ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AutorWiadomość
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Wrz 16, 2015 1:45 pm

Natchnęło mnie dziś na zrobienie na FoFa rozpiski na czystych Wilkach. A jako, żee wiadomo iż jestem powergamerem to nawet udało mi się ją wyżyłować pod obecną metę. O dziwo, było to proste.

CAD

HQ
1) Rune Priest (bike, runic axe, meltabomb, ml 2) - 110 {WARLORD}

TROOPS
1) Blood Claws [5] (flamer, Stomwolf + multimeltas) - 300
2) Blood Claws [5] (flamer, Stomwolf + multimeltas) - 300

FA
1) Droppod - 35
2) Droppod - 35
3) Droppod - 35


Champion of Fenris: Company of the Great Wolf Detachment

HQ
1) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181
2) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181
3) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181

ELITE
1) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114
2) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114
3) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114
4) Wolf Guard Squad [5] (bikes, meltabombs) - 150

1850/1850

Przy ograniczeniu do 1 sztuki SH/GC nie są straszne, objsecure z na twardych samolotach, zmasowany WS 5, trolling tesco termosami. Jest czym zabijać centurionów, bike'i, eldarskie motory, Wrajciaki blokuję śmieciotermosami, IK zabijam bez podchodzenia pajacami na wilkach, blokując samolotem i podjeżdżając meltabombami hitującymi na 3+. Ze spadocentkami nie muszę zaczynać plasmami w podach, a w razie czego mam dużo 3+ inv, od biedy 4+ jinka na mięsie Wink  
Jedyne co to kara to klasyczny już wilkostar na Ravenwingu i o ironio CSMi xD


Jak tylko sprawdzę w boju, odpalam aero i maluję wilki Very Happy
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Wrz 16, 2015 2:31 pm

ja wymyslilem cos innego
3x 5gh w podzie jeden oddzial z melta pody mają locatorbecona lorda na wilku w runicu z tarcza i tym mieczykiem co ma ap2 no i jeden wilcek do look out sera
2x 3 wg w termosie z tarcza i cmelatami 2x 3wg termosie z tarczą i cplasmami 4x wilki na wilkach 2 tracza i szpon 2 tarcza i mlotek latajke z suportu i 2 pody w fascie do tego mam kuleczke( jedyny sojusz jaki jestem w stanie uznac)
spadam podami i w tamtym miejscu ląduje termosami bez znoszenia mam solindny objectiw secure dobre walniecie i smiecio termosy do zapychania kozakow kuleczka pokara wszystko co jest psycho Very Happy
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 4:05 pm

Chłopaki w Białymstoku czymś takim się jarają, ktoś wie czy to coś moze zrobic cy to tylko rozpa jak te moje dla cystego funu
TAU: Piranha Firestream Wing (Montka)
FAST 1: Piranhas (40) x5 [200] - WARLORD
FAST 2: Piranhas (40) x5 [200]
FAST 3: Piranhas (40) x4, Fusion Blaster x4 (10) [200]
FAST 4: Piranhas [40]
TAU: Riptide Wing (Montka)
ELITE 1: Riptide (180), Ion Cannon (5), Target Lock (5), Early Warning Overide (5) [195] - [605]
Riptide (180), Target Lock (5), Velocity Tracker (20) [205]
Riptide (180), Early Warning Overide (5), Velocity Tracker (20) [205]
ELITE 2: Riptide (180), Early Warning Overide (5), Counterfire Defence System (5) [190]
ELITE 3: Riptide (180), Early Warning Overide (5), Counterfire Defence System (5) [190]
TAU: Drone Net VX1-0 (Montka)
FAST 1: Marker Drone (14) x4 [56]
FAST 2: Marker Drone (14) x4 [56]
FAST 3: Marker Drone (14) x4 [56]
FAST 4: Marker Drone (14) x4 [56]
na DMP się z tym wybierają
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 4:47 pm

Nawet powiem ci dlaczego się jarają.
Respujacych sie tauowskich speederow (a respia sie z byle powodu),
ripki raz na gre mogace strzelić 2x więcej i marker drobny które o ile dobrze pamiętam mają interceptora. Innymi słowy nowa jakość w Tau. Ale ma to jeden mankament-firepower rozpy jest w ripkach, zabij ripki i po sprawie. Moje kombo ktore teraz robię pod aktualnego faqa etc  (i tym teraz bede gral na turniejach) tableuje to w 2 turze.
Skyhammer z bladziami i cult mechanicus ze skitarii
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
avatar

Liczba postów : 438
Join date : 12/12/2010
Age : 35
Skąd : Słonowice

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 6:10 pm

to nie bedziesz potrzebował wilków??
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 7:13 pm

Ależ potrzebuje wilków. Na nnajbliższym, czyt. Dice Crusher'ze będę grał wilkami, i to czystymi
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 8:26 pm

Grał lol!
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lut 03, 2016 8:29 pm

No fakt, chamskie (acz w pelni legalne na tej rozpie) stallowanie ciezko nazwac grą xD
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Lut 19, 2016 9:26 pm

MAM NIE-SMową ROZPISKĘ NA DMP JAKO NAJEMNIK (jesli nie zlozymy teamu)


CSM: CS, CAD
HQ
1) Chaos Lord (MoT, Disc of Tzeentch, daemonheart, p.axe, meltabomb, Sigil of Corruption, Gift of Mutation) - 195
2) Sorcerer (3 lvl, spell familiar, bike, f.axe, meltabomb) - 150 {WARLORD}
TROOPS
1) CSM (rhino+dozerblade+ dirgecaster, meltagun, meltabomb)-135
2) CSM (rhino+dozerblade+ dirgecaster, meltagun, meltabomb)-135
ELITE
1) Chaos Terminatora (3x combi-plazma + p.axe) - 110
2) Chaos Terminatora (3x combi-plazma + p.axe) - 110
FA
1) Helldrake (baleflamer) - 170
2) Helldrake (baleflamer) - 170
3) CSM Bikers [8] (2x meltagun, Champion with p.sword + meltabomb) - 210
HS
1) Maulerfiend (Lasher tendrils) - 135
2) Maulerfiend (Lasher tendrils) - 135

CSM, Allied Detachment
HQ
1) Sorcerer (3 Lvl, spell familiar, jump pack, f.axe, meltabomb) - 145
TROOPS
1) Chaos Cultists - 50

Duży star, maulery mają support, termity samobójcy do przepłaszania ze znacznikow i na deepujace centki etc.
Smoki zawsze w cenie jako AA i do łupania motorów/marynarzy/wysnajpowywania mieska ze starow typu Ravenwingu. Sorc na jumppacku uniwersalny pod ewentualny deep z termosami, ciupniecia vehicla na impasie i przede wszystkim w starze on kula telepatie pierwszy pod niewidke i shrieka. Sorc-Warlord szuka niewidki tylko gdy jumppackowy jej nie znajdzie, w miarę możliwości szuka buffów z biomancji. Uwzgledniam też obie demonologie i piromancje (dobra nova nie jest zla).Star ma duzo atakow ze srednia sila i dobrym ap.
CSMi pilnują znaczników, melty na droppody itp. Dirgecastery na Rhinosach na ewentualnosc Tau i innych mocnych Overwatchy, gdzie robienie kart trzeba będzie robić "po drodze". Kamienie się w starciu z Tau może nie zdać egzaminu więc wszystkim ttrzeba iść do przodu.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Lut 19, 2016 9:54 pm

Eeeee, może na DMP to może zadziałać ale tak po prawdzie to słabe to Sad. Nie bardzo jest czym zabijać, Maulery zacinają się na byle większym oddziale przez małą ilość ataków, star praktycznie nie ma nic z ap2 poza Sorcem/Sorceami który bohatersko jako drugi/trzeci w kolejności do challenge'a. Jak rozumiem to ma być rozpa naporowa oparta na tym słynnym pressingu Maulerami, ale jak to ma walczyć z Wilkami, Dropami Cetków, Bikerami, Demonami czy Tau ? Ale ja się nie znam ;D.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Lut 19, 2016 11:36 pm

Mało dobrych atakow w starze? Bez szarży 11 atakow z ap2 (z czego przynajmniej 6  Instantami) i 3 z ap3? +Niewidka i inne buffy? Maulery i star się pięknie kombujo. Ważna rzecz-maulery zabijają co najwyżej spado-centki a sĄ blisko 3x tansze. Ich moc to warzywieniE, efektywne blokowanie i ewentualne rozmontowanie mocnych rzeczy w stylu pajace, WK, czy IK Wink
Znając obecną metę mogę dla odmiany stwierdzić ze rozpa ta może być bardzo efektywną ;P
Grunt ze wszystko w tej rozpie jest szybkie, 2 tura i jestem w CC i jedyna karta która nastręcza trudności to zabicie 3 unitów w shootingu bo nie zawsze się droppod pod meltĘ naiwnie Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Lut 19, 2016 11:45 pm

Tak z ciekawości skąd 11 ap2?
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Lut 19, 2016 11:51 pm

6 z sorcow, 5 z lorda (Power axe?)
No i pamiętamy też o tym ze nic nie utknie bez pecha w kościach na niechcianyM czelendżu (od czego jest Interwencja ;P
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lut 20, 2016 12:49 am

Hehe, czyli rozumiem że sorc na JP ma z reguły biegać z resztą i ich spowalniać runem? I o co chodzi z tą interwencją, bo nie pamiętam już zasad czelendżów Sad? Dalej uważam że rozpa bez wygaru, przy obecnych rozpiskach zabija tylko i wyłącznie star, który nie ma ani jakiegoś specjalnego wygaru w CC, ani nie strzela jakoś cudownie. Do tego zaczyna na stole co oznacza że jak nie wyjdzie niewidka albo przeciwnik zaczyna to ma duze szanse wyparować przy armii na DS-sie. Jakoś idea Maulerów do mnie nie przemawia - mam dwa i może jutro je wezmę ale jak dla mnie to tylko taki straszak co za dużo nie zrobi.

Ale w sumie masz dużo większe ode mnie doświadczenie w mecie więc skoro mówisz że to może dawać radę, to super, tym bardziej że widzę że, pomimo upośledzonego deksu, co i rusz skłaniasz się ku chaosowi... bogów to cieszy Twisted Evil .
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lut 20, 2016 1:07 am

Dante będący również jumperem biegajacy w motostarze z przodu jako tanker i buffer nigdy mnie nie spowalnial (kwestia ustawiania modeli), a dawał sporo elastycznosci. Wierzę ze sorc z przodu nie stojący jednak tego Stara nie spowolni Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lut 20, 2016 9:30 am

Bo go zostawiałeś samego, a reszta była sobie bez niego poradzić, a tu mamy CSM, samotny sorc to martwy sorc - czyli wszystko jak SM tylko drożej i gorzej (poza czarowaniem może).

Jednak nie dam rady się wyrobić, jak z Tobą zagram to całkowicie opuszczę i tak osamotnionego Quinsa w terenokracji, a na to mi sumienie nie pozwala.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lut 20, 2016 10:29 am

Tak jeszcze tylko gwoli scislosci, Dante przez te wszystkie gry opuszczal stara kilka razy, nie ginaC od byle pierdniecia tylko 2 razy: na Wojnie światów bo schował się na impasie a przeciwnik nie miał czym to ruszyc. A na Herezji w grze z Romkiem mial przed soba tylko kultystow z Sorcem. Wierz mi, samotny Dante ginie rownie latwo jak Sorc Wink
EDIT:
Nigdy nie wygrałem żadnego duzego tturnieju ;P
Ale najwyższe miejsca ugrywalem właśnie rozpĄ z "spowalniajacym motory" ;P


Ostatnio zmieniony przez faLus dnia Nie Lut 21, 2016 9:50 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lut 20, 2016 11:21 am

To tak jeszcze gwoli ścisłości ile turniejów wygrałeś grając rozpą z mieszaniem bike'ów z czymś co je spowalniało ;P ? A ile razy Dante nie nadążał za TB ? Ale to czcza dyskusja, skoro jako jeden z dwóch (a chyba nawet aktualnie jedyny) PG, mówisz że to działa to pewnie tak jest.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Czw Kwi 07, 2016 7:49 pm

Z nudów zrobiłem na 1666, format lokala w Sopocie:

4x enclavy
1  cad
HQ
Eteral (drona do jezdzenia, shield drone) - 67

TRoops
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47

HS
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70

FORTIFICATION
Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60

2 cad
HQ
Eteral (drona do jezdzenia) - 55?

TRoops
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47

HS
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70

FORTIFICATION
Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60

3 cad

HQ
Eteral (drona do jezdzenia) - 55?

TRoops
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
Crisis (2x bursty, interceptor) - 47

HS
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70

FORTIFICATION
Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60

4 cad
HQ
Eteral (znów na dronie) - 55

TROOPS
Crisis (Melta, linkowana melta) - 57
Crisis (Melta, linkowana melta) - 57
Crisis (Melta, linkowana melta) - 57
Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37
Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37
Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37

I po raz kolejny plotek - 60

Chamówka na całego. Jedyna opcja to to zaszarzpwac a nic nie zrobi takiej multiszarzy żeby złapać 9 pojedynczych brodkow xD
Tyrki - łatwe 20:0 tym robię.
Gladius - prawie godny przeciwnik. Ale tylko prawie ;P
Eldary - prędzej ja je stejbluje niż one mnie xD
Centki? Jak dozyja strzelania to sciagna mi Max 2 modele kosztujace 1/3 ich kosztu.
Motostar rcs? To chyba jedyne co mnie boli. No i jeszcze szaraki z innymi lojalistami jako Taxi ( o ironio)
Rozpiska jest kumulacja pomysłów Szczura, Bosfora, skrzyżowana z koncepcją gladiusow, lion blade itp
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Mar 03, 2017 10:35 pm

Nabyłem za śmieszne pieniądze orków i zrobiłem z tego całkiem fajną rozpiskę do której brakuje mi tylko meganobów, artylerii i samolotów Smile
-------------------------------------------------------------------------------
1 det. CAD
HQ1: Painboy (warbike, bosspole) - 80 {WARLORD}
HQ2: Warboss (warbike, Da Lucky Stikk, Power Claw) - 135

Troop1: Boyz [10] (eavy armor, Boss Nob + bosspole, powerklaw, transport1) - 140
Troop2: Boyz [10] (eavy armor, Boss Nob + bosspole, powerklaw, transport2) - 140

HS1: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42
HS2: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42
HS3: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42

FA1: Deffkoptas [5] (5x t-l rokkit launcha) - 150
FA2: Burna-bommer - 115
FA3: Burna-bommer - 115

Transport1: Trukk (reinforced ram) - 35
Transport2: Trukk (reinforced ram) - 35

Fortifications1: 'Eegis Deffens Line (s tom antenom do pszeszucania rezerw) - 70
-------------------------------------------------------------------------------
2 det. Great Waaagh! Detachment

HQ3: Warboss (warbike, Big Bosspole, Power Claw) - 130
HQ4: Big Mek (warbike, Mega Force Field, killsaw) - 165
HQ4a: Mek - 15
HQ4b: Mek - 15

Troop3: Gretchin - 35
Troop4: Gretchin - 35

Elite1: Mega-nobz [3] (bosspole) - 125

FA4: Blitza-bommer - 135

HS4: Mek Gunz [3] (Lobba) - 54

Raczej nikt z was nie kuma o co w tej rozpie kaman ;P
Ale chodzi o to, że:
-Mam w d*pie spadające centki z ignore coverem
-Tau czy spam motoeldarów w 1szej turze też mi niewiele robi xD
-Niewidka? Ravenwing? Mam 6 bomb large blast, 4 z S5 ignore cover, 2 z S7 ap 2 armourbane
-Mam moto-Deathstar z S10 ap 2, 4++ (jeden warboss przerzuca svy xD), 5+ fnp i S9 Ap 2 armourbane i H&R na I4 (więc tragedii nie ma).
-Pojedynczy Imperial Knight? Zabijam płacąc 2,5 raza pkt mniej niż IK jest wart ;P
-Najważniejsze - nie muszę nic losować, zero randomu, mocy itp. Wszystek z automatu mam, prócz traita Smile

Jazda wielką bańką z 4++ invem na prawie całej armii, w tym assault pojazdach z AV11 Smile
Nie jest to nie wiadomo jakie op, ale to rozpa ewidentnie w stylu motostarów SM, gorsze SV (4+ i 4++ zamiast 2+ i 3+) rekompensuje mi 2x tyle woundów, za to mam jeżdżące tarcze mordujące w combacie MSU Smile

EDIT: Żeby nie było nieporozumień, 4++ inv jest tylko w shootingu. Ale to wystarczy, dopóki nie trafi się na star 7-8 CSMowych sorców z lepszą wersją H&R i KDK na 15-20 psach mięska albo tzw "Ciapkowo" (unit 40-50 fenrisian wolfów z DA, Celestyną i Conclave). Chociaaaaż, przy odpowiednim scenariuszu i uwarunkowaniach zewnętrznych (kto się pierwszy rozstawi, jakie rozstawienie etc; da się urwać nawet remis). Gdyby jeszcze mieścił się deffdred albo ze 2 killakany. Niestety nie można mieć wszystkiego Sad


Ostatnio zmieniony przez faLus dnia Sob Mar 04, 2017 12:30 am, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2335
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Mar 03, 2017 11:25 pm

Fajne Wink . A co do tego: "meganobów, artylerii i samolotów" to nic nie mam, ewentualnie Nobów cobyś ich na mega przerobił.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 976
Join date : 05/07/2010
Age : 29

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pią Mar 03, 2017 11:57 pm

No właśnie na nobzów od ciebie liczę, bo mam tylko 4-ech Wink
A 1 orkowy samolot do sklonowania będę miał, jak tylko znajdę chętnego na eldarskiego Crimson Huntera za 120 zł (takiego w wypraskach, chcę kupić Stormcloud w sklepie w którym mam kupon rabatowy).
Kurde, czytałem codex orków od dechy do dechy, supla też [który nota bene ssałby po same kule, gdyby nie 1 naprawdę mocny (choć drogi) relikt i 2 kolejne średnie jak na standardy gry ale dla orków mocne], który jest tylko po to by mieć 4 HQ. I muszę przyznać, że jest naprawdę fajny. Przez 2 dni wykminiłem już 3 buildy (bez modeli z FW, które sporo orkom dają) które (opierając o statystykę) są po pierwsze zaskakujące dla przeciwnika, ergo, poza przeciwnikami na poziomie ETC i graczy orków, nie będą wiedzieli z czym to się je, a dwa, że wbrew pozorom grywalne i nie tak drogie złotówkowo jak mi się kiedyś wydawało.
Powiem tak, uniwersalna armia SM, złotówkowo wychodzi 1,5-2 razy tyle, co armia orków, którą w wersji całkowicie uniwersalnej można skompletować za 800-900 ziko (uwzględniając pominięcie zakupu modeli które NIGDY nie będą grywalne i zakup Stompy ze sklepu xD). Grając SMami, 2x tyle trzeba wydać (z drugiej ręki kompletując uniwersalną armię, zabuliłbym 1200-1300, gdzie same pojazdy to blisko 800-900 zeta, czyli tyle co całe orki).

No i najważniejsza cecha - wymaga pomysłu. Nie to co SMy na obecnej mecie (już mnie zmęczyły przez ten nobrain) Very Happy

BTW, Quins i Szczuras, w końcu pozbędziecie się Stompy xD
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   

Powrót do góry Go down
 
KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 21 z 21Idź do strony : Previous  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: