ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 

Porady materiałowo - modelarsko - zakupowe

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AutorWiadomość
Artur
Ork

Liczba postów : 453

PisanieTemat: Porady materiałowo - modelarsko - zakupowe   Sro Lis 10, 2010 2:44 pm

Mam 2 pytanka ( z góry sry jeśli wybrałem zły temat ale w sumie żaden mi nie pasował wiec tu go zmieszczę ) :

- Gdzie w Koszalinie zaopatrujecie się w pędzle, gdzie najlepiej, gdzie polecicie i jakiej marki ( muszę zakupić tak z 3, jakiś do detali i z 2 normalne - a nie chcę wydawać 40 zl w cytadeli z czego 11 na wysyłkę)

- Gdzie mogę dostać/nabyć korek - chodzi mi o taki jak na obrazu użyty na podstawce "http://cytadela.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=1273" czyli żeby jego grubość była tak 0,5 mm - nie znam się też za bardzo na takich materiałach więc strzelam ze to chyba jest korek Wink
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin

Liczba postów : 2692

PisanieTemat: Re: Porady materiałowo - modelarsko - zakupowe   Sro Lis 10, 2010 2:59 pm

Pędzelek - sklep Tęcza (żółty blaszak - na dole znajduje się restauracja meksykańska) na ulicy Połtawskiej (pobliże manhattanu).

Korek - castorama - sprzedaja na metry o roznej grubosci, jako podklady pod panele podłogowe.

Artur
Ork

PisanieTemat: Re: Porady materiałowo - modelarsko - zakupowe   Sro Lis 10, 2010 4:01 pm

O ! Dziękuje ślicznie tylko mam pytanko czy w tęczy jest jakiś wybór pędzli, czy wybieracie tam jakieś pędzle konkretnej firmy, czy mają tam jedną firmę co upraszcza mi wybór Wink
Powrót do góry Go down
Konrad
Goblin boss

Liczba postów : 324

PisanieTemat: Re: Porady materiałowo - modelarsko - zakupowe   Sro Lis 10, 2010 4:35 pm

tak naprawde jak masz do pomalowania wiecej niz 20 modeli to kup pedzelki GW