ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next
AutorWiadomość
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 22
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Nie Lis 01, 2009 6:50 pm

Wszystko pięknie brzmi ja się filozofuje... Razz ( Wink ).
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Nie Lis 01, 2009 7:42 pm

konri napisał:
Wszystko pięknie brzmi ja się filozofuje... Razz ( Wink ).

Nie skumałem wypowiedzi.

Generalnie to było ap-ropo rozpiski rozpiski orkowej. Przedstawiłem tylko swoja wizje.
Koncepcja jest taka. Stoisz - strzelasz i robisz dywersje storm boyzami.

A jak cos podejdzie wystarczająco blisko - to WAAAGH i z bańki.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 22
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Nie Lis 01, 2009 7:57 pm

Po prostu już tego próbowałem... pale
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pon Lis 02, 2009 11:45 am

Korni, nie dziw się jak twoje "'uge moby" mają jakąś dziwną awersję do przebywania w coverach. 30-dziestki orków są dobre, ale wtedy gdy nie są na otwatrej przestrzeni ! Wtedy nawet głupie boltery je nasakrują. Najlepiej kombinować tak by ich zasłonić choćby i gerchinami, albo 12 "chłopakóf" w trukkach.

A do dywersji najlepiej nadają się kopty - szarża w pierwszej rundzie jest cokolwiek irytująca dla przeciwnika.

By nie było, ze oftopuję - moja koncepcja armii tak w przybliżeniu na 2K ( część czeka jeszcze na materjalizację Wink )

HQ

Command Squad - 3x plazma, medyk, flociarz, bolter, ochroniarz
chimera

Duży inkwizytor DH - tarot, bolter, 3xmistyk, 3x wojak z h.bolterem, familiar, 2x pentinient, 3x alkoita z bolterem

Priest - piła

Elity

Stormi (5) z 2x meltą

stormi (5) z 2x plazmą

Eversor

TR

Weterani - strzelby, fist, 3x melta, doktryna demolitions

Weterani - 3x plazma, fist, doktryna forward steneries, laska

Pluton
Command squad - komisarz z fistem, fist, medyk, 2x snajperka
Infantry squad - autocannon, plazma, pw
Infantry squad - autocannon, plazma, pw
Infantry squad - autocannon, plazma, pw, komisarz z PW
Infantry squad - lascannon, snajperka, chimera
Infantry squad - lascannon, snajperka, chimera
SwS z 2 meltami i demolition charge
SwS z 2 meltami i demolition charge

Penale

Penale

FA

Sentiniele (3) z autocannonami

Walkiria z podami

HS

Leman z bolcami
Leman z bolcami

Exterminator z bolcami i stubberem

Mantikora

Takie troche śmiechowe, ale myślę, że dość grywanle. Pewne odziały ( stormi, penale ) są, bo uważam, że są moze niekoniecznie mocne ( szczególnie stormi, typowy dal GW problem z własciwym obliczaniem kosztów ), ale klimatyczne i pasują do koncepcji armii. Generalnie całość jest IMO dobra - jest p-panc, są petski, jest coś do kombatu, jest i na masówki i na bardziej twarde elity. Zobaczymy jak się sprawdzi w praniu.


Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pon Lis 02, 2009 12:38 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pon Lis 02, 2009 12:24 pm

konri napisał:
Po prostu już tego próbowałem... pale

Wiesz trzeba ustawiac rozpiske tak, zeby wiedziec jak tym zagrac.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pon Lis 02, 2009 12:52 pm

Tak sobie siedziałem i z nudów kminiłem rozpiskę klimatyczno-grywalną i oto co wykminiłem:

HQ
Company Command Squad-officer+fist, autocannon, grenade launchers astropath, officer of the fleet; chimera[200]

Canoness-jump pack, patroszyciel, książka, płaszcz, inferno pistol[130]

Ministorum Priest-eviscerator[60]


TROOPS
INFANTRY PLATOON[215]
Command Squad-autocannon, grenade launchers
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon; comissar
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon

INFANTRY PLATOON[215]
Command Squad-comissar(fist), autocannon, 2 sniper rifles
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon, comissar
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon

11 Sisters of Battle-2 flamers, superior(book, eviscerator, auspex)[167]

11 Sisters of Battle-2 meltaguns, superior(book, eviscerator, auspex)[175]


ELITES
6 Storm Troopers-2 meltaguns[121]

Ordo Hereticus Inquisitor-power armour, combi-flamer; inferno pistol, hexagrammic wards[60]


FAST ATTACK
Valkyrie-sponson heavy bolters[110]

Vendetta[130]

6 Seraphims-veteran superior, book of st lucius, eviscerator, 2 t-l inferno pistols[202]


HEAVY SUPPORT
Manticore- heavy flamer[160]

Manticore- heavy flamer[160]

Medusa[135]


Razem 2240. Rozważam wyrzucenie księdza i jeszcze czegoś (sponsonów na latajce?) i dokupieniu mięcha armatniego (znaczy się conscriptów). Ewentualnie zamiast meduzy zwykłego Lemana.
Command squad dostał Chimerę bo
a. powinno zwiększyć to jego przeżywalność
b. zwiększa to jego mobilność-w razie W może przemieścić się tam, gdzie będzie potrzebny albo dać dyla.
Kanoniczka lata (w zależności od potrzeb) z serafinkami lub samopas. Komentarze mile widziane Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Pon Lis 02, 2009 1:58 pm

Jak dla mnie IG to powinien byc park maszynowy. Czyli:

- wszystko co mozliwe w Chimerze
- melta/plasma veci - to teraz mega optimum (tanie i skuteczne) mini/max
- w supprocie 2 manticory.
- leman - do przyjmowania na klate
- vendety do zaginania lini oporu z vetsami. - spore szanse na niszczenie waznych celi w pierwszej turze.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sro Lis 04, 2009 10:12 am

Cytat :
Canoness-jump pack, patroszyciel, książka, płaszcz, inferno pistol[130]

Ministorum Priest-eviscerator[60]
Kaniniczce koniecznie litanie. A priesta o idantycznych możliwosciach a tanszego masz w gwardii.

Cytat :
Valkyrie-sponson heavy bolters[110]
Zamiast bolców lepiej wziąć rocket pody.

Cytat :
6 Seraphims-veteran superior, book of st lucius, eviscerator, 2 t-l inferno pistols[202]
Melt masz dość - lepiej palniki.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Czw Lis 05, 2009 1:36 pm

Przecież to jest ksiądz z Gwardii Razz

Kanoniczka jest dodatkiem. Zrobiłem z niej minimaxa-optymalna skuteczność za niską cenę. Litanie tylko by ją przedrożyły (a jej przeżywalność jest taka sobie-po strzale z plazmy i tak nie będzie co zbierać). Co do palników na serafinkach-tutaj przyznam się że nie mogłem się zdecydować. Niby prawdopodbieństwo spotkania się z parkiem Landków jest dość wysokie, ale z drugiej strony jest jeszcze artyleria. Chyba rzeczywiście palniki będą dobrym wyborem (w najgorszym wypadku można próbować rozkręcić takiego Landka piłą). Co do zasobników-w ogóle zastanawiam się nad wywaleniem samolotów. Niby są dobre, ale mają tak wielkie podstawki, że prawie nie ma za czym ich schować. Niedługo wrzucę wersję 2.0 rozpiski, właśnie bez samolotów.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Czw Lis 05, 2009 3:09 pm

Damm z tym ksiedzem racja - mój błąd.

Cytat :
Niby są dobre, ale mają tak wielkie podstawki, że prawie nie ma za czym ich schować. Niedługo wrzucę wersję 2.0 rozpiski, właśnie bez samolotów.
Racja, ale raz,że to logiczne, że samololot ciężko shować za terenem ( oprócz lasów sięgajacych do nieba ), dwa, że osłone masz od szybkiego ruchu nie od terenu. A duże podstawki czasem się przydają - wg. FAQ-a możesz wysiadać od dowolnego miejsca podstawki, niekoniecznie od tego pod acces pointem ( w planetstriku gdzie można szarzowac po deepie robi się cokolwiek ciekawie - 24 lotu, wysiadka 2,(99) cala, wygar z melt i jeszcze szarża Cool )
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lis 07, 2009 11:03 am

Wersja 2.0 bez latajek Smile

HQ
Company Command Squad-officer+fist, autocannon, grenade launchers astropath, officer of the fleet; chimera[200]

Ordo Malleus Inquisitor- psycannon, terminator armour, psychic hood, CCW, 2 mystics, sage[148]

Ministorum Priest-eviscerator[60]


TROOPS
INFANTRY PLATOON[215]
Command Squad-autocannon, 2 grenade launchers
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon; comissar
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon

INFANTRY PLATOON[215]
Command Squad-, autocannon, 2 grenade launchers
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon, comissar
Infantry Squad-grenade launcher, autocannon

6 Inquisitorial Stormtroopers-2 plasma guns, Rhino (extra armour, smoke launchers[138]

6 Inquisitorial Stromtroopers-2 plasma guns, Rhino (extra armour, smoke launchers)[138]


ELITES
6 Storm Troopers-2 meltaguns[121]

Eversor Assassin[95]


FAST ATTACK
3 Scout Sentinels-hunter-killer missiles[105]

3 Scout Sentinels-hunter-killer missiles[105]




HEAVY SUPPORT
Manticore- heavy flamer[160]

Leman Russ Punisher-extra armour[195]

2xMedusa[270]

No i zostaje 85 punktów za które mogę:
-zwiększyć ilość szturmowców kwizycji do 10
-zwiększyć ilość szturmowców kwizycji do 8 i kupić im chimery
-z Punishera zrobić platformę ogniową (dokupić mu sponsony)
-kupić jeszcze jeden oddział szturmowców (musiałbym coś usunąć, pewnie assassina albo ze dwa kurczaki)
-kupić penali i 5 punktów spożytkować na coś
-kupić coś innego.
Jakieś sugestie? Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lis 07, 2009 9:12 pm

Jest kilka armii których nie komentuje - są to między innymi Tau, IG oraz inkwizycja wszelkiej maści. Z nieznanych również mi przyczyn.

Mi za to ostatnio po nocach sen z oczu spędza wizja nekronów na obecną edycję:

lord (jakiś tam) 200
4x10 warriorow 720
1x5 desek - 250
1x4 deski - 200
2x3 h.deski 390
Monolit 235

Total: 1995
Modeli: 57
Ewentualnie zrezygnować z jednego oddziału warriorów na rzecz 5 immortali i jednego wrajciaka. Wrajaciak byłby do blokowania punktów. Ilość modeli i scoringów się zmniejsza, ale daje więcej do manewrowania i fajerpałera. Warriory to 10 strzałów z S5 na efektywny zasięg 30".
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Konrad
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 324
Join date : 01/05/2009
Age : 27
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Sob Lis 07, 2009 11:19 pm

Necroni są słabi
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Nie Lis 08, 2009 8:19 am

Czy to nie Ty mówiłeś mi, że kto na Halo zajął nimi drugie miejsce? Razz To nie blaszaki są słabe, tylko Ty masz słabą rozpiskę Razz

Co do łosiowej rozpiski-po mojej ostatniej grze Necronami doszedłem do wniosku, że ciężkie deski są co najwyżej takie sobie. Ja jednak wolałbym za nie Monola. I za resztę punktów właśnie albo Immortali, albo Wraithy. Co prawda, po trafieniu na dwa Land Raidery byłby klops, ale z drugiej strony nie każdy ma dwa Landki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Nie Lis 08, 2009 3:24 pm

Moje doświadczenia ostatniej soboty mówią mi, ze nekronom w dzisiejszej edycji daleko do plewnosci. Ale ja jeszcze z blaszakami nigdy nie wygrałem :p .

BTW - Konrad - przejrzałem nekrońskie FAQ . W paru kwestiach rzeczywiście miałeś rację, ale w paru nie. Niech dorwę jeszcze codex blaszaków to, mam nadzeiję wyjaśnię w końcu wszystkie watpliwośći ( i znajdę sposób na ta armię ).
Powrót do góry Go down
Morvius
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 241
Join date : 28/08/2009
Age : 22
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 1:10 pm

Jak jest już taki temat, to wstawię tu swoją pierwszą i wstępną rozpiskę BA. Możliwe są małe błędy, ale była robiona wczoraj o godzinie 0.00, więc się nie czepiać Razz .

HQ
*Reclusiarch (130)

*Librarian: Shield of Sanguinius, Unleash Rage (100)


Elites
*Priest (50)


Troops
*Assault squad: 9xsm, meltagun, power fist, rhino, dozer blade, searchlight (248)

*Assault squad: 9xsm, meltagun, power fist, rhino, dozer blade, searchlight (248)

*Assault squad: 6xsm, razorback, flamer, hand flamer, searchlight (169)

*Death Company: 7xdc, 2x power weapon, 1x power fist, rhino (205)


Fast
*Baal Predator: flamestorm cannon, heavy flamers (140)

*Baal Predator: flamestorm cannon, heavy flamers (140)


Heavy
*Devastator squad: 4x lascannon (190)

*Devastator squad: 4x missile launcher (130)
-----------------------------------------------------------------------
Total: 1750



Jakieś sugestie?
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 1:39 pm

Devków osobiście rozbiłbym na 2 laski i dwie miski na oddział.
Powrót do góry Go down
Morvius
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 241
Join date : 28/08/2009
Age : 22
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 1:47 pm

Może to i dobry pomysł Smile . Ogólnie chcę się dowiedzieć, czy mój tok myślenia na temat nowych BA jest prawidłowy.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 1:52 pm

Puki nie po testujesz, nie będziesz wiedział Wink . Ja osobiście preferował bym w FA gołe baale z flamestormami, jedziesz scoutem i sikasz na wroga od 1 rundy. Ew. wersję z bolcami i ass cannonem - jedziesz 6", a dalej wygarniasz z całego pokładowego arsenału.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 2:10 pm

A ja uwazam ze baale a'la kamikaze to wtopa. Lepej wyjechac na flance z pestowozem i siac pożogę i zniszczenie w słabo opancerzonych hydrach, manticorach itp.

No a devki generalnie z laskami to za drogi interes. Lepiej sie moze sprawdzic predek z laskami na sponsonach. 135 pts i masz mobilny firepower ktory dosc ciezko zdjac z av13 na przodzie.

Ponadto nie wróżę świetlanej przyszłości w dojeżdżaniu rhinosami. Lepiej ich na JP zostawic albo wsadzic w tesco flamestorm land rider. Układ DC calkiem spoko, ale mysle ze bardziej strasza jak sa w landku.

No i mega moc u libry to strzałka na 4k6" S8 AP1 z zasadą lancy - cpoko otwieracz na armie IG i na landki.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Morvius
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 241
Join date : 28/08/2009
Age : 22
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 2:15 pm

No Libra to teraz ma sporo fajnych mocy, aż nie wiadomo co wybrać Razz . Rhinosy wydają mi się fajne, no i w porównaniu z JP chyba bezpieczniejsze.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 2:31 pm

Cytat :
No i mega moc u libry to strzałka na 4k6" S8 AP1 z zasadą lancy - cpoko otwieracz na armie IG i na landki.
Taa, jeszcze jeden powód by sobie sprawić inki lorda z hoodem Razz .
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 3:58 pm

Morvius napisał:
No Libra to teraz ma sporo fajnych mocy, aż nie wiadomo co wybrać Razz . Rhinosy wydają mi się fajne, no i w porównaniu z JP chyba bezpieczniejsze.

Nie chce roztaczać Null Zona, ale ....

Jak dla mnie to byłby pierwszy cel. A otworzyć rhinosa to jakis dramat nie jest. Moze i przezyja tą turę ostrzału ale następne zasuwają na piechotę. A tak mozesz jechac non toper 12". A jak juz to moze lepiej rhinosa z innego plewnego odzialu i zeby zaslanial te JPakowcow.

Tak czy siak lepiej dopchac do 10 w składzie i dac dwie melty. Do tego medyk na placku i masz gosci z FnP i Fjurjusem.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Wto Kwi 20, 2010 6:26 pm

Jep, prawda. Szczególnie że teraz na stole jest masa LOSblokerów więc schowanie nawet tej dychy na jump packach nie powinno nastręczać zbyt dużych problemów. Niby Rhino daje Ci te 18cali ruchu, ale po tym nie zaszarżujesz. Podjedziesz, nawet jak zadymisz to Rhino jest dalej z papieru i dalej ma tylko jednego storm boltera, więc wypestkowanie go to żaden problem. Zejdzie Rhino-nadzienie jest jak na widelcu. Trafisz na Gwardię, trafisz na strzelające (głupio brzmi, ale da radę) Wilki, ba-na Eldarów nawet to możesz nawet figurek nie wystawiać, bo wszystko zostanie odstrzelone w góra dwie tury. Z resztą, co to za asfalty bez plecaków Wink
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   Czw Kwi 22, 2010 5:56 pm

Ja mam takie 3 opcje:

A) Kowale
5 terminatorów z 3 młotkami a do tego medyk (nie koniecznie w terminatorce) i calosc w redeemerze (EA + MM) - 565 pts [kowale z furious chrge i Feel no Pain no i 3+ inva - miód ma moje uszy]

B) DC
8 kompanistów +2PW +1PF w redeemerze (EA+MM) mogą być z dużą czaplą (+PF) = 215+265 +145 = 480 + 145 (czapla)

C) Asfalty
10 asfaltów + PF +2xmelta + medyk w redeemerze - 285 + 230 = 515

Wszystkich zdolności bojowe są porównywalne, punkty też podobne, ale tylko opcja C daje scoring. Pytanie czy musi być to scoring skoro i tak pewnie ostatecznie jednostka zginie, bo jest przeznaczone do walenia z bańki.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach   

Powrót do góry Go down
 
KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 21Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: