3 A(rage+broń).
Błąd Razz . Szał działa tylko w szarży, kontr-atak daje po prostu +1 A po zdaniu LD, nie ma już w nim zapisu s tylu "jakbyś sam szarżował" ( zresztą nawet w 5 ed któreś FAQ precyzowało, że kontra nie dodaje zasad działających w szarży ).

Cytat :
- balst master za +30 (było +40) ponadto co miał ignoruje covery - na plus
Ale 1 na 10, a nie 5 jak kiedyś.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 3:23 pm

@Czarek:
Masz w obu wypadkach 100% racji. Nie będę nawet podważał.

@Szczur:
lord z odpowioednim markiem daje odpowiedni kult w troopsach. Oprócz 1000S - ci wskakują w troopsy jak masz sorca z MoT.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Wto Paź 09, 2012 9:43 pm

Berki w szarży mają 4 ataki (1 z bazy, 1 za szarżę, 1 rage, 1 dwie bronie)
Berki zaszarżowane mają 3 ataki (1 baza, 1 counter-attack, 1 dwie bronie)


Czy na landku da się zamontować np. Lasher tendrils?? Jak tak to za ile pkt.??

W opisie landka jest, że może korzystać z Vehicle Equipment list.


Zaczynam formować rozpę na 1750:

Dark apostol - niezły, za 110 pkt mamy lidera dla kultystów z s3+ i 4++ do tego możliwość wykupienia masy gadżetów z całkiem już bogatego zasobu CSM (ikony, marki, artefakty, rewards) tylko moim zdanie powinien być trochę gorszy i w elitach do tego ta masa papieru toaletowego;/. Osobiście jeżeli okaże się grywalny to pokuszę się o konwersję.

3 * 20 cultyst'ów

Helldrake z hades autocannon'em

Kharn i berserkerzy w landku, do tego dwa unity oblitów.


P.S.
Warpsmith mimo BARDZO klimatycznej figurki to za 110 pkt. jest trochę słaby - naprawianie imho jest mało wydajne, do cursowania musi dojść na 18 cali i robi Gets hot do początku swojej tury, ma s2+ ale nie ma s++, obniża cover ale tylko jeden, coś tam jego tendrile robią ale czy to wystarczy, aby wypchnąć kogoś ze slotu HQ?
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 6:10 am

sorry men ale tendrillsy maja tylko ci, którzy mają wpisane u siebie. na liscie kosztowej ich nie ma

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 6:39 am

Tia, teraz doczytałem, że jest takowa lista.

Mam wrażenie że teraz się trochę ciasno w HQ chaosu zrobiło, Swinia już nie jest bezkonkurencyjna a przy swojej cenie ciężko powiedzieć czy będzie wystarczająco wyporna (teraz chyba już nie ma eternal warriora więc jest na strzała
przy sile 10).

Mam dwa pytania:

Up do świni - Nurgle po co mu Slow and purposeuful skoro jest Relentless??
Slaanesh po co mu Rending skoro jest monstrous'em i bije z AP2 (smash)??
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 8:14 am

teraz nic nie ma eternala.

a co do pozostałych - cholera wie co autor miał na myśli.
trudno tez brac bez skrzydeł i nie użyć ich skoro bedzie lataczem.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 9:36 am

Mi wczoraj wieczorem udało się w końcu dorwać codex ( chomik jak zawsze niezawodny ), wczytałem się - i w sumie codex całkiem mi się podoba, choc kilka rzeczy wywołuje śmiech Smile .

Pomijając speciali lista +/- idzie mniej więcej tak.

Lord - plus, choć trochę mniejszy niż się spodziewałem. Koszt bazowy jest owszem bardzo niski, ale jak chcemy kozaka dopakować, to poniżej 150+ pkt ( broń, dary, steedy id. ) zejść ciężko. Brakuje bardzo opcji na Sv 2+, poza rzutem na tabelkę i terminatorką, no i nie wiem dlaczego lord thzeencha nie daje 1Ksynów jak TR ( robi to dopiero sorc/arhiman ).

Sorc - gorsze staty, ale 3 poziomowy kosztuje 10 pkt wiecej niż 2 poziomowy libra z takimi samymi statami Razz . Z mocy dalej najlepsze ma IMHO slannesh, ale dyscypliny innych bogów też są całkiem niezłe.

apostoł - na hordy kultystów - Uber gość. Nie daje co prawda ani przerzutów, ani feralessa, ale biorąc pod uwagę, ze 3/4 armii i tak ma za śmiechowe pkt. hate na SM ( czyli jakieś 90% potencjalnych oponentów ) i/lub fearlessa, to nie jest to aż takie potrzebne. Bez kultystów - meh

Kowal - takie niby nic, ale w sumie całkiem niezły. Obniżanie covera jest zawsze bardzo przydatne, metla z BS 5 też się przyda, do tego naprawa i w miarę przyzwoity wygar w cc - 110 pkt to trochę sporo, ale można przeżyć.

Ksiażątko - spooory neff. Staty są owszem wypaśne, ale brak eternala mimo wszystko boli przy 5T. Fajnym złożeniem jest książę z czarną maczugą ( AP 4 nam wisi bo i tak mamy smasha ), cińczem, skrzydłami i zbroją, ale wychodzi drooogo. No i musi mieć marka.

Termosy - miej więcej tak samo jak kiedyś. Miła jest opcja na weteranów, tylko sprzęt na czempiona droogi.

Opętani - dalej losowi, ale przynajmniej od czasu do czasu może się pojawią na stołach jako coś innego niż bitsy na innych modelach.

Berki - Toporki są średnie - nie kojarzę żadnej jednostki z sv 4+ która mogła by im zagrozić ( tfardziele ? Tylko kto ich wystawia ? ), 1 atak to trochę śmiech, ale obniżka ceny w sumie to wyrównuje. Ikona na FC i przerzut dystansu w zasadzie jest konieczna.

Plagusy - drożsi o pkt, ale to im się akurat należało. Dalej baaardzo solidny oddział, jak najbardziej warty brania.

Noisi - wieelki boost. Weteran z blasterem i drugą bronią to raptem 22 pkt za model ( a nie każdemu musimy dawać blastera nie ? ). Balstmaster może i 1 na 10, ale blast z S8 AP3 bez covera Rolling Eyes ?. I wszystkie bronie soniczne też bez Rolling Eyes Rolling Eyes ? Do tego ikona z FnP ? Z wszytskim wychodzi dość sporo, ale mamy nieustraszony i wyporny oddział który i postrzela i przywali jak trzeba. Armie z niskim sv. będą ich nienawidzić....

1kSons - przy generalnym zmniejszeniu covera w tej edycji AP 3 zyskuje na przydatności. Tylko trzeba sorca z odpowidnim markiem dla troopsowania ich.

CSM - generalnie zysk. Można iśc zarówno w dopakowanie ich, jak i robienie całkiem tanich, wielkich hord, prujacuch masą pestek z bolterów.

Kultyści - jednak trochę gorsi od tego co pierwotnie mieli sobą reprezentować. Jako mobilny cover, trzymacze znaczników i ogólnie pomocnicy - są świetni. Tylko czy gwardia nie robi tego wszystkiego tak samo, tylko lepiej Razz ?

Rapcie - tańsi, i generalnie fajniejsi niż byli. Dalej IMO brakuje im "tego czegoś", ale jest lepiej niż było.

Warp talony - brak fragów - i wszystko jasne. Trochę taka kopia vanguard weteranów z SM - fajni, ale koszt ich zabija. Można zrobić jakieś małe samobójcze oddziały do atakowania nieuważnych celów, bo biją całkiem fajnie, ale jakoś nie widze ich jako powszechnie występujacej jednostki. W planetsriku są całkiem zabawni, ale na standardowych zasadach - meh.

smok - całkiem ok. Nie powala ( szczególnie modelem ), ale jakies zastosowanie znajdzie, szczególnie jako plotka.

Dakka dino - 8 pestek z siła 8 - baajer. Całkiem przyjemna machina, choć już na piwerwsz rzut oka widać, ze dred szaraków robi to samo, tylko lepiej. I duuużo taniej Evil or Very Mad .

kombat dino - jak już zauważył łosiu - zwycięzca. Solidny wygar za naprawdę dobrą ( wręcz za dobrą nieco ) cenę.

Oblity - można markować, doszła nowa broń ( i zakaz używania takiej samej 2x pod rząd ), nie maja feralessa, resza bez zmian. Dalej prawdopodobnie stały pkt rozpisek.

Mutilatory - Meh. Nie są złe, ale w tak zapchanym slocie nie ma dla nich zasadniczo miejsca. Termosy chyba jednak biją się lepiej w stosunku do ceny.

biki - wieeelki spadek w cenie - 13 (sic!) pkt. 6T z nurglem. Jak dla mnie - wielki powrót na stoły.

Spam - spooory boost. Dalej przeciętny, ale okazjonalnie da się wystawić.

Landek - dalej nie ma ducha. No i podrożał, ale dalej solidna machina.

Predek - nieco tańszy w dakka wariancie. I tak opcja dalej będzie myślę dość popularna.

Havocy - Jak CSM-i - tani i całkiem skuteczni. Tylko flakki pierońsko drogie.

Vindyk - dostał super spychacz. Wreszcie Razz . Big boom jak zawsze.

Defiler - IMHO boost w zasadach rekompensuje koszt. Bardzo wyporna machina, ale też i spory fire magnet. Moim zdaniem wciąż jak najbardziej wystawiany.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 11:30 am

Wczoraj Łosiu na szybko na 1750 stworzył coś takiego:

2x swinie tzenntcha i slanesha,
tropsy: noissi i noissi + lutysci di zapchania 6 slotow tropsow
3xsmok
jakies oblity

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 12:06 pm

jest problem bo śwenia nie przerzuca w troopsy noisow

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 1:29 pm

Ogólnie, to zmienili bardzo mocno chaos, a raczej kompozycje armii, już wybory tego czy tamtego nie są tak oczywiste, np. oblity, czy DP slanesha z lashem Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 21
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 2:57 pm

NOISE MARINE DUBSTEP ! EEEEEVERR! AIDS CANNON AIDS CANNON ...

A poważniej, Czempion Chosenów z DV świetnie z tym Crosiusem robi za Apostoła, (choć wolałbym I-wiecznego żyda w szacie i sandałach jezuskach Very Happy )
A Lucius ? Przenosi do NCSM do TR ? A lepszy jest ? I co z resztą specjali ? Fabius/Abbi ?
A co do rendingów - smasha nie robisz zawsze, czasem lepiej wypłacić w hordę tyrków wszystkie A a nie 1/2.
A slow and... z nurgla chyba miał go znerfić.
Czarek, pominąłeś Hellbruta.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 3:39 pm

Rendingi dla demon princa, wątpliwe bonusy ale ma:
- w walce z modelami z T -> jak coś ma 10T to też na 6 wounduje,
- w walce z pojazdami -> dodaje sobie d3 do armour pen. czyli może z 5 ataków walić w Landka i go zabić.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 4:15 pm

Smash zawsze daje ataki z ap2 z wyjątkiem Hammer of wraith a to czym mówisz to "Smash Attack" połowa ataków z podwojoną siłą.


co do kwestii pojazdów to hmmm... monstrusy nie mają już 2d6 na przebicie???

Nawet gdyby to i tak bardziej opłaca się zrobić Smash Attack (3 ataki z siła 10 i przerzutem d6 na penetracji) [w tym pierwszym wypadku też].

Wiec dalej uważam że ten rending jest zupełnie bez sensu.

Co do zmian w dexie to uważam że jest (jak na GW) niebywale rozsądny, na pierwszy rzut oka (i drugi też) nie maj jakichś ewidentnych przegięć, a zmiany bardzo fajnie wpasowują się w klimat armii (z wyjątkiem wyglądu Dziadka klozetowego, Zgwałconego smoka, Muti-down'ów czy Denverów). Martwię się tylko tym, że kodeks nie wytrzyma rywalizacji na przełomie jednego roku a jest pisany na cztery?? W tym momencie CSM może co najwyżej rywalizować o miejsce w pierwszej piątce czterdziestki, a co będzie jak wyjdą kodeksy typu geje itd.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   Sro Paź 10, 2012 5:22 pm

Patrząc z perspektywy WFB i 8 ed. to może CSM nie powinni się bać, pierwsze w WFB wyszły orki i nadal są bardzo mocną armią, aktualnie tylko ogry są silniejsze od innych kodeksów 8ed.

Bardzo podoba mi się przypisanie Warlord Traitów już do specjali, brak losowości.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: chaos - dyskusja generalna   

Powrót do góry Go down
 
chaos - dyskusja generalna
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 7Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Pikselowy chaos
» STRAJK WŁOSKI - 1.12.12 -31.12.12 - MERYTORYCZNA DYSKUSJA

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: