ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Codex: Necrons

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pią Gru 12, 2014 8:05 pm

Czarek. Jebne ci z półobrotu. Jakiego H"U" zakladasz nowy temat?

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Gru 13, 2014 9:08 am

Nowy codex - nowy temat Mad !
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Gru 13, 2014 9:47 am

Nowy niepotrzebny temat = plaskacz od moderatora

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Gru 13, 2014 10:13 am

Cezar napisał:

Termin wygląda na niespodziewanie bliski, ale z drugiej strony GW już raz z szarakami wyskoczyło jak Filip z konopii, niekoniecznie indyjskiej Razz

Poznaj najpierw etymologię zwrotu a dopiero potem go używaj. W tym wypadku filip pisze się małą literą.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Gru 13, 2014 10:23 pm

w WD są zdjęcia na których są już BA wraz z nowymi warriorami necrosów. Wiec termin moze sie zgadzac.
Jeśli przejęcie przez Hasbro GW okaże się prawdą to sesnsownym jest wypchnać wszystko co się ma w rękawie - na rynek.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Nie Gru 14, 2014 3:27 am

Trudno powiedzieć czy są to nowe blaszaki, czy konwersje z działkami z arki. Bo za wiele na tym obrazku to nie widać.



Editto :

Tu widać zdecyudowanie lepiej. Wojacy istotnie na 32mm alien ...

Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Gru 18, 2014 10:19 am

Artefakty dla Mephrytowej Dynastii:
God Shackle (10) - tylko cryptek. puki jest na stole jeden nominowany c'tan podnosi o 1 S i T.
Edge of Eternity (20) - kosa wskakuje zamiast staff of light S+2 AP2; Armourbane; Precision Strike; 2-handed
Solar thermasite (25) - cryptek albo overlord. podnosi S bronie (do ww i do strzelania) o 1 oraz pozwala przerzucic 1 na sejva.

Triaty dla Mephrytowej Dynastii
1- Eternal Warrior
2- wszystkie bronie do h2h mają haywire
3- Lord i jednostki w 12" mogą przerzucić testy morale, pinning i fear
4- adamentium will
5- Hate
6- It will not die

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Gru 18, 2014 10:44 am

jak na moje - wygląda na to że z początkiem roku dostaniemy w twarz jakimś dziwnym niusem od GW.
Nie będzie bowiem już dexów starszych niż 3 lata. (nie liczę Sisterek Wink )

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Gru 18, 2014 10:52 am

Ponoć ma wyjść jakiś Exterminatus z 16 czy 18 formacjami dla 4 armii w tym bloodzie i necroni, może GK dostaną fajną grywalną formacje.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Gru 18, 2014 10:59 am

podejrzewam ze sprowadzi sie to do specjalnych detachmentów pokroju wilkoywch czy orkowych dla armi ktore nie miały + kilka nowych.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Sty 17, 2015 9:10 pm

Blaszaki powoli ( co bardzo leży w ich naturze Razz ) się zbliżają Smile

Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sob Sty 17, 2015 10:37 pm

Czyli kiedy mają wyjść??

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Nie Sty 18, 2015 3:13 pm

Przełom styczeń/luty. 31 prawdopodobnie będą pre-ordery.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 22, 2015 1:41 pm

http://imgur.com/a/dD8Zg#HdWt2NJ

uhahahahałem się Smile

"w dzisiejszym odcinku jak wydoić klienta i wprowadzić debilizm - pokażemy codex Nekronów.
szanowni telewidzowie potrzebujemy:
- 1 dobrze działający kodex
- sprawdzamy co się nie sprzedaje
- sprawdzamy co się sprzedaje (ale uwzględniamy trzykrotność)

Następnie mieszamy to wszystko, ciągle, na wolnym ogniu hejtu fanów.
Trzymamy tak długo aż wyjdzie jednolita papka.

W efekcie możemy wydać coś co wydoi potencjalnego klienta (jeśli jakiś jeszcze zostanie) za pośrednictwem kazania kupwania czegoś co nie gra, ażeby można było wziąć coś co gra."

Do zobaczenia w następnym odcinku, kiedy to pokażemy jak wqrwić klientów po tym wszystkim i wprowadzić nową edycję.

Do zobaczeni.

Yours truly - GW Management

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 22, 2015 2:06 pm

Jakiż jestem szczęśliwy że wyszedłem z GWowskiem matrixa i do 40k to mam tylko figurki a nie chęć grania afro

Nie chce nikt Sióstr kupić? Razz
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 22, 2015 3:00 pm

Nie przesadzaj z tym "dobrze działającym" . IMHO najmniej połowa obecnego dexu wymaga przekalibrowania pod nową edycję Razz .
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 22, 2015 6:54 pm

Na pewno grywalnych był. Do D byli lychguardzi ctanie monol (chociaż ten po prostu przegrywał z innymi wyborami HS) i arka. Reszta grywalna

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Czw Sty 22, 2015 8:01 pm

Jest lepsza opcja na wydojenie klienta Smile
Wydajmy kodeks do necrosów, kurcze będą musieli coś kupić zajebiście, więc co wydajmy FaQi do każdego dexu i po sprawie Smile Wydadzą jeszcze więcej kasy to mnie przeraża, może GK zostawią w spokoju bo tam wszystkie jednostką są na 3 boksach więc sprzedaż każdego jest Very Happy

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Pon Sty 26, 2015 2:17 pm

Necrosy już w sprzedaży. Oficjalna premiera 31 stycznia.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Wto Sty 27, 2015 2:54 pm

Za BOLS-em, wygląda dość prawdopodobnie Smile :

Cytat :
HQ
Anrakyr the Traveller*
Cryptek
Illumninor Szeras*
Lord
Nemesor Zahndrekh
Orikan the Diviner*
Orikan Empowered*
Overlord
Trazyn the Infinite
Vargard Obyron

* Ciekawe, bo ci goście nie mają jeszcze modeli jak pamiętam Razz

Troops:
Necron Warrior
Immortal
Elites:
Deathmark
Flayed One
Lychguard
C’tan Deceiver
C’Tan Nightbringer
Triarch Praetorian

Fast Attack:
Canoptek Wraith
Canoptek Scarab
Destroyer
Heavy Destroyer
Tomb Blade

Heavy Support:
Canoptek Spyder
Heavy Destroyer
Transcendent C’Tan (pasował by raczej jako LoW, ale może go jakoś przytną )

Vehicles:
Annihilation Barge
Catacomb Command Barge
Doom Scythe
Doomsday Ark
Ghost Ark
Monolith
Night Scythe
Obelisk
Triarch Stalker
Tessaract Vault

Lord of War
Imotekh the Stormlord

Necron Special Rules:

Renanimation Protocols – When a model with this rule suffers an unsaved wound, it can make a special reanimation roll to avoid being wounded. This is not a saving throw and can be used against attacks that state “no saves of any kind are allowed”. Reanimation protocols rolls may even be made against hits that cause Instant Death, but cannot be used against hits from Destroyer weapons, or an attack that states the model is removed from play.

Roll a D6 each time the model suffers an unsaved wound, subtracting 1 if the wound caused Instant Death. On a 5+, discount the unsaved wound. Modifiers to this dice roll can never be improved to better than 4+.

If a model has both reanimation and FNP, you can choose to use one or the other but not both.

Ciekawe nie powiem, ale mam trochę mieszane uczucia jeśli tak to będzie wyglądało. Wychodzi z tego taki FnP (który i tak jest bardzo mocną zasadą), tylko jeszcze lepszy Suspect .

Living Metal – A model with this special rule ignores the effects of crew shaken, but still loses a hull point. At the end of each of your turns, roll a D6 for each heavy or super heavy vehicle with this special rule that has less than its starting number of hull points, but has not been destroyed. On a roll of a 6 it regains a hull point.

Taka trochę słabsza kombinacja opętania i IWnD

Technoarcana is as follows:
Chronometron – The model and his unit have 5+ invuln. against shooting attacks
Dispersion shield – Model has 3+ invuln., cannot claim Two Weapon bonus
Kopiuj wklej Storm shield

Fabricator Claw Array - During shooting phase, instead of shooting, a model with the claw can repair a single friendly vehicle in base contact. D6 roll: on a 4+, restore a hull point or repair weapon destroyed or immobilised result, effective immediately.

Gloom Prism – Model and all units within 12″ have Adamantium Will.

Mindshackle Scarabs – During a challenge, model with the scarabs causes Fear. Ld. tests against the model are taken on 3D6.

Nebuloscope – model ignores cover when shooting

Phase Shifter – 4+ invuln. save, but only for the model and not any chariot it rides on

Phylactery – It Will Not Die, for both the model and any chariot it rides on

Resurrection Orb – Once per game, after an unsuccessful reanimation roll has been made for the model (or another model in the same unit), you can re-roll it and any other failed reanimation rolls (for the model and its unit) until end of phase.

Przerzuty są statystycznie troszeczkę lepsze od podniesienia do 4+ (55/100 zamiast 50/100)

Quantum Shielding - The vehicle has AV13 all around, but after the first penetrating hit, it falls back to the normal AV values.

Shadowloom – +1 cover save (6+ in the open)

Shield Vanes – 3+ armour save

Artefacts of the Aeons

Gauntlet of Conflagrator – Template, S7 AP2, Assault 1, One Use Only

Nightmare Shroud – 2+ armour save and fear. Once per game can force enemy unit within 18″ to take a morale check (Fearless and Know No Fear units are immune)

Orb of Eternity – See the Resurrection Orb above, except this also gives +1 to the reanimation rolls

Solar Staff – 12″, S5 AP3, Assault 3, Blind, Solar Pulse

Solar Pulse: Once per game, at the start of any turn, cancel night fighting for the turn. When activated, enemy units can only fire snap shots at the model and its unit until the staff bearer’s next turn.

Taka "niewidzialność na życzenie" Suspect

Veil of Darkness – Deep strike. Once per game, can remove itself and its unit from the table and immediately deep strike somewhere else (even if locked in assault)

Voidreaper – S+2 AP2, Melee, Armourbane, Fleshbane, Master Crafted, Two Handed
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 36
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Wto Sty 27, 2015 6:59 pm

Gadaj kiedy będziesz mieć je w odpowiedniej wersji.

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Wto Sty 27, 2015 7:29 pm

Jak będę miał, to oznajmię, nie wcześniej farao .
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2692
Join date : 30/04/2009
Age : 35
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 7:47 pm

Na zakrwawionch kotłach zkomasowali wszystko razem. Jak pójdzie wszystko w te stronę to może uratuja system.

Ładnie obcięli mindschakle vaila i orby. Podoba mi się ten ruch.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.omgforum.net
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 29
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 8:38 pm

Mnie się ( z tego co do tej pory widziałem, bo są już skany. Ale nie podlinkuję, bo jakość jest taka, ze nie chcę was straszyć, poza tym, wszystkiego na nich nie ma ) z kolei ten nowy codex się tak trochę średnio podoba. Z rzeczy które wymagały potężnego neffa i go akurat dostały to są tylko w zasadzie mind [o żesz] scaraby. No i jeszcze może tesle, które nie mają już triple shotów na snapach.

Bo dla przykładu

Gauss - lepszy niż był (przywrócili mu zasadę z 4ed, że zawsze rani na 6+, części o pojazdach nawet nie tknęli Rolling Eyes )

Reanimacja - Działa teraz natychmiast, bardzo podobnie do FnP (tyle, że w przeciwieństwie do FnP instanty jej nie negują, tylko raptem obniżają o 1 ). Jak dla mnie buff do i tak grubej zasady.

Albo wrighty - podrożały o 5pkt. Z 35 do 40. ŁAŁ Suspect . Szczególnie, że nic nie straciły, a wręcz zyskały, bo mają teraz T5, a nie 4.....

Ech, i tak ostatnie słowo w tym temacie będzie dopiero w przyszłości jak pełny już codex przejdzie tetsty turniejowe.

Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Sro Sty 28, 2015 8:47 pm

Czarek, <ladacznica> naucz się w końcu, NERF Exclamation Exclamation Exclamation
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   

Powrót do góry Go down
 
Codex: Necrons
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: