ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Necrons

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 10:04 pm

Będzie kodeks będziemy gadać tzn rozpaczać Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 10:24 pm

Bananovitch napisał:
Czarek, <ladacznica> naucz się w końcu, NERF Exclamation Exclamation Exclamation
Bananku, tak się składa, że obie formy pisowni są dopuszczane Razz .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 10:37 pm

Chyba w Twojej głowie. Ale spokojnie, na to są tabletki.Dopóki nie słyszysz głosów to masz szanse na to, że pomogą.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 29, 2015 10:18 am

nie żebym cwaniaczył ale:

NERF - pochodzi ni mniej ni więcej od serii strzelających zabawek NERF (gąbkowe strzałki itp). W USa przyjęło się od tego, że nerf zamienił "ostre pocisk" w broniach na "gąbczaste". Czyli osłabił broń. Więc osłabienie/pozbawienie funkcjonalności zostało określone słowem NERFed.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Nie Lut 01, 2015 7:15 pm

Swoim powolnym tempem blaszaki nadeszły, czas więc i na drobne podsumowanie. IMHO codex pozostał równie pokopany co był, no, ale przyszłość pokaże czy mam rację, czy nie rabbit .

Zasady ogólne :

Reanimacja jest teraz ta sama dla wszystkich. Po niewyboronieniu rany, mamy specialny rzut obronny nie będący savem i nie łączący się z FnP ( którym de facto jest, tylko na sterydach, bo insanty go nie niwelują, tylko obnizają o 1 ). Bazowo jest na 5+, nie może przekroczyć 4+.

Żywy metal zaś daje ignorowanie shake-a (ale już nie stuna, ani utraty HP po shake-u), oraz swoisty IWnD, tylko ze na 6+.

Gauss zawsze rani na 6+, tesla nie ma dodatkowych hitów gdy snapuje. Entropic strike działa dokładnie jak Gauss, tylko w walce wręcz.

Warlordy :
1 - eternal
2 - zealot
3 - przerzuty nieudanych morale, fearów i pinów w 12"
4 - +1 lub -1 do rezerw i przejęcia inicjatywy ( dodawane/odejmowane już po rzucie )
5 - Relentless + Crusader dla blaszaków w 12"
6 - Syndrom chaośnika ( przymus rzucania i przyjmowania czelków ), w zasami w czelkach przerzuty trafień. Nie mozna (za wyjątkiem Obyrona ) podejmować interwencji w czelki. Jeśli wróg odmówi wyzwania, warlord nienawidzi jego całej armii.

HQ

Overlord - 80 pkt (-10), WS/BS5 zamaist 4, stracił zaś ulepszenie na faraona, a wojenna kosa podskoczyła w cenie dwa razy do 20 pkt.

Lord - 50 pkt (+15), ale zyskał druga ranę. Jest teraz normalnym HQ, royal curt wyleciał.

Cryptek - 65 pkt (+40), też dostał 2W. Nie ma już podziału na dysypliny, Ale ma bardzo gruba zasadę dodawania +1 do reanimacji swojego oddziału. Tak, orba też może brać Rolling Eyes . I ew też chronometron za 25 pkt (5+ inv od strzelania dla oddziału ).

Destroyer lord - 110 pkt (-15) ale stracił bazową kosę, i musi ją dokupić jak chce. Ma za to teraz dostęp do inva poprzez phase shifter.

Catacomb command barge - 135 (+55), ale ma już wdudowanego overlorda. Daje efekty warlorda nr 3, bądz rozszerza jego działanie do 18" jeśli barkolord go już ma. Reszta bez zmian ( znacz, wylecia sweep attack, ale to teraz zasada ogólna rydwanów ).

TR

Wojownicy - oddział 10-20 zamaist 5-20, reszta po staremu.

Immortale - bez zmian.

Elity

Lychguardzi - 25 pkt za jednego (-15). Mogą wymienić swoje kosy na power swordy i storm shieldy za +5 pkt.

Deathmarks - 18 za jednego (pkt taniej ). Zawsze ranią strzelaniem na 2+ w turze w której wyszły z DS ( nie przenosi się to na indepów ), plus gdy przechwytują wrogi DS, mogą od razu strzelić w niego w turze wroga ( co zabrania im ofc strzelania w swojej rundzie ).

Failed ones - zyskały strach, parę broni, shred i ap5 w kombacie. Reszta bez zmian.

Triach Pretorians - 28 pkt (-12), 2A, ich mojżeszowym laskom podwoił się zasięg strzału, dalej maja Ap2 w walce wręcz.

Triarch Stalker - 125 pkt (-25), szwadron 1-3 Shocked . Przyjazne blaszaki nie-pojazdy w 6" od takiego zyskują +1 BS Shocked ( nie kumuluje się i nie działa na snapy ). Ciężkie gauss działo troszekczę tańsze (-5 pkt ).

C'tan shardy wywalono, za po powrócili w swych osobach łysa menda i oszustnik. Nightbringer ma spojrzenie śmierci (3k6 minus wroga LD, tyle ran z AP2 i bez covera Suspect . Zadane rany leczą Rolling Eyes ), Ws6, Bs4 i kosztuje 240 pkt, Loki zaś kosztujac tyle samo zyskał Hit&run, obniżanie LD o 2 wszystkim wrogom w 12" Evil or Very Mad i wielką iluzję, która pozwala po scoutach jego i do k3 innych jednostek wystawić w innej pozycji lub schować do rezerw.

FA

Nightscyte - 130 (+30) pkt, zasady bez zmian Rolling Eyes .

Ghost ark - 105 (-10) pkt, dwie baterie gauss flayerów (salvo 5/10 Razz , niech ktoś łaskawie przypomni GW, ze pojazdy są relentless ), przywracanie modeli jest teraz bez ryzyka, po prostu odzyskujesz k3 wojaków.

Cantopek wrighty - 40 pkt (+5), ale zyskały 5T Rolling Eyes . Dalej 3+ inv. Whip coile dodaja +3 do inicjatywy atakom i są tańsze (3 zamiast 10 pkt ).

Scaraby - 20 (+5 pkt) za bazę, pancerz spadł z 5+ na 6+ Laughing

Tomb blades - 18 (-2) pkt, oddział 3-10 (zamiast 1-5), shadowloom (stealth) za 1 pkt, nebulascope (ignore cover) za 2 pkt, 3+ pancerz za +2 (zamiast +10) pkt, partiple beamery za +2 (zamiast +10). Duuuży buff.


Deski - cena bez zmian, zyskały 2 ranę. Jedną (poprzednio trzy) da się uepszyć do cięzkiej deski za +10 (dyche taniej) pkt.

Cieżkie deski - 50 pkt (-10), 2W, reszta bez zmian.

HS

Cantopek Spyder - zasadniczo bez zmian, gloom prism jest dużo lepszy bo rozdaje na 12" adamantium will.

Doom scyte - 160 (-15) pkt, ale promień śmierci nie jest już jakąś po%$#@*&%$ą kreska, tylko zwykłym małym blastem z lancą i 24" zasięgu.

Monolit - cena po staremu, ale baterie gaussów są silniejsze (S5 Ap4, zamiast S4 Ap5) i każda może strzelać w inny cel.

Anihilation barge 120 (+30) pkt, reszta bez zmian.

Doomsday ark - 170 (-5) pkt, działo ( w obu trybach ) zyskało +1 do siły.

Transcended C'tan - tak, ten jest w HS, acz ścieli mu nieco S,T, W i inva w stosunku do przejebańca jakim był w eskalacji. 250 pkt.

Artefakty są takie same jak pisałem stronę temu, więc tylko podam koszty :

Gauntlet of Conflagrator – 30

Nightmare Shroud – 35

Orb of Eternity – 40

Solar Staff – 15

Veil of Darkness – 25

Voidreaper – 30

W zbrojowni zmieniło sie relatywnie niewiele. Kosa ma Ap2 zamiast 1, phase shifter daje 4+ inva zamiast 3+ ( i ma wprost zapisane, ze nie działa na rydwan ), filikanteria daje IWnD ( również, jak ma wprost zapisane, rydwanowi ), orb jest jednorazowy, ale daje przerzuty reanimacji.

Speciali ( i wyjątkowo, Lordów wojny ) tradycyjnie machnę potem.

Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Nie Lut 01, 2015 10:06 pm

No ładnie, armia, która nigdy nawet nie była średnia. Przejrzałem zasady, teraz to najmocniejszy kodeks z 7ed. Oczywiście 6ed centki nadal gną system ale Necrosi też są nieźli.
MGM jak ma jakieś zapasy blaszaków na pewno zarobi.
Jeżeli dobrze zauważyłem tesle każda zasięg max 24 cale, będzie bolało Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 7:08 am

Nie mam... ale właśnie kupiłem tego trochę;D.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 8:26 am

Byleby nie rogale i barki zagłady bo to może stać na półce i się kurzyć Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 12:18 pm

Ruscy już mają. If You know what I mean ? Wink

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 2:52 pm

Będzie ok?
[img][/img]
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 7:50 pm

No nie wiadomo, pogadam z racą w weekend to będę wiedział z perspektywy dobrego gracza.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2302
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 8:23 pm

W sumie tak czy siak przy cenie 200 PLN stracić nie powinienem Razz!
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Lut 02, 2015 8:52 pm

No nie, chyba sam zainwestuje Very Happy 200zł nie majątek Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Lut 04, 2015 11:17 am

Ciekawe czy ktoś pójdzie w kierunku reanimation protocol3 na 2+ z przerzutem? Stanie tez są do przodu no i moim zdaniem wyczekiwany shred na flied ones.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4108
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Lut 04, 2015 11:34 am

Protokół ma zapis, że max możesz osiągnąć 4+

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Lut 04, 2015 8:39 pm

Nie do czytałem. To ssie

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Necrons
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 4 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: